Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Imatran citymarketista tuli äsken noudettua oma PS4 hintaan 449€ ja jäi ainakin 5kpl jäljelle.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jumbon Cittarissa n.10 kpl ps4:ää hyllyssä hintaan 449.Ihan vaan vinkkinä jos joku pk-seudulla konsolia vailla..
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Varmaan kaikkiin Citymarketteihin oli tullut PS4 erä. Vaikka mulla on tilaus NetAnttilassa, niin silti oli pakko hakea aamulla Valkeakosken Citymarketista oma konsoli. Hyllyssä ei ollut vielä yhtään, mutta päätin kuitenkin kysyä vielä, niin varastosta tuotiin käsiini konsoli.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Myyrmannin Cittariin jäi kaksi jäljelle kun reilu tunti sitten yhden nappasin mukaani.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Päivärannan Cittarissa Kuopiossa oli 4kpl PS4:sta hyllyssä. Itse olin haeskelemassa kameraa, mutta niitä ei ollut.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Cdon comista irtoaa taas huokeeseen 699,95€ hintaan bundlea: Playstation 4 Killzone Bundle - incl 2 Dual shock & Camera (Hardware)

Kumma kun sitä normiversioo ei näytä olevan vieläkään.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Oulun Raksilan Citymarketissa näytti tänään iltapäivällä olevan viisi ps4 pakettia hyllyssä hintaan 449e.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jenkki-amazonissa on PS4:sta "in stock". Hinta sen 399 US dollaria. (Kannattaa maksaa dollareissa, jos tuolta tilaa. Amazon ottaa kovan palkkion konversiosta. Parempi antaa luottokorttifirman hoitaa se.)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Keravan Prismassa oli kaksi peruspakettia vielä puolisen tuntia sitten.

Oli muuten ensimmäinen kerta, kun PS4:n näin jossain kaupassa. Aina ollut tarjolla vain eioota tähän asti.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Nyt on marraskuinen tilaus cdonilta laitettu postin kuljetettavaksi. Ei tuolla vielä kiire olisi ollut kun pelattavaakaan ei niin hirveästi ole mutta nyt saa bäfän päivitettyä ainakin nelosversioon ennenkuin aikaraja olisi tullut vastaan, assassins creediä en tämän takia uskaltanut ostaa mutta olisihan senkin sitten ehtinyt.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

VPD verkkokaupassa oli koneita yli 10 kpl. Hintaan 459.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Onkohan kukaan nähnyt konsoleita Pohjois-Savon/Kuopion lähialueen kaupoissa? Alkaa jo sapettaa kun 3 kuukautta,siis julkaisusta lähtien, olen odotellut oman pleikkarin saapumista vaikka ennakkotilasin silloin joskus... :mad:Kahdesta kaupasta on jo tilaus tehtynä, mutta ei kuulu eikä näy! "Tulee julkaisuna" oho ei tulekaan, "tulee jouluksi" oho ei tulekaan, "tulee tammikuun aikana" oho ei tulekaan, "viikolla 7 se tulee" jne... Sokerina pohjalla on se fakta että kaverini tilasi laitteen pari päivää ennen julkaisua ja sai jouluksi... Anteeksi tämä yöllinen tunteenpurkaus.
 
Ylös Bottom