Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

Vastaus: PlayStation 4

Miks mä haluaisin tehdä facebookkiin uuden "tyhjän" tilin? Nimenomaan pointti oli siinä, että miksei PS4:ssa ole oletuksena YouTube -lähetystä, jossa jengi oikeasti katselisikin noita videoita. Osuisi paremmin kohdeyleisöön, kuin esitellä omalle "mummille" ja "kummille" pelaamista.

Niin tietenkin se olisi helpompi jos pystyis suoraan Youtubeen niitä videoita tunkemaan mutta kun ei pysty niin ei pysty. Facebuukista ne saa kyllä ladattua koneelles ja sitten voit tunkea Youtubeen. Mikset tekis uutta tyhjää tiliä Facebuukkiin jos niitä videoita haluut uppia Youtubeen. Eipä tarvi spämmiä omaa Facebuukkias täyteen turhia pelivideoita.

fbdown.net Siinä yksi sivusto mistä voit jo latailla niitä videoitas sieltä.
 
Vastaus: PlayStation 4

Itse jos olen facebookiin videoita ladannut, olen asettanut ne yksityiseksi muistaakseni pleikkarin asetuksista. Kukaan muu kuin minä ei siis näe niitä videoita. Jos taas haluaa, että muutkin näkee, niin videon pystyy helposti asettamaan kavereille näkyville. Ei ainakaan itseäni haittaa "spämmiä" yksityisenä noita videoita sinne facebookiin.
 
Vastaus: PlayStation 4

Itse jos olen facebookiin videoita ladannut, olen asettanut ne yksityiseksi muistaakseni pleikkarin asetuksista. Kukaan muu kuin minä ei siis näe niitä videoita. Jos taas haluaa, että muutkin näkee, niin videon pystyy helposti asettamaan kavereille näkyville. Ei ainakaan itseäni haittaa "spämmiä" yksityisenä noita videoita sinne facebookiin.

Niin no joo pystyyhän noinkin tekemään mutta jos sä ne haluut ladata sieltä pois niin niiden on pakko olla näkyvillä kaikille.
 
Vastaus: PlayStation 4

Miks mä haluaisin tehdä facebookkiin uuden "tyhjän" tilin? Nimenomaan pointti oli siinä, että miksei PS4:ssa ole oletuksena YouTube -lähetystä, jossa jengi oikeasti katselisikin noita videoita. Osuisi paremmin kohdeyleisöön, kuin esitellä omalle "mummille" ja "kummille" pelaamista.

Pleikalla on moni muukin asia mahdotonta. Silti niitä pelivideoita vaan syntyy Youtuben puolelle, kierrätettynä Facebook-tilin kautta. Pelaaja on näin valjastettu mainosmieheksi omiin sosiaalisiin verkostoihinsa. Tärkeä ja varmasti oleellinen pointti ollut tätä ratkaisua päätettäessä. Kakkostilin luontiin menee ehkä se max. minuutti.

Eiköhän sieltä aikanaan myös löydy Youtube-liitäntä. Ensin sitä kuitenkin riisutaan pelikuva HDCP-suojauksesta ja avataan näin useamman kaapparikortin saavutettavaksi.
 
Vastaus: PlayStation 4

Eihän pidä. Tästä ketjusta löytyy jo ohjeet miten ne saa ladattua jakamatta kenellekään.

Aijaa? No sitä en tiennyt mutta ainakaan tuolta fbdownista ei pitäis pystyä latailemaan sitä videota ilman että se on jaettu kaikille. Mutta jos jostain muualta latailee niin mikäs siinä oisit voinut sen vaikka mainita etkä turhaan vaan noin sanoa.
 
Vastaus: PlayStation 4

Pleikalla on moni muukin asia mahdotonta. Silti niitä pelivideoita vaan syntyy Youtuben puolelle, kierrätettynä Facebook-tilin kautta. Pelaaja on näin valjastettu mainosmieheksi omiin sosiaalisiin verkostoihinsa. Tärkeä ja varmasti oleellinen pointti ollut tätä ratkaisua päätettäessä. Kakkostilin luontiin menee ehkä se max. minuutti.

Eiköhän sieltä aikanaan myös löydy Youtube-liitäntä. Ensin sitä kuitenkin riisutaan pelikuva HDCP-suojauksesta ja avataan näin useamman kaapparikortin saavutettavaksi.
Pointti ei edelleenkään ole se, ettenkö (tai joku mukaan) pystyisi lataamaan Facebookin (ilman kakkostiliäkin) puolelta videota tietokoneelleen ja uppimaan video sitä kautta YouTubeen, vaan juuri se, ettei Pleikkarista pysty suoraan uppimaan videota YouTubeen. Siis kyllähän mä voin nytkin vaikka kierrättää videon vielä Facebookista vaikka Google Plussan, Metacafen ja Vimeon kautta, jonka jälkeen kuvaan videon androidkännykälläni vapaalla kädellä ja vasta sen jälkeen upin videon YouTubeen, mutta siitä ei tässä nyt todellakaan ole kyse, vaan PS4 -> YouTube -uppimisesta. Tuntuu täysin käsittämättömältä, että näinkin tärkeä toiminto on jätetty kokonaan lisäämättä.

En myöskään ymmärrä, miten Facebook olisi yhtään parempi mainoskanava kuin esim. YouTube?
 
Vastaus: PlayStation 4

Minkäs verran muille on tullut sinne "other"-kansioon korruptoituneita videokaappauksia? Itseltäni löytyy 3 tai 4. Onko "communitylle" muodostunut käsitystä siitä, että mikä tuota korruptoitumista aiheuttaa? Omat epäonnistuneet kaappaukseni ovat Battlefield 4 -kaappauksia. PS3-peli, joka digipäivitetty PS4:selle. Myös kiintolevyn olen vaihtanut isompaan ja nopeampaan.

Toi pelihän itsekin kaatuilee aika paljon, että voisko johtua siitäkin...

Toivottavasti muuten ajan myötä nuo pleikkarin videoeditointimahdollisuudet kehittyvät. Tällä hetkellä aika onnetonta tehdä niillä mitään. Ihan se perus leikkaaminen ja uuden filen muodostaminen sujuu hyvin, mutta esimerkiksi videon kelaamisessa on toivomisen varaa. Pikakelaaminen kelaa 2 sekuntia kerrallaan ja siellä editorissa esikatselu tapahtuu niin mitättömän kokoisessa ruudussa ettei siitä saa mitään selvää.

Olen 15 minuutin videoita sinne tunkenut eikä ole ollut ongelmia. Mutta hidasta se on.

Juu, täyspitkiä olen upannut myös itse. Mulla sattuu olemaan 100/10 yhteys, joten varsin nopeasti on ne ~700 megan klipitkin Facebookiin siirtyneet.
 
Vastaus: PlayStation 4

Toi pelihän itsekin kaatuilee aika paljon, että voisko johtua siitäkin...
Tuo on se varsin todennäköinen selitys.

Korruptoituneita videokaappauksia en ole saanut aikaan, mutta kerran yksi Resogun-kuvakaappaus oli jotenkin särki. Esikatselukuvassa siinä näkyi noin kolmasosa oikein, ja siitä alaspäin oli harmaata mössöä. Varsinaista kuvaa ei voinut katsoa ollenkaan, vaan siitä tuli vain virheilmoitus. Vastaavan efektin saa aikaiseksi ottamalla minkä tahansa kuvan ja poistamalla siitä dataa lopusta. Eli jotenkin sen kuvan tallennus ei ollut onnistunut täysin, vaan osa datasta jäi puuttumaan.
 
Vastaus: PlayStation 4

Tuo on se varsin todennäköinen selitys.

Korruptoituneita videokaappauksia en ole saanut aikaan, mutta kerran yksi Resogun-kuvakaappaus oli jotenkin särki. Esikatselukuvassa siinä näkyi noin kolmasosa oikein, ja siitä alaspäin oli harmaata mössöä. Varsinaista kuvaa ei voinut katsoa ollenkaan, vaan siitä tuli vain virheilmoitus. Vastaavan efektin saa aikaiseksi ottamalla minkä tahansa kuvan ja poistamalla siitä dataa lopusta. Eli jotenkin sen kuvan tallennus ei ollut onnistunut täysin, vaan osa datasta jäi puuttumaan.

Hmm. Olen itse käyttänyt sitä share-napin tuplaklikkaustoimintoa siinä yhteydessä kun ne korruptoituneet videot ovat syntyneet. Käytän siis tuplaklikkausta usein, jotta saan poistettua aiemmat 15 minuuttia, jos ei ole tullut mitään tallentamisen arvoista. Tällä tavoittelen sitä, että pleikkari osaisi tallentaa sitä videota oikeasta kohdasta. Ehkä tämä tuplaklikkailu yhdistettynä siihen että pleikkari itse tallentaa välillä väärästä kohtaa videota share-nappia painettaessa on aiheuttanut tuon fileen korruptoitumisen.

Eli kun pleikkari tallentaa väärästä kohtaa ja olen itse tuplaklikkaamalla ko. kohdan tyhjentänyt, niin lopputuloksena korruptoitunut videofile.
 
Vastaus: PlayStation 4

En myöskään ymmärrä, miten Facebook olisi yhtään parempi mainoskanava kuin esim. YouTube?

Eiköhän kysymys ole matalan kynnyksen pelivideoista. Sosiaalisten verkostojen voima on kaverin suosittelussa, joka ohittaa aina kaupalliset mainokset. Sieltä löytyy myös runsaasti väkeä jotka eivät muuten seuraa pelimediaa. Seinältä löytyvät viittaukset suoriin pelilähetyksiin ja hauskoihin hetkiin pelien parissa saattavat sytyttää kipinän.
 
Vastaus: PlayStation 4

Eiköhän kysymys ole matalan kynnyksen pelivideoista. Sosiaalisten verkostojen voima on kaverin suosittelussa, joka ohittaa aina kaupalliset mainokset. Sieltä löytyy myös runsaasti väkeä jotka eivät muuten seuraa pelimediaa. Seinältä löytyvät viittaukset suoriin pelilähetyksiin ja hauskoihin hetkiin pelien parissa saattavat sytyttää kipinän.
Saatan kuulostaa siltä, että asia häiritsee itseäni enemmän kuin se oikeasti häiritsee, mutta en siltikään ymmärrä, miten YouTube olisi Facebookin poissulkeva vaihtoehto. Itse varsinkin ihan varta vasten etsin YouTubesta (joka myös on ihan yhtälailla sosiaalinen verkosto) videoita ja saan niitä tilatuilta kanavilta, sen sijaan Facebookista kerran videoon törmänneenä unohdan sen samantien, yleensä siksi, etten käy facebookissa videoita varten.

Omassa kaveripiirissäni on facebookissa ps4-konsoleita, mutta silti olen nähnyt Facebookissa kokonaiset neljä-viisi videota, joista kaksi oli minun omiani ja kaksi-kolme muuta oli yhden kaverin videoita, jotka molemmat olivat enemmänkin "sain pleikkarin, testasin videon uppimista".
 
Vastaus: PlayStation 4

Lisäksi se facebook raiskaa kuvan paljon pahemmin mitä tube. Se paras vaihtoehto olisi mahdollisuus laittaa videot ja kuvat usb tikulle ja siitä pc:lle ja jakaa mihin haluaa. Esim broidi laittoi tomb raiderista kuvia facebookkiin ja yhtään valehtelematta se raiskaa ne niin pahasti, että jopa ps3 versio näyttää paljon paremmalta mitä facebookissa olevat ps4 version kuvat.
 
Vastaus: PlayStation 4

Lisäksi se facebook raiskaa kuvan paljon pahemmin mitä tube.

Erittäin totta. Eräskin työkaveri kysyi, että ihanko tarkoituksella se videon laatu on noin kakkaa. Kun vertaa konsolin muistiin tallennetun pätkän kuvanlaatua Facebookiin ladattuun, niin kyllähän sen eron huomaa.

Jotenkin käsittämätön ratkaisu ollut Sonylta, että ensimmäiseksi tuetaan sellaista palvelua, jossa kukaan ei koskaan katso videoita. Eikä edes tarjota mahdollisuutta kopioida videoita jollekin USB:lle. (Itse tykkäisin eniten, jos video latautuisi automaagisesti Dropboxiin tai vastaavaan.)
 
Vastaus: PlayStation 4

Eli se oranssi valoviiva ei jää palamaan vaan sammuu kokonaan?

Eikö laitteesi ollut lähdössä takuuvaihtoon joka tapauksessa?
en ole vielä vienyt sitä huoltoon, mutta vien sen joku päivä.kyllä se oranssi valo palaa siinä, mutta kun käynnistän sen stand-by tilasta niin joudun odottamaan sen noin 20s kun se käynnistyy.
 
kyllä se oranssi valo palaa siinä, mutta kun käynnistän sen stand-by tilasta niin joudun odottamaan sen noin 20s kun se käynnistyy.
Noin sen kuuluukin toimia. Varsinainen suspend-tila tulee vasta myöhemmin päivityksellä. Kun konsoli on suspend-tilassa, voi käyttöä jatkaa saman tien siitä, mihin oli jäänyt. Standby-tilassa konsoli käynnistetään pidemmän kaavan kautta.
 
uusi kyselyketju PS4

Moi kaikille konsolipelaajille kautta maan!
Olen uusi sivuston käyttäjä ja uskoisin joiltain osiltaan auttamaan kanssapelaajia joissain pelien kohdissa, mutta nyt olen itse "pulassa" ja ongelma ei johdu pelistä vaan PS4 sisäänkirjautumisessa PSN systeemiin!

Olen jo lukenut sisäänkirjautumisen ongelmista PSN ja SEN kohdallta sekä 1.60 päivitykset kaikkineen... Uusin päivitys 1.61 tuli laitteelle kyllä ja samalla kahdelle pelillekkin sekä kuulokkeille!

Itselle tuli ongelma vasta silloin kun vaihdoin s.postiosoitteen toiseksi, entisen wmail.fi osoitteen poistuessa käytöstä. Pääsen PS sivustoille kirjautumaan sisään uudella s.postilla ja salasanalla tietokoneella, mutta PS4 ei sitä hyväksy? PS4 ei tunnista entistä eikä uutta s.postitunnusta ja olen plus jäsen....

Onko kokemusta asiaan ja mitä mahdollisia keinoja on saada asiat toimimaan?
 
Vastaus: PlayStation 4

Lisäksi se facebook raiskaa kuvan paljon pahemmin mitä tube. Se paras vaihtoehto olisi mahdollisuus laittaa videot ja kuvat usb tikulle ja siitä pc:lle ja jakaa mihin haluaa. Esim broidi laittoi tomb raiderista kuvia facebookkiin ja yhtään valehtelematta se raiskaa ne niin pahasti, että jopa ps3 versio näyttää paljon paremmalta mitä facebookissa olevat ps4 version kuvat.

Ei pidä paikkaansa ainakaan Digitalfoundryn mukaan. Tuben 720p kuva ei kyllä tosiaan mitään erikoista ole.

http://www.youtube.com/watch?v=9bHPtt15yc0

"Xbox Live and SkyDrive export offer YouTube levels of video quality while, surprisingly, PS4's Facebook share offers a small but significant quality boost.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-next-gen-game-broadcasting-tech-analysis
 
Ylös Bottom