Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

Vastaus: PlayStation 4

Mistähän mahtais Suomesta saaha tuommosta ruuvaria jolla sais pleikan suojatut torx ruuvit auki? Kiinasta yli 1kk sitten tilasin sellasen mutta ei kuulu ei näy ja ps4 pitää sellasta mekkalaa etten hirveästi enää oottele.
9ab46f3223a3aca4332388b8ce18f94d.jpg

Tälläistä avaintako etit? Tr torxeja Saa esim. Motoneteistä, biltemoista ja varmaan melkein jokaisesta isommasta paikasta missä työkaluja myyän. Kattoo vaan oikean koon. Esim
http://m.motonet.fi/fi/tuote/771420/MTX-Tools-TR9-torx-ruuvimeisseli-75mm
 
Vastaus: PlayStation 4

Sopiva talttapää käy myös jos hätä on. Ne irtoaa helpolla ne muutama ruuvi. Eli sen keskitapin jommalta kummalta puolelta noihin koloihin se talttapää. Pienellä talttapäällä avasin itsekin. Toki aina parempi oikea väännin.
 
Vastaus: PlayStation 4

Se on ihan se ja sama kuka niitä myy. Pointti olikin siinä ettei tavallinen torx käy, sillä joillekin voi tulla yllätyksenä kun menee ostamaan torx avainta ja kun pääsee kotiin niin se onkin väärän mallinen.
 
Vastaus: PlayStation 4

Sieltä ois tulossa tälläinen uusi PS4 ohjain markkinoille 20.12 mutta en ainakaa mistään Suomen verkkokaupoista löydä tätä tuotetta.

[video=youtube;6JInHRFYorw]https://www.youtube.com/watch?v=6JInHRFYorw[/video]
 
Vastaus: PlayStation 4

Sieltä ois tulossa tälläinen uusi PS4 ohjain markkinoille 20.12 mutta en ainakaa mistään Suomen verkkokaupoista löydä tätä tuotetta.
Asiasta on keskustelua oikeassa ketjussa: Lisälaitteet ja tarvikkeet.

Eipä tuokaan ole Sonyn valmistama, joten suomen saatavuudesta ei ole mitään takeita. :rolleyes: Hintakin on varmasti kolmen normi ohjaimen verran ihankuin vastaavat Scuffin tuotteet.
 
Vastaus: PlayStation 4

On tää Slim kyllä ihanan hiljainen masiina, vaikka tuli tänään useampi tunti pelattua Uncharted 4:sta. Pienet kumitassut oli kyllä pakko laittaa konsolin alle, kun levyaseman ollessa toiminnassa konsoli resonoi tuossa lasitasolla jonkun verran.
 
Vastaus: PlayStation 4

En löytänyt FAQista tietoa, joten ajattelin kysyä täältä PS3:en save fileihin liittyvää tietoa. Tarkoitus olisi siis yrittää laittaa kovaääninen fätti kuntoon tässä joululoman aikana vaihtamalla 'thermal pastet'. Jos lämpöongelma ei kuitenkaan korjaudu, niin tuttava lupasi lainata oman PS3-konsolinsa loman ajaksi. Jos joudun lainaamaan konsolin, niin onnistuuko trophyjen kerääminen tällä kaverin konsolilla, jos siirrän omat save filet tälle kaverin konsolille? Käyttäisin tietenkin omaa PSN-profiilia.
 
Vastaus: PlayStation 4

Jos joudun lainaamaan konsolin, niin onnistuuko trophyjen kerääminen tällä kaverin konsolilla, jos siirrän omat save filet tälle kaverin konsolille? Käyttäisin tietenkin omaa PSN-profiilia.
Toki onnistuu.
 
Vastaus: PlayStation 4

Eikös tämä periaatteessa mahdollista epäoikeudenmukaisen väärinkäytön? Netissä voi siis jakaa tallennustiedostoja, joissa moni vaikea trophy olisi viimeistelyä vailla (esim. 99% valmis?)
Avainsana tuossa on se, että pitää käyttää sitä omaa PSN-tunnustakin sillä toisella konsolilla - kuten ymmärtääkseni aioit tehdä.
 
Vastaus: PlayStation 4

Jos minulla on kaksi PS4:sta, toinen paikassa A ja toinen paikassa B, molemissa ns. pääkäyttäjänä olisi minun tunnus johon ostettu PS+.

Paikassa A olisi käyttäjätunnuksena minun tunnuksen lisäksi toinen tunnus, kutsutaan tätä Tili2:ksi. Paikassa B olisi minun käyttäjätunnukseni lisäksi Tili3.

Paikan A konsoli on aktivoitu ensisijaiseksi laitteeksi Tilille2. Paikan B konsoli on aktivoitu ensijaiseksi laitteeksi Tilille3.

Tällöin Tilille2 ja Tilille3 ei tarvi ostaa omaa PS+ jäsenyyttä että voi pelata verkossa. Mutta muuttuuko tilanne jos Pelaan omalla tunnuksella paikassa A, ja paikassa B, tilillä3, yritetään samaan aikaan pelata verkossa? Tai sama toisin päin. Toisin sanoen, kiinnostaako Sonya jos tämä nk. päätili on kirjautuneena toisella paikkakunnalla ja samaan aikaan toiselta paikkakunnalta yritetään hyödyntää päätilin PS+ -jäsenyyttä pelaamalla verkossa?

Toivottavasti saitte selvää mitä yritin selittää :p Ja pahoitteluni jos tätä on kyselty jo ennemmin.
 
Mustang: Jos oikein ymmärsin, ja Tili1 on ainoa, jolla on voimassaoleva Plus-jäsenyys ja Paikan A Laite1 on aktivoitu ensisijaisena tuolla PSN-tunnuksella, ei Paikan B Laite2:lla pitäisi olla Plus-jäsenyyttä muilla kuin Tili1:llä, ja silläkin vain silloin, kun se on kirjautuneena PSN:ään.

Se kyllä onnistuu, että Paikassa B pelataan sillä Plus-jäsenyyden omaavalla (sic) Tili1:llä, ja paikassa A millä tahansa muulla ko. konsolin tunnuksella.
 
Vastaus: PlayStation 4

TT-2K:

Juurikin niin. Ainoastaan tälle minun päätililleni, Tili1, olisi ostettuna PS+. Jos skenaario olisi vaikka tämä, että minulla olisi PS4 omassa kodissani jossa sitä käyttäisin minä ja lapseni. Lapsella oma tunnus, ei plus jäsenyyttä. Toinen konsoli olisi vanhempieni luona, siellä sitä käyttäisi minä ja veljeni, veljellä ei plus jäsenyyttä.

Jos pelaan omalla tunnuksellani, omassa kodissani, veljeni siis ei pysty pelata netissä samaan aikaan vanhempieni luona, koska plussa jäsenyyden omaava tunnus on kirjautuneena toisaalla?
 
Ylös Bottom