Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Mä en taida alkaa millään kovoilla kikkailemaan, se 500gb kovo on itselleni varsin riittävä nyt ainakin alkuun. Vaikka pelit vie sen 30-40 gigaa niin mahtuu siihen kovoon silti melkein kymmenen peliä kerralla. Ja yleensä kun mulla ei pelattavana ole montaa peliä yhtä aikaa, niin voin helposti vaan poistaa ne vanhat joita en enää pelaa. Turhaan niitä alan sinne säilömään, ja jos nyt joskus käy niin että tekeekin mieli pelata jotain vanhempaa peliä niin asentaa sen sitten vaan uudestaan. Ei se kovin montaa minuuttia vie kun pääsee pelaamaan :) Tietty jos se on digitaalisena niin pitää ladata uusiksi. Mutta eipä tolla 360:llä tultu kovinkaan moneen peliin palattua sen jälkeen kun ne läpi oli vedetty, uskoisin että sama meno jatkuu pleikallakin.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Mä en taida alkaa millään kovoilla kikkailemaan, se 500gb kovo on itselleni varsin riittävä nyt ainakin alkuun.

Itselläni oli aluksi samantapaiset aatokset, mutta halusin mielenkiinnosta testata kuinka sähäkästi tuo 7200rpm:n kiekko pelittää. Pääasia on kuitenkin se, että uuteen sukupolveen on enää 6 päivää. Can't wait.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Expertiltä varattu torstai-iltana, sanoivat että Expertille koko Suomeen tulossa julkaisuksi myyntii 300kpl ja torstaina tosiaan oli n.250kpl varattu, ja tilaavat myymälään sen mukaan mitä varataan. Perjantaiksi kuulemma PITÄISI tulla.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itse tilasin tuolta heinäkuun alussa ja tuli mailia, jotta todennäköisesti riittää heti ekasta erästä. Eiköhän riitä siis kesäkuussa tilanneillekin :)

Joku tässä verkkokaupan systeemissä mättää. Mulle ei ole tullut mitään tietoa, eivätkä osanneet sanoa, riittääkö ensimmäisestä erästä, kun kysyin. Tilaus tehty toukokuun lopussa. Eli ainakaan tilausjärjestyksessä ne ei noita toimita. Aika kummallista toimintaa.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Joku tässä verkkokaupan systeemissä mättää. Mulle ei ole tullut mitään tietoa, eivätkä osanneet sanoa, riittääkö ensimmäisestä erästä, kun kysyin. Tilaus tehty toukokuun lopussa. Eli ainakaan tilausjärjestyksessä ne ei noita toimita. Aika kummallista toimintaa.

Riippuu myös asiakaspalvelijasta tuo vastaus. Itsekään en saanut ilmoitusta ja tuotteen kysymys osiossa kysyttäessä pyysivät ottamaan yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen myynti(at)verkkokauppa.com. Laitoin tuonne postia, mutta vastauksessa tuntui kestävän aika pitkään, niin laitoin kysymyksen palaute boksin kautta.

Tuon palautteen kautta sain vastauksen, että viesti on lähetetty vain niille, joille konsolia todennäköisesti riittää. (Mutta eikös jotkut saaneet ilmoituksen myös, ettei riittäisi?) Päivä tämän vastauksen jälkeen toinen asiakaspalvelija vastasi aikaisempaan kyselyyn, jossa pahoitteli ettei ilmoitusta riittävyydestä ole tullut. Lisäksi kertoi, että pitäisi riittää julkaisu erästä. Olen tilannut huhtikuun puolessa välissä.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

On kyllä melko omituinen tilanne kun viime keväänä koneen tilanneet eivät tiedä saavatko konsolia kun taas joistain kaupoista on saanut varmuudella varatuksi koneen ihan viime päiviin asti.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tänään tuli käytyä paikallisessa Anttilassa kysymässä että paljonko ne saa noita PS4 konsoleita julkaisuksi, ja vastaus oli viisi kappaletta..mutta myyjä kyl uskoi että ne saisi enemmän.
Killzone bundle on kyl tilattuna mutta kun se ilmestyy vasta 13.12, ja ei millään malttaisi odottaa siihen asti. :D
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Harmi kun ei tule ps4 + bäfä4 paketteja ei vaan toi killzone kiinnosta yhtää :(
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Menee kyllä jännäksi konsolin saanti!! Pakko vissiin tehdän tiukka pläni perjantaiksi, jotta voin edes elätellä toivoa 4:sen saamisesta..
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itse taidan mennä perjantaina ihan mielenkiinnosta katsomaan josko paikalliseen Prismaan olisi koneita tullut. Pystytuen voisi napata mukaansa, jos niitä löytyy. Uusi kovalevy jo matkalla onkin.

Omahan on vasta tulossa 13. päivä, eikä oikeastaan ole edes kauheaa hinkua päästä pelailemaan, kun ne itseä kiinnostavat pelit tulevat ensi vuoden puolella.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jahas Discshoppi on antanu mun pleikkarille Itellan lähetystunnuksen :) Eikö tämä meinaa oikeastaan sitä että se on jo Postin systeemissä (tai pian on) ja tod.näk lähtee tänään liikkeelle?

Edit: Errr.. paketin paino on 0,3kg... mitä ne on laittanut mulle :D
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jahas Discshoppi on antanu mun pleikkarille Itellan lähetystunnuksen :) Eikö tämä meinaa oikeastaan sitä että se on jo Postin systeemissä (tai pian on) ja tod.näk lähtee tänään liikkeelle?

Se on se ennakkoilmoitus. Voi lähteä vasta huomenna/ylihuomennakin. Kyllä mäkin voin postista hakea postipaketti 16 lapun ja antaa koodin, vaikka veisin paketin postiin vasta kuukauden päästä. :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jahas Discshoppi on antanu mun pleikkarille Itellan lähetystunnuksen :) Eikö tämä meinaa oikeastaan sitä että se on jo Postin systeemissä (tai pian on) ja tod.näk lähtee tänään liikkeelle?

Oho. Verkkokaupalle edes vielä konsoleita saapunut, liekkö sitten huomattavasti suurempi klöntti konsoleita tuloillaan kuin muilla.

Eiköhä tuo sun pakettis lähe jo tänään.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Se on se ennakkoilmoitus. Voi lähteä vasta huomenna/ylihuomennakin. Kyllä mäkin voin postista hakea postipaketti 16 lapun ja antaa koodin, vaikka veisin paketin postiin vasta kuukauden päästä. :)

Nii joo, aivan. No täytyypä seurata tota päivän mittaan että muuttuuko toi tapahtumatiedot -kenttä tuolla, siitähän sen näkee lähteekö se paketti liikkeelle. Hämää vaan tuo paketin ilmoitettu paino, 0,3kg. Ei kai se PS4 nyt noin kevyt ole? :D Lähettävät mulle pelkkää kuplamuovia.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Verkkokauppaan tuskin kannattaa luottaa että tulisi julkaisupäivänä. Yhtään tuotetta ei sieltä julkaisupäivänä ole tullut sitten kolmeen vuoteen.

Esimerkkinä että tilasin diablo 3sen 4-5 vuotta ennen julkaisua ja ei tullut julkaisupäiväksi :D
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Hämää vaan tuo paketin ilmoitettu paino, 0,3kg. Ei kai se PS4 nyt noin kevyt ole? :D

Paino realisoituu, kun paketti on noudettavissa postikonttorista. Itselläkin sama painoluokitus omassa seurantalinkissä. Sinänsä hassua, ettei sinne voi heti laittaa sitä todellista tavaran kilogramma numeroa, vaan se ilmestyy vasta myöhemmin. :D
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tänään tuli minulle tieto että en saa konsolia julkaisussa/joulukuussa. Tietenkin sinällänsä harmillinen tilanne koska varasin konsolin jo kesäkuussa (ja olin melko varma että riittäisi) mutta tilanteelle ei voi nyt mitään. Täytynee katsella josko joulukuussa tai keväällä saisi konsolin.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tänään tuli minulle tieto että en saa konsolia julkaisussa/joulukuussa. Tietenkin sinällänsä harmillinen tilanne koska varasin konsolin jo kesäkuussa (ja olin melko varma että riittäisi) mutta tilanteelle ei voi nyt mitään. Täytynee katsella josko joulukuussa tai keväällä saisi konsolin.

Missä oli näin huono saatavuus?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Laitoin Discshopille kyselyn että milloin konsolit lähtee matkaan ja kyllä tänään ne lähtee!! Tilasin myös BF4 sieltä, mutta sitä ei kuulemma vielä varastolla ole, toivottavasti tulisi perjantaiksi.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Laitoin Discshopille kyselyn että milloin konsolit lähtee matkaan ja kyllä tänään ne lähtee!! Tilasin myös BF4 sieltä, mutta sitä ei kuulemma vielä varastolla ole, toivottavasti tulisi perjantaiksi.

Nice!! :) Lähtevät varmaan jollain iltalaivalla. Hitsit mehän voidaan saada ne jopa ajoissa!
 
Ylös Bottom