Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

Vastaus: PlayStation 4

Playstation 4 ohjaimessa on sellainen ärsyttävä juttu jota xboxilla ei ollut

Vielä kiihkeissä tilanteissa kenties irtoilevaa kumipukua pitkäkestoisempi ratkaisu on asentaa Dualshockiin Boksin tatit (näitä saa tilattua esim. eBaysta):

I’m going to lay it out there: in my experience, the Dualshock 4′s thumbsticks are garbage. They are prone to flaking and there seems to be a rubber defect that Sony refuses to own up to. To mask the problem, I bought some Grip-iT covers, and while they did the job of protecting the DS4′s sticks, they have their own issues. Wanting a more permanent solution, I decided to take the plunge and totally replace my sticks with Xbox One thumbsticks.
http://www.thedigitaldispatch.com/h...hock-4-thumbsticks-with-xbox-one-thumbsticks/

Askarteluahan tuo pysyvämpi ratkaisu tietysti vaatii ja ohjaimen takuullekin saa heittää hyvästit.
 
Vastaus: PlayStation 4

Päiväsatu:

Aikoinaan hommasin PS4:n heti julkaisupäivänä, jonka sittemmin menin heikkona hetkenä vaihtamaan Xbox Oneen. Nyt tuli tehtyä viimeinen päätös siitä, että paikkani on Playstationin puolella hyvien pelikavereiden kanssa. Maanantaina sitten menin ja vaihdoin Onen-->PS4:een. Äkkiä asentamaan ja latailemaan lukuisia diginä ostettuja pelejä, mutta kiireiltäni ehdin vasta eilen pelailemaan. AC Unity koneeseen ja seikkailu alkakoon. 10min päästä homma pysähtyi, kun kuppikuulokkeiden läpi alkoi kuulua saa*anallinen hurina. "Mitäs nyt tapahtuu? ", ajattelin. Konsoli huusi armoa minulta että, " lopeta pelaaminen tai sulan TV-tasollesi!".

Kyllä vain, tuo keskustelua aiheuttanut imuri-versiohan se tuli kannettua alkuviikosta kaupasta kotiin. Tänään aamupäivällä Prismaan vaatimaan vaihtoa suoraan uuteen, ei ongelmia, mutta pyysivät vielä varmuuden vuosi soittamaan Playstation tukeen, että löytyisikö kotikonstein vaivaan apua. Vastaus suora " Ei, vika on raudanpuolella. ".

Homma hoitui ja sain valita otanko samanmoisen mustan vai valkoisen? Valitsen tällä kertaa valkoisen. Ei aikaakaan kun muistin, että enhän minä ressukka deaktivoinut konsolia ja edellisestä deaktivoinnista on kulunut noin puoli vuotta. Soitto tukeen uudelleen, selitän tilanteen johon ystävällinen naispuolinen asiakaspalvelija vastaa minulle, että " nou hätä ", hän deaktivoi konsolin sieltä samantein. Ensin hän kuitenkin kysyi minun PSN ID:tä. "Tussukotka ", vastasin kysymykseen. " Anteeksi mutta nyt en tainnut kuulla kunnolla, sinun ääni pätkäisi juuri. " .Sanoin sen uudelleen. " Taas pätkii pahasti voisitko sanoa sen kirjain kerrallaan ? Vastasin jälleen :No toki T-U-S-S-U-K... " . "joojoojoo! nyt mä tajusin ", hän huusi puheeni päälle. :D
Vielä piti suorittaa muutama rutiini kysymys tilin varmentamiseksi ja homma olisi OK.

Nyt jälleen asennellaan ja illalla pistetään rasitukseen niin nähd..kuullaan millainen peliasema TV-tason päällä makoilee.
 
Vastaus: PlayStation 4

/avautuminen alkaa Kyl ny vähä raivostuttaa tän imurigaten tarina. Oma imuri pleikkarihan oli korjaus matkalla 1kk ja eimitäänhajua mitä ne siellä oli tehnyt, mutta ei se hiljainenkaan ole. Ja nyt saa lueskella, että vaihdetaan uuteen ja rautavikahan se on. Tästä nyt pari kk kun itse pistin huoltoon. Ja 1v. Takuukin raukesi eli turha kai enää kokeilla. Avaan ja vaihdan tahnat :) /avautuminen loppuu
 
Vastaus: PlayStation 4

Joo, oonhan mä tosta lueskellut. Toki kuinkahan paljon tosta saa selittää niille kun sekin viimeksi siellä totesi että juu juuri on vielä takuu voimassa. No nyrkkiä vaan sit pöytään ja hommaa eteenpäin..
Jos ei muuten kauppa rupea lähettämään takuuseen niin sano palaavasi asiaan kuluttaja asiamiehen kanssa. Yleensä kaupat tuossa vaiheessa alistuvat tappioonsa, tai viimeistään kaupan on pakko kun oikeasti joutuvat kuluttuja asiamiehwn kanssa tekemisiin
 
Vastaus: PlayStation 4

Jos ei muuten kauppa rupea lähettämään takuuseen niin sano palaavasi asiaan kuluttaja asiamiehen kanssa. Yleensä kaupat tuossa vaiheessa alistuvat tappioonsa, tai viimeistään kaupan on pakko kun oikeasti joutuvat kuluttuja asiamiehwn kanssa tekemisiin
Lähetin konsolin viimeksi itse eli soitin suoraan sonyn tukeen ja hoidin asiat itse ja tuolla sanoivat tästä vuoden takuusta.
 
Vastaus: PlayStation 4

Lähetin konsolin viimeksi itse eli soitin suoraan sonyn tukeen ja hoidin asiat itse ja tuolla sanoivat tästä vuoden takuusta.

Niin takuu on takuu, se on vuoden. Virhevastuu taas ei ole sama asia ja siinä joudut muunmuassa itse näyttämään toteen itse vian.
 
Vastaus: PlayStation 4

Niin takuu on takuu, se on vuoden. Virhevastuu taas ei ole sama asia ja siinä joudut muunmuassa itse näyttämään toteen itse vian.
No niin juuri tätä vähän aattelin ettei se nyt niin helposti voi mennä ja tälläinen vika onkin tosi helppo näyttää toteen. Ehkä nyt tyydyn tähän, kun ei tosiaan ole kuitenkaan enää mikään hiustenkuivaaja/turbiini.
 
Vastaus: PlayStation 4

No niin juuri tätä vähän aattelin ettei se nyt niin helposti voi mennä ja tälläinen vika onkin tosi helppo näyttää toteen. Ehkä nyt tyydyn tähän, kun ei tosiaan ole kuitenkaan enää mikään hiustenkuivaaja/turbiini.

No käytännön tasolla se on aika häilyvän pieni ero kuitenkin. Varsinkin juuri tuollaisen ongelman takia.
 
Onko joku pystynyt tuolta Live from playstation kautta katsoon mitään ilman pätkimättä. Aina kun sieltä jotain yrittää katsoa, niin pätkii kokoajan. Tätä on tapahtunut aina. Oli sitten 150mb valokuitu tai 4G yhteys.
 
Vastaus: PlayStation 4

Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa: viime kuukauden sisään käynnistäessä PS4 on tapahtunut n.5 kertaa niin, että kuvaa ei tule telkkariin ollenkaan ja konsolissa vain vilkkuu sininen valo. Muuten en ole saanut sammutettua kuin painamalla virtanappia n. 15sekunnin ajan. Tämän jälkeen kun käynnistää uudelleen niin tarkistelee tallusnustietoja yms ja tulee teksti ettei järjestelmää sammutettu oikein.

Tämän lisäksi erikoinen ongelma: Aina kun olen sammuttanut varmasti järjestelmän virran ja ottanut töpselin seinästä kun siirtänyt pleikkaa, seuraavalla käynnistyskerralla tulee sama viesti, ettei järjestelmää sammutettu oikein. Kerran sammutin ja odotin piruuttani tunnin ennen töpselin irrottamista ja sama teksti, joten ei ole voinut johtua siitä että johdon olen irroittanut kesken sammutuksen. Ja aina sammutan pleikkarin painamalla PS näppäimen pohjaan ja sammuta PS4 järjestelmä.

Mikä avuksi näihin probleemiin?
 
Vastaus: PlayStation 4

Onko joku pystynyt tuolta Live from playstation kautta katsoon mitään ilman pätkimättä. Aina kun sieltä jotain yrittää katsoa, niin pätkii kokoajan. Tätä on tapahtunut aina. Oli sitten 150mb valokuitu tai 4G yhteys.

Justiinsa kattelin The Order: 1886 streamia ja hyvin toimi (Soneran 4g)
 
En tiä minkä ihmeen takia en tuota ole ikinä saanut toimiin oikein. Orderia yritin kanssa katsella ja hermot meni 2min jälkeen.

Edit: Ei väliä onko langalla vai ilman ja mainittakoon, että tätä on tapahtunut 3 eri paikkakunnalla joilla olen viimeisen vuoden aikana asunut. Kaikissa nopeudet on ollut tapissa.

Edit2: Tosin nopeudet esim Oneen verrattuna on huomattavasti pienemmät PS4:lla.
 
Vastaus: PlayStation 4

Onko joku pystynyt tuolta Live from playstation kautta katsoon mitään ilman pätkimättä. Aina kun sieltä jotain yrittää katsoa, niin pätkii kokoajan. Tätä on tapahtunut aina. Oli sitten 150mb valokuitu tai 4G yhteys.

Katsonut tuntikaupalla striimejä ja ei pätki kuin vain harvoin (kiinteä 50/10 Mbps). Toisaalta, kun taas itse olen striimannut ovat kaverit sanoneet bufferoivan pätkittäin silloin kun lähetän parasta HD-laatua. Kysymys on siis myös siitä millä tasolla lähettävä pää pukkaa kuvaa nettiin.
 
Vastaus: PlayStation 4

Onko joku pystynyt tuolta Live from playstation kautta katsoon mitään ilman pätkimättä. Aina kun sieltä jotain yrittää katsoa, niin pätkii kokoajan. Tätä on tapahtunut aina. Oli sitten 150mb valokuitu tai 4G yhteys.
Hyvin on toiminut aikojen alusta asti, bittejä liikuttaa 100/10M-kaapelimodeemiyhteys. Japsien striimit tosin saattavat olla usein aika huonolla kuvanlaadulla, mutta varsinaista pätkimistä ei tapahdu juuri koskaan.
 
Vastaus: PlayStation 4

Katsonut tuntikaupalla striimejä ja ei pätki kuin vain harvoin (kiinteä 50/10 Mbps). Toisaalta, kun taas itse olen striimannut ovat kaverit sanoneet bufferoivan pätkittäin silloin kun lähetän parasta HD-laatua. Kysymys on siis myös siitä millä tasolla lähettävä pää pukkaa kuvaa nettiin.

Juu siis tuota bufferointia se on. Eilenkin kokeilin tosi montaa eri lähetystä ja teki samaa vaikka laatu oli huono.

Hyvin on toiminut aikojen alusta asti, bittejä liikuttaa 100/10M-kaapelimodeemiyhteys. Japsien striimit tosin saattavat olla usein aika huonolla kuvanlaadulla, mutta varsinaista pätkimistä ei tapahdu juuri koskaan.

Voiskohan tuossa mun boksissa olla sit jotain vikaa. Hitto kun ei millään haluis lähettää sitä huolto reissulle. Vai voisko tuohon kokeilla jotain korjaavaa asennusta/vastaavaa.
 
Vastaus: PlayStation 4

Voiskohan tuossa mun boksissa olla sit jotain vikaa. Hitto kun ei millään haluis lähettää sitä huolto reissulle. Vai voisko tuohon kokeilla jotain korjaavaa asennusta/vastaavaa.
Itse konsolissa tuskin on mitään vikaa, vaan selitys löytynee sieltä omista verkkolaitteista ja/tai niiden asetuksista.
 
Ylös Bottom