Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: PlayStation 4

Mulla ainakin tulee ps3:lla tiuhaan ärsyttävää verkkovirhettä "dns error" ilmoituksella. Eroon pääsen vaan uudelleenkäynnistämällä pleikkarin. Toivottavasti tästä paskasta ei tarvi enää ps4 puolella nauttia.

Mulla ainakin tulee ps3:lla tiuhaan ärsyttävää verkkovirhettä "dns error" ilmoituksella. Eroon pääsen vaan uudelleenkäynnistämällä pleikkarin. Toivottavasti tästä paskasta ei tarvi enää ps4 puolella nauttia.

Itselläni tätä tapahtui myös joissain opiskeluaikaisissani kämpissäni tiuhaan. Sittemin olen välttynyt ylimääräisiltä ongelmilta käyttämällä verkkopiuhaa langattoman sijaan. Muutaman kerran säädin joissain asunnoissa wlanin kanssa melkoisen paljon, jotta sain homman toimimaan ongelmitta. Onneksi nyt reitittimen sijainti on heti keskikajarin takana piilossa, joten olen vain piuhalla muodostanut yhteyden ilman hellasäröä.

Yleensä nämä johtuvat ennemmin tukkoisista wlan kanavista kuin itse laitteista...
Ongelmana usein esim kerrostaloissa joissa joka asunnossa jokaisella omat wlan verkot.

Mikäs se linkki tuolle päivitykselle on?

TT-2k onkin tähän jo vastannut.

Uusimman version löytää aina täältä. Tuolta XML:stä poimitaan se alempi URL talteen, eli tässä tapauksessa http://deu01.ps4.update.playstation...0ce3193aeab3e95160379d6/PS4UPDATE.PUP?dest=eu

HOX! Tuo varsinainen lataus-URL vaihtuu jokaisen firmispäivityksen myötä, mutta tuo XML-tiedosto on aina samassa paikassa.

Tuo us alkuinen linkki jota tuossa äsken tarjottiin taitaa olla päivitys, joka on tarkoitettu rapakon taakse. En sitten tiedä onko noissa päivityksissä mitään eroa eu:n ja us:n välillä...

Päivittelin nuo linkit vielä tuonne edelliseen postaukseeni (http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=106685&p=1522658&viewfull=1#post1522658).

Jos nyt ostan kaupasta tuon 3kk Plus jäsenyyden niin se toimii myös PS4:ssä? Kunhan siin käytän samaa käyttäjää siellä kuin kolmosessa?

TT-2k onkin tähän jo vastannut.

Tuo us alkuinen linkki jota tuossa äsken tarjottiin taitaa olla päivitys, joka on tarkoitettu rapakon taakse. En sitten tiedä onko noissa päivityksissä mitään eroa eu:n ja us:n välillä...

Päivittelin nuo linkit vielä tuonne edelliseen postaukseen.
Ei ole eroa...

Jos nyt ostan kaupasta tuon 3kk Plus jäsenyyden niin se toimii myös PS4:ssä? Kunhan siin käytän samaa käyttäjää siellä kuin kolmosessa?
Juuri näin eli toimii!

Verkkopeleissä kannattaa muistaa matkapuhelinverkon armoton viive..

Täällä ainakin verkkopelit toimii ongelmitta 3G:llä. Viive 30-50. Ei tänäpäivänä enää viive ole kovin iso ongelma mobiilista. 1-2v sitten vielä oli pingi siellä 150-200 tuntumassa.

Täällä ainakin verkkopelit toimii ongelmitta 3G:llä. Viive 30-50. Ei tänäpäivänä enää viive ole kovin iso ongelma mobiilista. 1-2v sitten vielä oli pingi siellä 150-200 tuntumassa.

Itse taas en meinannut codissa löytää peliseuraa natin ollessa type 3 matkapuhelinverkossa.

Miten mahtaa toimia nhl ja fifa jotka käsittääkseni vielä tarkempia tuosta.

Itse taas en meinannut codissa löytää peliseuraa natin ollessa type 3 matkapuhelinverkossa.

Miten mahtaa toimia nhl ja fifa jotka käsittääkseni vielä tarkempia tuosta.
NHL toimii tuskin millään netillä, EA-sportsin uskomattoman paskojen palvelimien takia. En todellakaan pysty ymmärtämään miksi suomalaiset ostavat joka vuosi täsmälleen saman pelin kerta toisensa jälkeen?

Opengatea vaan kehiin jos natti on ongelma.

Mikäs tuo on?
En ole yrittänytkään kuin huvikseen kännyverkkoa ku ei tarvetta, mutta kaverin ps4 alkutaival tulee olemaan matkapuhelinverkon varassa ja neuvot kyllä tarpeen jos kerran mahdollista saada toimimaan kunnolla?

Huiketa lukemia! Kokeilimpa itsekin, kahdesta mittauksesta viive 463ms ja 419ms. Shakin peluuseen riittäis. Tosin taitaa olla verkon ruuhkaisin hetki juur nyt ja Saunalahden liittymä vissiinkin toisarvoisena Elisan verkossa.

Ylös Bottom