Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: PlayStation 4

Minulla taas ongelmia noitten kapuloiden kanssa. Kaksi kapulaa ostanut ja molemmissa häikkää jo alle kuukauden käytön aikana. Toisessa jumittaa tuo yleinen R1 tietyllä tavalla painaessa ja toisessa neliö jää jumiin ärsyttävän usein ja tihenevään tahtiin. R1:n korjausohjeita löysin, mutta onko tuolle neliölle mitään tehtävissä muuta kuin takuu?

Miksi alkaa itse korjaamaan jos voi käydä takuuseen vaihtamassa uuden?
Itse en ainakaan alkaisi purkamaan ohjainta. Siinä voi raueta takuukin.

Nyt on alkanut PS4 käynnistämisen yhteydessä silloin tällöin piippaamaan heti käynnistyksen jälken kolme kertaa ja ruvennut vilkuttamaan sinistä valoa. Ei näy kuvaa eikä kuulu ääntä. Olen koittanut eri piuhalla ja vaihtanut paikkaa myös vahvistimessa, mutta ei auta mitään. PS4 ei myöskään reagoi virtanapin painamiseen, ei vaikka pitäisi pitempään pohjassa vaan ainut mahdollisuus on sammuttaa konsoli ottamalla virtajohto pois seinästä ja tämän jälkeen on lähtenyt käyntiin normaalisti. Ps4 on tehnyt tuota nyt varmaan 3 kertaa edellisen 7 käynnistyksen aikana.

Täytyykö tuota rotjaketta nyt alkaa raijamaan takuuvaihtoon?

Täytyy. Ei tuollaista kuulu katella.

Uuden ohjaimen sain takuuseen, hyvää palvelua sain taas Gamestop Ideaparkilta :).

Eikö tuo 1.6 korjannut sen? Ainakin kahdella testaamallani kerralla toimi, vaikka aina ennen pätki.

Tädää. Mulla toi 1.6 päivitys toi äänien pätkimisen, ainakin NBA2K14:a pelatessa. Muita pelejä en ole vielä sen jälkeen testannut.

Parit pelit pinball arcadea ja sama juttu.. R1 jää pohjaan jumittamaan hetkeksi.
Tuon saa fiksattua nopeasti itsekin. Molemmat DS4:t alkoi tarraaman R1 kiinni, napin saa vaikka linkkarilla todella helposti pois. Vähän paineilmapuhallusta napin sisään ja jos oikein haluaa varmistaa toimivuuden, niin jotain ompelukone/laakeriöljyä pumpulipuikolla ihan TODELLA vähän kevyesti sipaisemalla nappiin. Klik, takaisin kiinni eikä mitään ongelmaa enää. Toimenpiteestä ei jää mitään jälkiä, joka voisi takuuseen vaikuttaa.

Tädää. Mulla toi 1.6 päivitys toi äänien pätkimisen, ainakin NBA2K14:a pelatessa. Muita pelejä en ole vielä sen jälkeen testannut.

Tuo onkin mielenkiintoinen ongelma sitten. Itsellä nyt 5-5 pelikertaa ja ehkä 10h takana päivityksen jälkeen ja ongelma ei ole esiintynyt kertaakaan. Ennen ei tosiaan toiminut kertaakaan. :/

Edit: voisikohan päivityksessä mennä vain joku bitti vinoon ja jos päivittäis koneen uudestaan uusimpaan firmikseen niin mahtaisiko alkaa toimimaan.

Nuo DS4:sen kumitatit tuntuvat kyllä jotenkin erikoiselta. Ihan hyvän otteen niistä mielestäni saa, mutta tosiaan tuntuvat siltä, että voivat kulua/murtua/tjsp helposti.

Omat tatit ovat vielä ehjät, mutta pelatessa tuntuvat omituisen tahmeilta ja helposti kuluvilta. Käsittelen kyllä ohjaimia hellästi enkä esim. syö samaan aikaan kun pelaan. Toisen ohjaimen ostoa olen lykännyt tulevaisuuteen jotta saa sitten varmasti "ehjän" mallin.

En oo varma kuuluuko tää kysymys varsinaisesti tähän topiciin, mutta kysytään silti. Elikkäs. Mulla on PS3 ja kaverilla PS4. Lisäsin hänet kavereihin ja hän näkyy aina mun kaverilistan ihan alhaalla offlinessa ilman, että siellä on mitään niitä viimeksi onlinessa silloin ja silloin. On vaan se offline pallura siinnä. Hänellä minä näyn hänen PS4:llä ihan normaalisti kavereissa. Ollaan koitettu poistaa ja lisätä, mutta aina sama juttu. Mikä lie vikana?:confused:

En oo varma kuuluuko tää kysymys varsinaisesti tähän topiciin, mutta kysytään silti. Elikkäs. Mulla on PS3 ja kaverilla PS4. Lisäsin hänet kavereihin ja hän näkyy aina mun kaverilistan ihan alhaalla offlinessa ilman, että siellä on mitään niitä viimeksi onlinessa silloin ja silloin. On vaan se offline pallura siinnä. Hänellä minä näyn hänen PS4:llä ihan normaalisti kavereissa. Ollaan koitettu poistaa ja lisätä, mutta aina sama juttu. Mikä lie vikana?:confused:

PS4 pelaajat eivät näy PS3:n puolella onlinessä, mutta toisin päin pelittää aivan kuten sanoit...

Eihän PS4:n vielä pitänyt tukea 3d:tä? Ainakin Zen Pinball kysyy haluanko kytkeä 3D:n päälle?

Miten tuolta storesta pitäisi löytää NBA:n demo? Ymmärsin, että se sielä olisi. Haulla en löydä enkä huomannut mitään "demos"-valikkoa.

Eihän PS4:n vielä pitänyt tukea 3d:tä? Ainakin Zen Pinball kysyy haluanko kytkeä 3D:n päälle?

Miten tuolta storesta pitäisi löytää NBA:n demo? Ymmärsin, että se sielä olisi. Haulla en löydä enkä huomannut mitään "demos"-valikkoa.

3D tuen puute taisi koskea vain BR elokuvia. Zen Pinball 2 kolme reenä on varsin maittavaa hubaa, eikä k.o. peliä ilman kyseistä efektia tule pelattua.

Peleissä 3D-tuki on ollut jo heti julkaisussa, ja Trine 2: Complete Story oli ensimmäinen 3D-tuettu PS4-peli. 3D-tuki puuttuu Blu-ray-toistosta. Kaksi eri asiaa. :)

Miten tuolta storesta pitäisi löytää NBA:n demo? Ymmärsin, että se sielä olisi.
Tuo NBA-demo taitaa olla vain US Storessa.

Kuuluuko tämän piipata, kun on valmustilassa ja alkaa tarkistelemaan päivityksiä?

Meinasin viime yönä heittää koneen seinään, kun piippasi ja heräsin siihen :D (tiedän ainakin, että päivitysten tarkistus toimii nyt valmiustilassa, mutta tuo piippaus ärsytti)

Ylös Bottom