Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Verkkokaupan sivuilla ps4:sen saatavuus on avoinna ja päävarastossa näyttäisi olevan alle 25kpl tarkoittaako tämä siis että jos nyt tilaisin saisin pleikkarin jo ensiviikolle?

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/24461/dkcqt/Sony-PlayStation-4-500-GB-pelikonsoli-musta

Ei. Se tarkoittaa sitä että saldot ovat kilometrin miinuksella ja toimitusaika on "avoin", mutta silti tilauksia otetaan.

Sinne voi pistää tilauksen mallia "tsäkävetolappu" jos non-bundleja tulee yhtäkkiä paljon maahan. Voi tulla, mutta kukaan ei sitä lupaa...

Bundleihin eivät edes ota tilauksia kai sen takia että kukaan ei takaa että bundlea X tulee oikeasti vielä tulevaisuudessa, kun taas peruskonsoli ilman lisäkilkkeitä on tuote jota taatusti saa jossain vaihessa joskus...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Mitenkäs Gigantista ostaneet ovat koneensa saaneet? Perjantaina kuulemma saa vasta luovuttaa ostajalle, kun eilen kävin kyselemässä Tammistosta. Kuitenkin joku täällä on jo saanut haettua Gigantista?
Sain omani haettua gigantista tänään ja eilen illalla tuli jo viesti että on noudettavissa. Tämä siis Tampereella. Moni kauppa on jo alkanut myymään ennen "virallista" julkaisupäivää. Toisaalta harmi että kaupat tekee niin erilailla, vaikeuttaa huomattavasti niitä jotka ovat huomiseksi varautuneet jonottamiseen heti aamusta...

Eikö tuolla lue että saatavuus alle -25 kpl, eli jonossa on jo yli 25 kpl varauksia?

Edit. Näköjään hieman hidas
Niitä on varmaan satoja. Sivulla valikosta näkee myös suht reaaliaikaisen tilanteen koska viimeksi on konsoleita myyty. Ja tosiaan suunnilleen parin minuutin välein joku ostaa vaikka ei oo varastossa...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Sain omani haettua gigantista tänään ja eilen illalla tuli jo viesti että on noudettavissa. Tämä siis Tampereella. Moni kauppa on jo alkanut myymään ennen "virallista" julkaisupäivää. Toisaalta harmi että kaupat tekee niin erilailla, vaikeuttaa huomattavasti niitä jotka ovat huomiseksi varautuneet jonottamiseen heti aamusta...
Jep, harmittaa myös, varsinkin kun kone on jo maksettu. Toiset kaupat näköjään haluavat pitää Sonyn ohjeistuksesta kiinni, vaikka laitteita on varastossa ollut jo muutaman päivän. Perkele.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Sain oman PS4:n tänään Koskarin Gamestopista. Oli kuulemma viimeinen, joku oli eilen jättänyt hakematta ja mä olin seuraavana jonossa. Killzone bundle siis kyseessä. Killzonen fanina peli olisi mennyt joka tapauksessa ostoon, joten toi bundle sopi kuin vaikku korvaan! Jos Rixa sattuu olemaan linjoilla, niin pistäs viestiä, että kumpi meistä sen PS4 neljä rallin sitten voitti? Joko teikäläinen sai masiinansa ja on tyytyväisenä hiplaamassa nextgeniä?
Meillä on töissä todennäköisesti huomenna laitteen ihmettelypäivä. Onneksi on suht rauhallinen tilanne, niin voidaan rauhassa tutustua uuteen tekniikkaan, kuten kollega asian ilmaisi.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Mikäs on Anttiloiden tilanne bundlejen kohdalla, huomenna vissiin myynnissä, heti aamusta kun menee säntäilemään?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Ei. Se tarkoittaa sitä että saldot ovat kilometrin miinuksella ja toimitusaika on "avoin", mutta silti tilauksia otetaan.

Sinne voi pistää tilauksen mallia "tsäkävetolappu" jos non-bundleja tulee yhtäkkiä paljon maahan. Voi tulla, mutta kukaan ei sitä lupaa...

Bundleihin eivät edes ota tilauksia kai sen takia että kukaan ei takaa että bundlea X tulee oikeasti vielä tulevaisuudessa, kun taas peruskonsoli ilman lisäkilkkeitä on tuote jota taatusti saa jossain vaihessa joskus...

Verkkokauppaan kannattaa laittaa aina tilaus vetämään. Kun laittaa että noutaa laitteen ja maksaa silloin, niin tilauksen voi tarvittaessa perua helposti tai sitten muokata että laittavat postilla tulemaan. Mitään menetettävää ei siis ole.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Oulun verkkokaupan myymälässä oli illalla ps4 boxeja reilu 10 kpl... olisin ostanut jos ei olis ollut omaa postissa tulossa. eikä kukaan muukaan niitä ottanut matkaan. :cool:
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Mulla olis sellon Anttilassa yksi ps4 bundle varattuna josta voisin luopua pientä vaivanpalkaa vastaan, nappaan vaikka sen kz:nen sieltä paketista. Eli jos joku kaipaa pelkkää pleikkaa saa sen sillä bundlen hinnalla 489e. Heittäkää vaikka yv:tä jos kiinnosta.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Eikö nämä trokari-ilmoitukset pitänyt poistaa täältä..
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Eikö nämä trokari-ilmoitukset pitänyt poistaa täältä..
Ai nyt mä oon trokari :) En mä ilmaseks täältä 20km päästä jaksa ajaa selloon sen takia et joku muu saa pleikan. Ajattelin jos joku foorumilainen on jäänyt ilman pleikkaa. Voihan modet tuon ilmon poistaa jos siltä tuntuu, ei mun sitä pakko oo hakee.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Mä voisin myös juosta hakemassa kaupasta yhden tälläisen paketin nyt aamulla. Haluaisiko joku ostaa sen vaikkapa täyteen hintaan? Otan vain pelin ensin pois sieltä ja laitan vaikkapa Huuto.nettiin 30e :). Palveluksenhan minä teen jollekin innokkaalle pelaajalle. Enkai mä nyt ilmaiseksi lähde tuonne Jouluruuhkaan jonottelemaan :). Missään nimessä en ole trokari, vaan hyvä Joulun enkeli :D
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Ompas Mikalla nyt pipo kireellä. Oikeesti kuka jaksaa tuon kaiken tehdä siinä mielessä et mukamas tekee voittoa. Mulla menee pelkästään bensoihin se 15e saati kun laskee sinne menemiseen käytetyn ajan. Meehän mika nyt vähän ittees.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Kai sä dago voit perua sen varaukses? Tällöin joku saa sen normaaliin hintaan, ei aikasi kulu eikä bensa pala. Ja jollekkin oikeesti tulee hyvä mieli. Piis aut.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Bundle haettu rismasta. Kuten oletin, niin ruuhkaa ei ollut.. itseasiassa ei ketään hakemassa, joten eiköhän kaikista hulluimmat ole jo omansa hakeneet ekalta satsilta pois pari viikkoa sitten :p

Lähinnä olen urheilupelejä pelaileva, niin FIFA14, NBA2k14(jos irtoaisi halvalla, muuten ei kiitos) ja ensi syksyllä NHL 15 riittävät vuositasolla meikäläisen pelihankinnoiksi. Pitää silti testailla nyt jos sattuisi tuo Killzone iskemään tajuntaan.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Oulun Limingantullin Prismaan ei pleikkareita ollut vielä aamusta tullut, mutta ottivat varauksia vastaan itseni ollessa listan 5. Luultavammin tuonnekin tulee niitä isompi satsi joten konsolia halajan tuskin tarvitsee pettyä tänä jouluna.

e: Raksilan Prismaan oli tullut 4 konsolia jotka kaikki menivät ovien avauduttua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Varmasti tosiaan riittää konsoleita kaikille tosi halukkaille. Oma on näköjään Kuopiossa, joten ehkä sitä tänään pääsee omaakin testailemaan.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Kampin Anttilassa oli kymmenen bundlea. Jonotusnumerot jaettiin, joten kaikki meni siististi. Nyt on oma vkl pelastettu :).
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vasta kävin Kemin prismasta hakemassa omani pois. 10 bundlea oli tullu ja 2 jäi oman jälkee vielä lavalle. Kassalla vanhempi mies edellä todennäkösesti oli lapselleen/lapsenlapselleen tullu hakemaan aamusta.
 
Ylös Bottom