Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jeah, oma PS4 lähti tänään postiin Verkkokauppa.com:sta, samalla kokopäivän tullut sähköpostia firmoilta johon olen ollut yhteydessä kyseisestä tuotteesta, milloin heiltä löytyisi tuotetta. Niiltä keneltä viellä PS4 puuttuu niin tässä muutama suoralainaus sähköpostiviesteistä.

Konsolinet:
Tammikuun lopussa pitäisi saapua seuraava erä. Kannattaa laittaa varaus
sisään.
Expert:
Tällä hetkellä näyttäisi siltä, että seuraava toimituserä saapuisi tammikuun puolella.
Meillä ei valitettavasti ole tarkkaa tietoa siitä, kuinka monta kappaletta kukin myymälä ja nettikauppa saa.
Discshop:
Tulemme saamaan uuden erän tammikuussa.
Netanttila:
Saamme seuraavan erän myyntiin arviolta tammikuussa.
Citymarket:

Tietojemme mukaan konsolia tulee lisää tammikuun lopussa. Konsoli tulee kauppaan myyntiin, jos saamme sitä erän ennakkomyyntiin tai vasta, kun tuote on varastossa.
Gigantti:
Helmikuu

Eli Tammikuussa tulossa moneenpaikkaan PS4:sta, että ei muutaku tilausta vetämään! :cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Ite tilasin Gigantista kolmisen viikkoa sitten ja saan oman pleikkarini helmi- maaliskuun tienoilla. Tämä ei kyllä haittaa, ku on nii paljon vielä pelattavaa kolmosella ja koneella. Toivotaan, että kaikki suurimmat viat olisi korjattu.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tervehdys!
Rekisteröidyin foorumille kiittääkseni ketjulaisia siitä, että sain hankittua PS4:n pukinkonttiin. Joskus puolitoista viikkoa sitten, kun saatavuus näytti tosi huonolta, joku laittoi vinkin ja linkin Netanttilaan. Sieltä tilaus ja PS4 kotiin aattoa odottamaan ilman suurempaa vaivaa. Muutenkin kuulostaa siltä, että Netanttilan ostajat ovat tehneet työnsä hyvin ja saaneet tavaraa myyntiin kohtuullisesti.

Kiitos siis ja hyvää joulua!

t.
vanhus
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tervehdys!
Rekisteröidyin foorumille kiittääkseni ketjulaisia siitä, että sain hankittua PS4:n pukinkonttiin. Joskus puolitoista viikkoa sitten, kun saatavuus näytti tosi huonolta, joku laittoi vinkin ja linkin Netanttilaan. Sieltä tilaus ja PS4 kotiin aattoa odottamaan ilman suurempaa vaivaa. Muutenkin kuulostaa siltä, että Netanttilan ostajat ovat tehneet työnsä hyvin ja saaneet tavaraa myyntiin kohtuullisesti.

Kiitos siis ja hyvää joulua!

t.
vanhus

Tuon bundlenko ostit? Eipä ole ainakaan tänne vielä saapunut.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Saimpa mielenkiintoista infoa äsken kun pirautin VPD kauppaan kyselläkseni oman Killzone bundlen kohtaloa. Selvisi että kyseistä Bundlea ei ole tulossa lisää. Koskaan. Ikinä.

Itse olen tehnyt ko tilauksen 1.12 ja sain tietää että olen jonossa kahdeksas tähän bundleen. Huomenna on laitteen varanneilla viimeinen noutopäivä ja sen jälkeen niitä bundleja joita ei ole haettu, aletaan jakamaan jonossa oleville ihmisille. Ne kenelle ei riitä, tilaus perutaan ilmeisesti.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

XYU sanoi:
Tuotahan saa halvemmalla trokareiltakin En ehkä olis odottanut, et nää kaupat alkaa näihin trokarihintoihin...
Melkonen on hintalappu.
Piti ihan ottaa "luuri" käteen ja kysyä tuota Coolshopin hintaa heiltä itseltään.


Eli tuosta vois yhteenvetona vetää, että jyvät erotetaan akanoista. Koska kysyntä on suurta ja vastaavasti tarjonta pientä niin ne, jotka oikeasti laitteen haluaa ostaa sen hinnalla millä hyvänsä.
Jäitä hattuun imo.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Melkonen on hintalappu.
Piti ihan ottaa "luuri" käteen ja kysyä tuota Coolshopin hintaa heiltä itseltään.


Eli tuosta vois yhteenvetona vetää, että jyvät erotetaan akanoista. Koska kysyntä on suurta ja vastaavasti tarjonta pientä niin ne, jotka oikeasti laitteen haluaa ostaa sen hinnalla millä hyvänsä.
Jäitä hattuun imo.

Onhan tuo kyllä kieltämättä aika rottatouhua että yritykset keräävät järjetöntä voittoa tuolla konsolimyynnillä, itsekkin olen etsiskellyt nelosta, mutta tällähetkellä budjetti antaa myöten vaan 500€, joten taitaa jäädä tammi/helmikuulle tuo hankkiminen kun paikallinen gigantti rupeaa konsoleita kauppaamaan..
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Joo, ei kannata ostaa mitään coolshopista! Paska homma tuollainen ryöstö, boikotoimaan vaan kaikki! Siis 749€ järjetön pyynti, hävetkää coolshop... Hyi hitto sentään!
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Niimpäniin... Verkkokauppaa katoin ja oli 1 päävarastol ja jahkailin ja sit päivitin sivun että olin ostamassa ni tottakai sillä aikaa joku nopeempi oli jo vieny edestä............................... paskajoulu.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Niimpäniin... Verkkokauppaa katoin ja oli 1 päävarastol ja jahkailin ja sit päivitin sivun että olin ostamassa ni tottakai sillä aikaa joku nopeempi oli jo vieny edestä............................... paskajoulu.
Samaa konsolia yritin myös minä ja ilman jäin. Pääsin aika pitkälle osto-operaatiossa, ennenkuin tuli ilmoitus että tuote pääsi loppumaan. Torstaina alkaa loma ja pyhä tarkoitus oli uutta konsolia testailla koko loma, mutta kuivalta näyttää Joulu tällä hetkellä.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Monikos on ostanut konsolinsa Gigantista? Itselleni tuli tänään iloisena yllätyksenä Gigantissa käydessäni, että heillä on toiminnassa vielä hintatakuu-järjestelmä. Sainpa ''ylihinnoitetusta'' konsolista 20€ takaisin.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Monikos on ostanut konsolinsa Gigantista? Itselleni tuli tänään iloisena yllätyksenä Gigantissa käydessäni, että heillä on toiminnassa vielä hintatakuu-järjestelmä. Sainpa ''ylihinnoitetusta'' konsolista 20€ takaisin.

Sama täällä, 20€ konsolista ja 10€ ohjaimesta :)

Te jotka valittelette että otte jääny ilman konsolii ja on kova hinku päästä jouluks pelaa, nii tori.fi ja huuto.net tarjoilee hiukan ylihintaan konsolia useiden myyjien voimin, niin ei 100-200€ extra hintaa ole paha, ku saa pitkät joululomat pelailla uutta ps4!! :D Ja olen ihan varma että nytkin toi extra hinta on vielä vähän, veikkaan että siel hurjimmat aatonaattona tai aattona ostaavat noudolla tuplahinnalla konsolii... :D
 
Ylös Bottom