Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
VPD:stä ei ole vielä ainakaan oma Killzone bundleni ilmeisesti lähtenyt liikenteeseen syystä tai toisesta. Lähetystunnusta ei ole tullut ja tilauksen kohdalla lukee yhä "avoin". Vielä eilen lupailivat kuitenkin paketin täksi päiväksi, viimeistään maanantaiksi. En tiedä sitten.
Sain oman PS4:n tänään Koskarin Gamestopista. Oli kuulemma viimeinen, joku oli eilen jättänyt hakematta ja mä olin seuraavana jonossa. Killzone bundle siis kyseessä. Killzonen fanina peli olisi mennyt joka tapauksessa ostoon, joten toi bundle sopi kuin vaikku korvaan! Jos Rixa sattuu olemaan linjoilla, niin pistäs viestiä, että kumpi meistä sen PS4 neljä rallin sitten voitti? Joko teikäläinen sai masiinansa ja on tyytyväisenä hiplaamassa nextgeniä?
Meillä on töissä todennäköisesti huomenna laitteen ihmettelypäivä. Onneksi on suht rauhallinen tilanne, niin voidaan rauhassa tutustua uuteen tekniikkaan, kuten kollega asian ilmaisi.
^Meikäläisellä täysin sama homma. Lupailivat kyllä että tänään olisi noudettavissa, mutta mitään ei ole toistaiseksi kuulunut. Julkisilla joudun kulkemaan, enkä todellakaan jaksaisi mennä paikan päälle tarkistamaan. Syyhyttäisi päästä kuorimaan vehjettä pahveista, ja odotteleminen on tuskaista juuri nyt.
Ompas Mikalla nyt pipo kireellä. Oikeesti kuka jaksaa tuon kaiken tehdä siinä mielessä et mukamas tekee voittoa. Mulla menee pelkästään bensoihin se 15e saati kun laskee sinne menemiseen käytetyn ajan. Meehän mika nyt vähän ittees.
Kävin tuon äsken postista hakemassa elikkäs perille tuli!Citymarketin verkkokaupasta pystyi nyt ennakkotilaamaan tuon bundlen. Itse pistin tilauksen menemään mutta en kyllä tiedä yhtään lähtevätköhän nuo nyt oikeasti matkaan![]()
Edit: Näköjään nyt pystyy myös kaikilta muiltakin sivuilta
Voi että ku ärsyttä toi VPD palvelu. Oli luvattu perjantai päiväksi konsoli kotiin, mutta eipä sitä tullu, oli lähetetty niin myöhään että nyt vasta maanantaina saan sen.![]()