Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllä ACIV-bundleja ainakin joissain maissa on, mutta ei taida Suomessa olla vielä heti julkaisussa.Ilmeisesti konsolin mukana ei tule mitään peliä? Muistan nähneeni mainoksia jossa kylkeen tulisi AC: Black Flag mutta nyt konsolin varattuani ja useamman jälleenmyyjän sivut ja muutaman youtube videon tutkittuani niin käsitykseni tais olla harhaa?![]()
Henkilökohtaiselle seinälle menee, eikä mihinkään ryhmiin voi suoraan jakaa.Pleikkarin jo saaneille kysymys facebook-jakamiseen liittyen, että voiko videoiden/screenshottien jaon kohdistaa jonkin ryhmän seinälle oman henkilökohtaisen seinän sijaan vai meneekö jako aina pelkästään omalle seinälle?
Henkilökohtaiselle seinälle menee, eikä mihinkään ryhmiin voi suoraan jakaa.
Voi. Oletuksena julkaisu taitaa mennä vain kavereille, mutta saa säätää näkymään esim. vain Close Friends -ryhmässä oleville.Voiko pleikkarin päästä säätää valmiiksi jakoasetukset niin, ettei omalle seinälle julkaistuja videoita näe muut kuin itse tai jokin ryhmä?
Voiko pleikkarin päästä säätää valmiiksi jakoasetukset niin, ettei omalle seinälle julkaistuja videoita näe muut kuin itse tai jokin ryhmä?
ei mua ainakaan kiinnosta mitä joku iso mies on saanut jossain Knackissa aikaiseksi.
Kuka oikeesti kehtaa laitella omalle FB seinälle jotain videopeli videoita?
Varsinkaan aikaihmiset.
ei mua ainakaan kiinnosta mitä joku iso mies on saanut jossain Knackissa aikaiseksi.
Toki nää ketkä niitä laittaa, niin luulevat että jotain kiinnostaa.
Eri asia on joku Twitch tms.
Tätä threadia alusta asti seuranneena en ole huomannut kenenkään valittavan katkeilevasta netistä pleikkarilla. Vika lienee sun laittestossa.Onkos täällä ollut puhetta miten tuossa PS4:ssa pysyy wlan yhteys päällä verrattuna PS3, itsellä ainakin PS3:ssa tiputtelee aika usein nettiyhteyttä. Onko tähän tullut parannuksia vai onko tuo aivan täysin kiinni omasta netistä ?
Vastaus piilee kysymyksessäsi. Facebookkiin lisätyt videot on kohdennettu omalle kaveriporukalle. Ihan samaan sarjaan menee kuin harrastekuvat ja -videot jo nyt.
Kuten sanoin, niin monet luulee että ne kiinnostaa. Nytkin pitänyt laittaa muutama piilotukseen kun ei kiinnosta.