Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Anttilan edessä jonossa 8:50, yhdeksältä avataan ovet ja ilmotetaan että 6 bundlea tullut, itse seitsemäs jonossa. Vitutusta on havaittavissa.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

VPD:stä ei ole vielä ainakaan oma Killzone bundleni ilmeisesti lähtenyt liikenteeseen syystä tai toisesta. Lähetystunnusta ei ole tullut ja tilauksen kohdalla lukee yhä "avoin". Vielä eilen lupailivat kuitenkin paketin täksi päiväksi, viimeistään maanantaiksi. En tiedä sitten.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

VPD:stä ei ole vielä ainakaan oma Killzone bundleni ilmeisesti lähtenyt liikenteeseen syystä tai toisesta. Lähetystunnusta ei ole tullut ja tilauksen kohdalla lukee yhä "avoin". Vielä eilen lupailivat kuitenkin paketin täksi päiväksi, viimeistään maanantaiksi. En tiedä sitten.

Todennäköisesti normi ongelma "varastossa vuori KZ bundleja, paikalla rajoitettu määrä jamppaa pistämässä postiin" joten osa joutuu venaamaan päivän-pari lisää.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Onkos joku Suomenojan Gigantista käynyt konsolinsa hakemassa? Ei ole viestiä kuulunut, enkä julkisilla viitsisi turhan päiten mennä paikanpäälle kyselemään.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Sain oman PS4:n tänään Koskarin Gamestopista. Oli kuulemma viimeinen, joku oli eilen jättänyt hakematta ja mä olin seuraavana jonossa. Killzone bundle siis kyseessä. Killzonen fanina peli olisi mennyt joka tapauksessa ostoon, joten toi bundle sopi kuin vaikku korvaan! Jos Rixa sattuu olemaan linjoilla, niin pistäs viestiä, että kumpi meistä sen PS4 neljä rallin sitten voitti? Joko teikäläinen sai masiinansa ja on tyytyväisenä hiplaamassa nextgeniä?
Meillä on töissä todennäköisesti huomenna laitteen ihmettelypäivä. Onneksi on suht rauhallinen tilanne, niin voidaan rauhassa tutustua uuteen tekniikkaan, kuten kollega asian ilmaisi.

Häviö tulee minulle reippaalla aikamitalla ;). Mulle siis tulossa tuo perussetti joskus. Tosin taloudellisesti ajateltuna ei haittaa vaikka tulee tammikuussa, rahaa joulukuussa palanut ihan kiitettävästi. Täten olisi oikeastaan parempi itselle että laitteen voisin lunastaa vasta tammikuun puolen välin jälkeen :p.

Mä oon lähiaikoina uhrannut aikalailla vapaa-aikaa Vitalla pelaamiseen. Ensin jauhoin pitkästi Final Fantasy:WoTL (vajaa 40h mittarissa ja kesken), sitten Guacamelee on aika pitkällä ja siihen on muutaman kerran palanu käpy totally. Noh nyt tuli aikasyöppö eteen. Eli jatkan Rainbow Moonia joka jäi aikanaan pahasti (7h oli pelattuna) PS3:lla kesken, nyt huidellaan 13 tunnin kieppeillä ja loppua ei näy.

Se grindaus, se grindaus ;)

Joten mua ei haittaa että voitit skaban. Mä tuun perässä sitten ensi vuonna näillä näkymin :). Ehkäpä julkaisupelien hinnat on tippuneet hieman ja on enemmän PS+ pelattavaa ja toki F2P (pay to win) pelejä.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

^Meikäläisellä täysin sama homma. Lupailivat kyllä että tänään olisi noudettavissa, mutta mitään ei ole toistaiseksi kuulunut. Julkisilla joudun kulkemaan, enkä todellakaan jaksaisi mennä paikan päälle tarkistamaan. Syyhyttäisi päästä kuorimaan vehjettä pahveista, ja odotteleminen on tuskaista juuri nyt.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

^Meikäläisellä täysin sama homma. Lupailivat kyllä että tänään olisi noudettavissa, mutta mitään ei ole toistaiseksi kuulunut. Julkisilla joudun kulkemaan, enkä todellakaan jaksaisi mennä paikan päälle tarkistamaan. Syyhyttäisi päästä kuorimaan vehjettä pahveista, ja odotteleminen on tuskaista juuri nyt.

Aika outoa, ettei Gigantin liikkeisiin ole suoria puhelinnumeroita tai edes sähköposti osoitteita. Kaipa sitä voisi paremman tekemisen puutteessa mennä paikan päällä käymään. Voin raportoida tänne sitten tuloksen.

E. Juuri noustuani bussiin tuli viesti Gigantilta, että konsoli on haettavissa. :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Juuri olin näpyttelemässä viestiä samasta asiasta, kun se tuli:
: "Hei, varaamanne konsoli on nyt noudettavissa myymälämme noutopisteeltä rakennuksen takaa. Yst. Terveisin Gigantti Suomenoja"

Lautasella olevat ruoat naamariin ja juoksujalkaa dösärille siis!
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Kajaanin Prismasta sanoi, että olivat eilen laittaneet myyntiin ja tänään menneet viimeiset. Mielenkiinnosta tulee seurattua näiden uusien konsoleiden myyntiä...
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tänään nappasin ysin jälkeen oman konsolin kainaloon Anttilasta. Oli tilattu netanttilan kautta noudolla. Siellä se autossa nyt nököttää. Harmi vaan, että taitaa tänään testit jäädä vähiin, kun on illalla duunin jälkeen sen reippaasti verran menoa.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Ompas Mikalla nyt pipo kireellä. Oikeesti kuka jaksaa tuon kaiken tehdä siinä mielessä et mukamas tekee voittoa. Mulla menee pelkästään bensoihin se 15e saati kun laskee sinne menemiseen käytetyn ajan. Meehän mika nyt vähän ittees.

Mulla olis erittäin halukas ostaja sille ylimääräiselle.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Siinä se nyt nököttää jo hieman pölyisen isoveljensä vieressä! Gigantin noutopisteessä oli jonkin verran jonoa, mutta yllätyksekseni porukka ei hakenutkaan pleikkareitaan, vaan kuka mitäkin kännykkää, piuhaa sun muuta.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Oulun limingantullista sain omani napattua puolen päivän aikoihin. Oli jakelussa ollu ongelmia niin 20 minuuttia ennen ku kävin kysymässä oli tulleet varastoon. 12 konetta varastossa, 8 oli varattu ja yhden varaamattoman nappasin itse.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Nyt harmittaa matti myöhäsenä, aamu 9:stä asti ollut Vantaa-Espoo akselilla liikkellä PS4 Killzone Bundlea metsästämässä. En ollut tehnyt ennakkovarausta mihkään, mikä olisi pitänyt tehdä jos sen ennen joulua olisin halunnut. (Jälkiviisaus on se paras viisaus)
Jumbo:
Stockman (Myyty lopppuun/ei tietoa milloin saapuu seuraava erä)
Citymarket (Myyty lopppuun/ei tietoa milloin saapuu seuraava erä)
Prisma (Myyty lopppuun/ei tietoa milloin saapuu seuraava erä)
Anttila (Myyty lopppuun/ei tietoa milloin saapuu seuraava erä)
Expert (Myyty lopppuun/ei tietoa milloin saapuu seuraava erä)
Mustapörssi (Myyty lopppuun/ei tietoa milloin saapuu seuraava erä)
Gamestop (Myyty lopppuun/ei tietoa milloin saapuu seuraava erä)
Gamestoppi oli myös ainut mesta mistä olisi löytynyt PS4:stä jos olisi ennakkovarauksen tehnyt. Muutamassa paikassa oli vain peruspakettia ollut myynnissä.

Gigantti:
Suomenoja (Myyty loppuun, ennakkovarauksella olisi saanut myös)
Tammisto (Myyty loppuun, ennakkovarauksella olisi saanut myös) Ja täällä myös myyjä "tiesi" kertoa että kuulemma suomen Gigantteihin kaikkiin on saapuneet nuo Killzone Bundlet tällä viikolla, ja enempää ei kuulemma ole tulossa. Syytä tähän en tiedä miksi näin, kun en ymmärtänyt kysyä harmistuneena. Mutta peruspaketti tulossa Gigantteihin myyntiin Helmikuussa! ja ennakkovarauksia pystyy sinne jo laittamaan.

Liikkeitä toki olisi ollut viellä vaikka kuinka monta, mutta aika eivain riittänyt kuin noihin kyseisiin liikkeisiin, ehkä tämä vähän jeesaa monia ihmisiä jotka omaa pakettiaan odottaa/miettii ostavansa sen viellä.

Osaako muutes joku kertoa että löytyykö verkkokaupasta hyllystä tätä tuotetta ?
http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...n-4-500-GB-Limited-Killzone-Edition-pelikonso "Viimeksi myytyjä" näkyy vähän väliä lisää muttei netistä tätä pysty tilaamaan, vai onko ihmiset vain hakemassa ennakkovarauksia Verkkokaupasta ?

Hyvää Joulun odotusta! :cool:
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tulihan verkkokaupasta vihdoinkin viesti, että ps4:n saa hakea!
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Citymarketin verkkokaupasta pystyi nyt ennakkotilaamaan tuon bundlen. Itse pistin tilauksen menemään mutta en kyllä tiedä yhtään lähtevätköhän nuo nyt oikeasti matkaan
tongue.gif


Edit: Näköjään nyt pystyy myös kaikilta muiltakin sivuilta
Kävin tuon äsken postista hakemassa elikkäs perille tuli!

Kiitos kaikille keskusteluun osallistuneille.:p
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Muutama tunti sitten tuli myös Gigantista viesti, että PS4 on nyt noudettavissa.

Vaikka jossain vaiheessa näytti, ettei mitään mahollisuuksia saada konsolia jouluksi, niin hyvinhän tässä loppujen lopuksi kävi. Kiitoksia kaikille avusta! :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Voi että ku ärsyttä toi VPD palvelu. Oli luvattu perjantai päiväksi konsoli kotiin, mutta eipä sitä tullu, oli lähetetty niin myöhään että nyt vasta maanantaina saan sen. :mad:
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Voi että ku ärsyttä toi VPD palvelu. Oli luvattu perjantai päiväksi konsoli kotiin, mutta eipä sitä tullu, oli lähetetty niin myöhään että nyt vasta maanantaina saan sen. :mad:

Äläs nyt. Tilanne voisi olla paljon pahempi.

- Paketti voisi olla hukassa matkalla eikä saavu koskaan
- Paketissa voi olla DOA-konsoli joka vilkuttelee sinistä valoaan ja "palkitsee" operaatiolla Sonyn takuupalautuspalvelun kanssa
- Olisit voinut jäädä kokonaan ilman konsolia ja joutua odottamaan ensi vuoteen

Tilanne on vielä hyvä jos alkuviikosta ilmestyy kotiovelle ;)
 
Ylös Bottom