Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: PlayStation 4

Eikös noita nyt sentään pystynyt pausettelemaan.

Ei ainakaan vielä, ellei sitten tämän eilen? tulleessa uudessa firmiksessä sitä olla laitettu, ei pysty vielä pysäyttämään tai lopettamaan latausta, pystyy vain poistamaan ja seuraavaksi jos haluat niin joudut latamaan uudestaan koko roskan. Itsellä kyllä tullut 3g:llä todella mukavaa vauhtia nuo isotkin, jopa vanhalla ps3:lla kun ostin plussan bout viikon ennen ps4 julkkaria, hyvin valui silläkin, tiedän, että ps4:llä pelit on siinä 30-60gigan luokkaa, niin lataukset kuin katsoo pelien takakansia tilavaatimuksia, eli ei tuolla 500gigan kovolla kovin montaa peliä valuteta vaikka mikä yhteys olisi, itse meinaan jossain vaiheessa kun rahatilanne paranee ja sshd kovot halpenee heittää 2teran kovon sinne, latausajatkin hieman lyhyemmät sillä kuin tuolla sata II. mitä ainakin ign:n sata II, sshd ja ssd levyjä katselee, ssd levyt sitten taasen maksanee pikkuisen eikä taida olla vielä ihan 2teran "läppärin" kovoja sitä koko luokkaa, ja jos on niin hinnat taitaa olla pari kertaa pleikkarin hinta..
Tai sitten tylsistyn ja vaihdan vain 1.5terasen sata 2 levyn, näyttäis saavan alle 150e:n niitä jo. Harmi kun ei ollut rahaa ostaa jo ennempää kuin pleke julkaistiin niin olisi saanut siihen uudelle kovolle kaikki jutut asentaa. Nuo päivitykset on kyllä välillä melko suurehkoja ja käytettävä tilahan on bout inan yli 400gigaa ei 500gigaa.

Lisäpäivityksiä odotellessa, eiköhän noita "sivuja" jne pääse sitten muokkaamaan kun libraryssä jne on helvetisti pelejä, menee muuten kovin sekavaksi. Myös moni valitti siitä kun dlna tukea ei ole laitettu ps4:ään, että saisi streamattua kuvaa tietokoneelta, veikkaan, että tämäkin tulee vielä jossain päivityksessä takaisin, samaten mp3 jne jne. Ainut "haitta" on ollut tuo dvd:n 3D:n tuen poisto, vanha pleikkari on makkarissa netflix käytössä ja siellä ei ole kotiteattereita eikä 3d telkkaria. Mutta eiköhän tämäkin järjesty aikanaan, ohjain aivan mahtava! vieläkin hämmästyttää vaikka parisen viikkoa tuo jo itsellä ollut, on se vaan hyvä! parempi kuin 360:sen. Tosin olen aina tykännyt pleikkarin ohjaimesta.
Kuhan tästä parenen niin täytyypi katsoa toiki tuo uusi firmis mitään uutta jännää koneelle, vanhan ps3:n bluetooth headsetti olisi kiva saada toimimaan myös, mutta eipä nuo juuri kovin kalliita ole, eikä mitään parinsadan euron kuulokkeita ollut ps3:kaan.

Diablo 3:sta odotellessa :) Ei vain jaksaisi venata vaikka onkin crossplatform peli, ps4 pelin mukana tulee uusilisäosa ja jotakin muutakin jännää mitä muilla alustoilla ei vielä nähdä, ei edes tietokoneella, mistä moni onkin närkästynyt.. itse ajattelin monet kerrat ostaa ps3:lle, mutta onneksi odotin ps4:ää, jos kuitenkin on ps3:lla ja hommaa ps4:lle niin characterin saa siirrettyä :) Myöskin tulevan Dragon Age "3" hahmon saa ykkös ja kakkos osalta importattua ps4:ään, suluissa tuo 3, kun pelitekijät ainakin sanoo, että on ns oma pelinsä eikä suoraa jatkoa. Monia hyviä pelejä tulossa keväällä ja kesällä :) Oishan tuon ps4:n voinut odottaa kevääseen tai kesään, muttakun ei millään malttanut ja lähdin sitten itsekin hypetykseen mukaan bout kk ennempää julkaisupäivää niin olihan se silloin saatava kun iskee kauppoihin :)
 
Vastaus: PlayStation 4

Eilen sain "Made in China" konsolin eikä ostos ainakaan vielä kaduta. Verkossa pelaamista ja sieltä latailua en juuri harrasta joten kiinnostus keskittyy peleihin joissa on hyvä yksinpelikampanja, nyt AC4 pelattavana. Valikkoja selatessa tulee melko selväksi että konsoli on suunniteltu käytettäväksi verkkoyhteyden kanssa, mutta se ei tietenkään ole pois niiltä jotka eivät kyseisiä palveluja tarvitse. Aiemmat pleikkari-ohjaimet ovat tuntuneet Xboxiin verrattuna kivikautisilta, mutta tämän ohjaimen liipaisimet, tatit ja erityisesti kämmentä vasten tulevat osat tuntuvat tosi hyviltä, tuntuvat suoraan sanottuna kopioinnilta. :D AC ei tietenkään ole varsinainen next gen -peli ja Killzonekin on kokeilematta, mutta jo tässä vaiheessa pleikkari on osoittautunut ominaisuuksiltaan niin hyväksi koneeksi kuin arvelinkin.
 
Vastaus: PlayStation 4tttt

Mulla tulee bf4:ssä "You have lost connection to the session" -erroria, kun yritän joinata servuille, mutta nat tyyppi on 2 eli moderate, niin onkohan vika ean päässä vai mun modeemissa?
 
Vastaus: PlayStation 4

Miten saa playstation appin yhsistettyä puhelimella konsoliin? Appi puhelimessa ei löydä konsolia.

Itsellä oli sama ongelma. Ongelma todennäköisesti on modeemissa, itse kun vaihdoin siltaavasta takaisin reitittimeen niin löytyi. Tosin eipä tuolla yhdistämisellä juuri mitään tee, jos ei second screen play kiinnosta. Itse yritin saada sen ominaisuuden, että saa pelejä laitettua lataantumaan etänä, mutta sehän tapahtuu appin playstation store linkin kautta ja yhdistäminen pleikkariin toimii tasan niin kauan, kuin pidät laitteita samassa verkossa, eikä mitään ns. synkronisointia tapahdu, jolloin jää tää yhdistäminen aika turhaksi.
 
Vastaus: PlayStation 4

Itsellä oli sama ongelma. Ongelma todennäköisesti on modeemissa, itse kun vaihdoin siltaavasta takaisin reitittimeen niin löytyi. Tosin eipä tuolla yhdistämisellä juuri mitään tee, jos ei second screen play kiinnosta. Itse yritin saada sen ominaisuuden, että saa pelejä laitettua lataantumaan etänä, mutta sehän tapahtuu appin playstation store linkin kautta ja yhdistäminen pleikkariin toimii tasan niin kauan, kuin pidät laitteita samassa verkossa, eikä mitään ns. synkronisointia tapahdu, jolloin jää tää yhdistäminen aika turhaksi.

Jos ostaa storesta pelin esim. kännykällä, voi sen laittaa latautumaan mobiiliverkon kautta, vaikka ps4 olisi eri verkossa. Kunhan vaan pleikka on standby-tilassa. Näin itsellä toimi. Tietty pleikka pitää olla jo kertaalleen linkattu kännykkään aiemmin.

Eipä tuota yhdistämistä kotosalla tarvii oikeastaan muuhun kun viestien kirjoitteluun, joka on huomattavasti jouhevampaa kännyllä. Tuohon taas tarvii olla samassa verkossa pleikan kanssa.
 
Vastaus: PlayStation 4

Jos ostaa storesta pelin esim. kännykällä, voi sen laittaa latautumaan mobiiliverkon kautta, vaikka ps4 olisi eri verkossa. Kunhan vaan pleikka on standby-tilassa. Näin itsellä toimi. Tietty pleikka pitää olla jo kertaalleen linkattu kännykkään aiemmin.

Eipä tuota yhdistämistä kotosalla tarvii oikeastaan muuhun kun viestien kirjoitteluun, joka on huomattavasti jouhevampaa kännyllä. Tuohon taas tarvii olla samassa verkossa pleikan kanssa.

Ehkä oli vähän huonosti kirjoitettu viesti multa näin "aamutuimaan", mutta joo olin kyllä tajunnut tämän. Oletin alunperin, että ensin pitäisi yhdistää ja synkronisoida laitteet keskenään, mutta vääntämisen jälkeen tajusin, että yhdistäminen ei tehnytkään sinäällään mitään. Viestin kirjoittaminen itseasiassa ihan fiksu lisä, mutta tarve siltaamisen käyttöön on suurempi.
 
Vastaus: PlayStation 4

Jos ostaa storesta pelin esim. kännykällä, voi sen laittaa latautumaan mobiiliverkon kautta, vaikka ps4 olisi eri verkossa. Kunhan vaan pleikka on standby-tilassa. Näin itsellä toimi. Tietty pleikka pitää olla jo kertaalleen linkattu kännykkään aiemmin.

Eipä tuota yhdistämistä kotosalla tarvii oikeastaan muuhun kun viestien kirjoitteluun, joka on huomattavasti jouhevampaa kännyllä. Tuohon taas tarvii olla samassa verkossa pleikan kanssa.

Mikä itsellä yksi helvetti, täytyi telkkaristakin repiä wlan poies.. kun alkaa olemaan telkkarit, pelikonsolit, printterit, tietokoneet jne kaikki wlanilla ja tietty sitten tabletit ja puhelimet, ja tuo oma paska reititin ei tue kuin 5konetta :/ 7 laitteelle olisi tällä hetkellä nonstop tarve, tarvittaessa 9:lle + sateliittidigiboksin kun päivitän niin sekin muuttuu wlaniksi, että saa katsottua ondemand ohjelmia.. huoh, ja täällä korvessa ei ole vielä 4g verkkoa, likellä on mutta ei tarpeeksi.. ei kait se auta kuin käydä dna liikkeessä hakemassa uusi 10:ntä laitettava tukeva mokkula ja se 4g vaikka se nyt ei vielä ainakaan täällä missä itse asun niin toimi.. no ompahan sitten ainakin valmiina kun laajentavat verkkonsa... turhastahan tuosta joutuu maksamaan, mutta ei harmittaa tällainen laitteiden karsiminen.

Niin ja turha ehdottaa adsl:ää, ne kun on karsittu pois hajaseudulta.. eli 4g:tä odotellessa. tosin nopiaan tulee kyllä 3g:llä eikä pelit ole koskaan lagannut ja pingitkin pysynyt aisoissa, torrenteilla tulee välillä sen 10mb/s varsinkin öisin, ja netflix toimii moitteetta jopa 1080 / 720 lähetyksellä vaikka tietokoneilla selailtaisiin. torrentti tosin lyö kaikki jumiin vaikka se ei lataisi kuin 1kt/s, tiedä mikä siinä sitten.. 20km porin keskustaan, sais jo laajentaa pikkuhiljaa 4g verkkojansa, kaveri asuu bout inan päälle 10km päässä niin siellä tulee täyttä häkää 4g:llä... ehkä jollain super yber antennilla saisi 4g yhteyden aikaiseksi..
 
Vastaus: PlayStation 4

Ehkä oli vähän huonosti kirjoitettu viesti multa näin "aamutuimaan", mutta joo olin kyllä tajunnut tämän. Oletin alunperin, että ensin pitäisi yhdistää ja synkronisoida laitteet keskenään, mutta vääntämisen jälkeen tajusin, että yhdistäminen ei tehnytkään sinäällään mitään. Viestin kirjoittaminen itseasiassa ihan fiksu lisä, mutta tarve siltaamisen käyttöön on suurempi.

Joo saa pysyä sillattuna. Arvelinkin, että siinä vika.
Kiitos asian selventämisestä, ei ole tarvetta parittaa näitä laitteita.
 
Vastaus: PlayStation 4

Parin tunnin aikana on nyt käyty kaikki kikat ja niksit läpi uskonnollisia seremonioita lukuunottamatta. Olen kokeillut laajaa valikoimaa HDMI- ja virtajohtoja, puhallellut ja putsannut kaikki liittimet ja irroittanut ja uudelleen kiinnittänyt kovalevyn. Ratkaisua ei ole löytynytt.
Sininen valo se vain itsepäisesti vilkkuu, eikä laite edes suostu menemään Safe Modeen. Kiitos kuitenkin avusta.

Jes! Aamulla kävin Verkkiksessä ja viallinen Kiinan-kone vaihdettiin heti huoltotiskillä uuteen ja moitteettomasti toimivaan japanilaiseen yksilöön.
Todella kiitettävää toimintaa Verkkokaupalta ainakin tältä osin. Kyllä nyt kelpaa päivitellä käyttistä ja latailla pelejä.
 
Vastaus: PlayStation 4

Jes! Aamulla kävin Verkkiksessä ja viallinen Kiinan-kone vaihdettiin heti huoltotiskillä uuteen ja moitteettomasti toimivaan japanilaiseen yksilöön.

Ai näitä on myös kinkki versioita. Omassani lukee made in japan pohjassa. Onko noissa ollut sitten jotain ongelmia (kiinalaisissa?)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 4

Hyvä säkä kävi sulla, että oli koneita jäljellä, muuten olis voinut hetki kestää.
 
Vastaus: PlayStation 4

Ai näitä on myös kinkki versioita. Omassani lukee made in japan pohjassa. Onko noissa ollut sitten jotain ongelmia (kiinalaisissa?)

Ainakin jenkkien launchin yhteydessä oli paljon juttua noitten kiinassa valmistettujen hajoamisista. Olipa jopa jotain salaliittoteorioitakin ilmoilla , jotta foxconin harjoittelijat olisi tahallaan sabotoinut noita.. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 4

Hyvä säkä kävi sulla, että oli koneita jäljellä, muuten olis voinut hetki kestää.

Taitaa olla verkkis laittanut muutaman syrjään takuuvaihtoja varten. Tuollaisilla myyntimäärillä on matemaattisesti selvää että jokunen DOA on seassa ja asiakkaita ketuttais kun pientä oravaa jos myyjä sanois "pistä Sonylle, ne hoitaa sit joskus kun hoitaa".

+1 Verkkikselle kun hoitavat nämäkin tapaukset niinkuin pitää.
 
Vastaus: PlayStation 4

Toi kyllä on varmaan totta. Itselläkin on Kiinan ihme, mutta toimii täydellisesti, vielä
 
Vastaus: PlayStation 4

Täälläkin Kiinan ihme paukuttaa menemään hienosti. Kyllähän tästä konsolista ja pelaamisesta saa enemmän irti, kun hankki edes jonkunlaisen TV:n. Aivan upealta kyllä näyttää ja tuntuu tämä pelaaminen. CODissa saa, jopa tappoja aikaan :D. En ole ollenkaan pahoillani, että jäänyt odottamaan xboxonea. Varmaan sekin joskus tulee hankittua, mutta ei todellakaan vähään aikaan. Onneksi tuli tilattua. En kadu ainakaan vielä.
 
Vastaus: PlayStation 4

Mua vähän ihmetyttää tämä "made in china" -pelko. Onko ne kiinaepisodihuhut oikeasti onnistuneet noin paljon pelottamaan ihmisiä vai mistä tämä oikein johtuu. Itse en edes kurkistanut kummassa maassa oma laite on valmistettu enkä olekkaan pahemmin kiinnostunut, kunhan laite toimii ja toimiihan se.

Nyt kun tämän puolen viikon ajan ollut oma ps4 ollut käytössä SSHD-kovon kera niin fiilikset olleet oikeastaan pelkästään positiivisia. Eipä ole juuri mitään valitettavaa tullut eteeni ja kyllähän tuo oli ostamisen arvoinen konsoli jo julkaisussa. Käyttis on oikein mieluisa ja simppeli sekä toimiikin mukavan sulavasti, pystynköhän enää siirtyä last-genin kimppuun :D. Kyllähän Fifassa ja Killzonessa jo huomaa eron vanhaan sukupolveen. Ohjain tosiaan on hyvä vaikkakin olin jo DS3:n suuri ystävä.

Lyhyesti sanottuna siis olen tykästynyt kovasti laitteeseen kaikinpuolin, me likes!
 
Vastaus: PlayStation 4

Itsellä kanssa olis liuta ps+ pelejä pelaamatta ps3, mutta ei ps4 jälkeen kiinnosta yhtään palata niitä pelaan
 
Ylös Bottom