Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: PlayStation 4tttt

Mulla tulee bf4:ssä "You have lost connection to the session" -erroria, kun yritän joinata servuille, mutta nat tyyppi on 2 eli moderate, niin onkohan vika ean päässä vai mun modeemissa?

Onko sulla Kaapelimodeemi? Itselläni oli aikoinaan CoDin MW:ssä suuria ongelmia, kunnes vaihdoin ASDL:lään ;)
 
Vastaus: PlayStation 4tttt

Onko sulla Kaapelimodeemi? Itselläni oli aikoinaan CoDin MW:ssä suuria ongelmia, kunnes vaihdoin ASDL:lään ;)

Juu, se Pace 2300 malli. Yritän saada vaihdettuu sen c5200 tai Ciscon epc3825 malliin, jotka saa siltaavaksi ym. Tähän mun kämppään ei oikein tuntunut saavan muuta järkihintaista nopeaa nettiä, kun tuon Elisa viihteen.
 
Vastaus: PlayStation 4tttt

Juu, se Pace 2300 malli. Yritän saada vaihdettuu sen c5200 tai Ciscon epc3825 malliin, jotka saa siltaavaksi ym. Tähän mun kämppään ei oikein tuntunut saavan muuta järkihintaista nopeaa nettiä, kun tuon Elisa viihteen.

Elisa viihteellä toimii oikein hyvin, kun saat modeemin jonka saa siltaan.
Mulla ois kasa elisan rompetta kaapissa, mutta en tiedä uskaltaako luopua.
 
Vastaus: PlayStation 4tttt

Elisa viihteellä toimii oikein hyvin, kun saat modeemin jonka saa siltaan.
Mulla ois kasa elisan rompetta kaapissa, mutta en tiedä uskaltaako luopua.

Ei onnistunu vaihto ainakaan ekalla yrityksellä. Pitäs kuulemma oma modeemi ostaa, jos haluaa säätää. Toisaalta kyllä ymmärrän, mutta vituttaa just nyt aika ankarasti. Aspan mise kuulemma pääsee pelaamaan ps3:lla, niin munkaan modeemissa ei pitäs olla mitään vikaa. Kaapelimodeemeissa ei tunnu olevan edes kummosta tarjontaa ja esim. joku Ciscon epc3825 on ainakin suht kuraa ilmeisesti.
 
Ei onnistunu vaihto ainakaan ekalla yrityksellä. Pitäs kuulemma oma modeemi ostaa, jos haluaa säätää. Toisaalta kyllä ymmärrän, mutta vituttaa just nyt aika ankarasti. Aspan mise kuulemma pääsee pelaamaan ps3:lla, niin munkaan modeemissa ei pitäs olla mitään vikaa. Kaapelimodeemeissa ei tunnu olevan edes kummosta tarjontaa ja esim. joku Ciscon epc3825 on ainakin suht kuraa ilmeisesti.

Joo surkeitahan ne modeemit on. Mut noita c5200 mulla on ja nehän saa sillattua. Kyllä se aika vakaa oli jo silloin loppuajasta mitä elisan asiakas olin.

Edit: kyseleppä sieltä elisa palstalta. Elisan keskustelu foorumi. Jos sama jengi on siellä kuin ennen ni uskosin, että sieltä löytyy ymmärrystä ja laitevaihto onnistuu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 4tttt

Edit: kyseleppä sieltä elisa palstalta. Elisan keskustelu foorumi. Jos sama jengi on siellä kuin ennen ni uskosin, että sieltä löytyy ymmärrystä ja laitevaihto onnistuu.

Edit: hups

Pitääpä kysellä. Kävin päivällä valittelemassa tuota modeemii Elisa shopitissa, niin siellä oli himo asiallinen kaveri, mut nyt kun soitin tuonne tekniseen tukeen, ni haaveet modeemin vaihdosta tylytettiin aika nopeesti alas :D
 
Vastaus: PlayStation 4

Vasta nyt huomasin, että joka pelistä näkee pleikan päävalikosta päivityshistorian joka oikeasti kertoo muutokset. Ihan mahtavaa.
 
Vastaus: PlayStation 4

Onkohan toi mun ps4:n mukana tullut kuulokemikki rikki, kun laitan sen ohjaimeen sisään ja koitan siihe puhua (esim. codissa) niin ei toimi, kuulokemikin ääniä ei voi säätää asetuksista jostai syystä? Ja kyllä, on mulla mikki "on" asennossa.
Mitä noita ääni komentoja muutenkin on?
 
Vastaus: PlayStation 4

Onkohan toi mun ps4:n mukana tullut kuulokemikki rikki, kun laitan sen ohjaimeen sisään ja koitan siihe puhua (esim. codissa) niin ei toimi, kuulokemikin ääniä ei voi säätää asetuksista jostai syystä? Ja kyllä, on mulla mikki "on" asennossa.
Mitä noita ääni komentoja muutenkin on?

Ootko laittanut sen kunnolla kiinni? Sitä saa aika kovin painaa että menee kunnolla pohjaan.
 
Vastaus: PlayStation 4

Onkohan toi mun ps4:n mukana tullut kuulokemikki rikki, kun laitan sen ohjaimeen sisään ja koitan siihe puhua (esim. codissa) niin ei toimi, kuulokemikin ääniä ei voi säätää asetuksista jostai syystä? Ja kyllä, on mulla mikki "on" asennossa.
Mitä noita ääni komentoja muutenkin on?

Tuossa jo ehdittiin vastaamaan, mutta samaa vielä menen toistamaan. Eli paina se plugi kunnolla sisään. Siinä tulee ensimmäinen pykälä, jonka jälkeen saa vielä työntää lisää että on pohjassa.

Äänikomentoja löytyy: <PLAYSTATION> alkuun/tai vain näpäyttää L2:sta ja perään komento: <PELINNIMI> <SOVELLUKSEN NIMI> <START> <TAKE SCREENSHOT> <HOME> <LOGIN> <POWER> <TURN OFF>.
 
Vastaus: PlayStation 4

Pystyykö noita sisäänkirjautumistilejä jotenkin poistamaan? Olen tässä "harjoitellut" jenkkitunnuksen tekemistä ja noita tilejä alkaa olemaan tuossa jonossa.. :D
 
Vastaus: PlayStation 4

En löytänyt topicia, niin kysytään täällä. Eli peli Blackligh Retribution, niin näkeekö omat statsit mistään ? Vaikuttaa ihan menevältä tapaukselta.
 
Vastaus: PlayStation 4

Tänään ihmettelin mihin äänet on kadonnu vaikka eilen illalla toimi moitteetta. Tarkistin kaikki piuhat ja vika oli mukana tulleessa HDMI johdossa:confused:. No onneksi oli entinen HDMI johto tallessa ja sillä pelittää normaalisti. Onkohan johto voinut viottua esim kuumuudesta kun johto oli tuulettimen edessä.
 
Vastaus: PlayStation 4

Sain PS4 laitteen kotiin ja nyt olen vähän huolissani onko sattunut maanantaiversio. Laite pitää ääntä vähän enemmän kuin kuvittelin, mutta eniten ihmettelen kun laite hurisi myös valmiustilassa. Onko hurina normaalia valmiustilassakin, lakkaako se vai onko jatkuvaa?

Laite on avoimessa tilassa pöydällä, päälle ei ole pinottu mitään ja takana tilaa 30cm.
 
Ylös Bottom