PlayStation 4 - Peliseura

Etsitään klaaniin lisää väkeä: K-18, mikki ja aktiivinen, pitää olla myös kilpailuhalua

Pelit tällähetkellä: Fortnite BR, Destiny 2, NHL 18.

PSN: t0nin0t, tosiaan nollalla. 0oO aika jännä fontti...

Jos täältä sattuis löytymään Destiny 2 tai fortnitea pelailevia ihmisyksilöitä, niin mut saa mieluusti lisätä listoille! Oon vasta alotellu pelaamaan, mutta seurassa pelaaminen olisi entistäkin hauskempaa, joten päätinpä laittaa tietoni keskustelun jatkoksi.

PSN Ebu-92
Mieluusti yli k-18 peliseuraa ja mikki löytyy.

Rainbow six siege peliseuraa haussa!
Ois kiva saada jengiä kasaan, aloittelijat ja miks ei kokeneemmatkin mäiskijät.
Ite olen aika aloittelija, mutta kehityn kokoajan.
Pilke silmäkulmassa ei liian vakavaa pelailua, mutta tosissaan

PSN: OZtracer

Rentoa peliseuraa (no squeakers k-18). Vasta vaihdoin alustaa joten pelikirjasto vielä suppea. Tällä hetkellä peluussa MHW, Bloodborne, Uncharted 4, Nioh. Dark Souls 3:n laitan pian, joten cooppiseura kelepaa.

Säännöllisen epäsäännöllisesti konsoli päällä yleensä arkiaamuisin/aamupäivisin joskus iltaisinkin.

Peliseuraa tahkoamaan Fortnitea? (omat kaverit hakkaa vaan PUBG eikä suostu edes kokeilemaan Fortnitea). Lisäilkäähän ps tunnus jefuuuk. Pelihaun puolelta tulee liian sekalaista porukkaa jo pelkästään iän puolesta (ei kiva pelata jonkun 10v kanssa joka laulaa mikkiin kokoajan). Btw taitotasolla ei väliä! Lisäilkäähän! :) Oma ikä 27v.

Saa lisäillä kaveriksi! PSN tunnus Jomppa922 Voidaan sitten katella että mitä pelataan, vai pitääkö hommata joku tietty peli jota sitten pelataan. ;)

Pelaisko kukaan Dying Lightia? Peliseuraa olisi kiva saada, mätkitään yhdessä zombeja :cool: . K18 ja mikki. PSN tunnus Poujay.
Myös fortnite käy, oon kyllä siinä vielä ihan aloittelija.

Pelailen Killing floor 2, ww2, fortnitea pääasiassa. Mikki löytyy ja ikää 21v. Jos haluatte peliseuraa nii yli 20v lisäilkää. Sukupuolella ei väliä, eikä taitotasolla :)

Kaivataan peliseuraa melkein kaikenlaisiin peleihin, paitsi fifat ja änärit sunmuut urheilupelit. Myös mikkisoftan puolella.

PSN: osku-_-

Ylös Bottom