Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Laita ryhmä yksityiseksi. Eikös se toimi. Luin ton tarkemmin, niin ilmeisesti meinaat että saisi kaverin kanssa pelata omaa mappia, ilman että muut tulee sinne myllää. Jos ei pelissä ole privaatti valinta mahdollisuutta, niin tuskin sit mikään auttaa. En ole itse vielä moninpeliä kerenny kokeilee.Pystyykö jostain laittamaan asetuksista eston sille, että kaverilsitan kautta ei muut pysty liittymään mun peliin, ilman mun lähettämää kutsua?
Esim MudRunner. Pelaan vaikka kaverin kanssa kaksin, nii kuka vain mun kaverilistalta voi mennä mun tietoihin ja painaa ”liity peliin”, enkä pysty pelin puolelta sitä estämään mitenkään. Eli voiko tuon estää käyttistasolla?
Tuo estää vain ryhmään liittymisen, mutta peliin voi kyllä päästä. Itse epäilen, että tuollaista optiota tarttisi tarjota pelissä, että olisi mahdollista estää liittyminen. Mutta toimisiko se, että piilottaisi oman linjoilla olonsa? Sehän onnistui jostain kirjautumisasetuksista tai jotain.Laita ryhmä yksityiseksi. Eikös se toimi.
Joo tämän vinkin kuulin muualtakin ja ilmeisesti se on ainut tie.Tuo estää vain ryhmään liittymisen, mutta peliin voi kyllä päästä. Itse epäilen, että tuollaista optiota tarttisi tarjota pelissä, että olisi mahdollista estää liittyminen. Mutta toimisiko se, että piilottaisi oman linjoilla olonsa? Sehän onnistui jostain kirjautumisasetuksista tai jotain.
Pystyykö jostain laittamaan asetuksista eston sille, että kaverilsitan kautta ei muut pysty liittymään mun peliin, ilman mun lähettämää kutsua?
Kannattaa valita kaverit tarkemmin, ettei tule sellaisia tunkeilijoitaPystyykö jostain laittamaan asetuksista eston sille, että kaverilsitan kautta ei muut pysty liittymään mun peliin, ilman mun lähettämää kutsua?
Esim MudRunner. Pelaan vaikka kaverin kanssa kaksin, nii kuka vain mun kaverilistalta voi mennä mun tietoihin ja painaa ”liity peliin”, enkä pysty pelin puolelta sitä estämään mitenkään. Eli voiko tuon estää käyttistasolla?
No seKannattaa valita kaverit tarkemmin, ettei tule sellaisia tunkeilijoita![]()
Saa olla aika nopee nettiyhteys jos tunnissa dataa 56gigaa, taitaa tuo asentaa ensin päivitystiedoston joka on huomattavasti pienempi kuin koko peli jota se asentaa samaan aikaan levyltä ja voit pelata samalla kyllä.Noi latausnopeudet on kyllä omituisia välillä. Itse yllätyin eilen kun Battlefront 2:sen 56 gigaa oli ladattu tunnissa, mutta sitten meinasi itku päästä, koska Fortniten alle 2 giganen päivitys kesti saman verran latautua![]()
Pitää nyt kommentoida ääneen noita PS4:n latausnopeuksia, kun pelien päivityksistä puhutaan. Tänään puski lataamaan 1,4 gigan päivityksen AC: Originsiin ja 1,9 gigan päivityksen PES 2018:aan. Molemmat tietty alkoivat latautua, kun käynnistin laitteen. Olin hieman yllättynyt, kun molemmilla oli arvioitu aika 30+ minuuttia, vaikka käytössä on Elisan 100/10 netti. Noh laitoin AC:n latauksen tauolle ja saman tien puski normaalia vauhtia tulemaan tuo PESsin päivitys ja samaten tuli sitten AC sen jälkeen normaalia vauhtia, kun PES oli latautunut valmiiksi ja asennettu, kun manuaalisesti pistin latauksen taas päälle.
Kahta erillistä noin 1,5 - 2 gigan pakettia laite latailisi 30+ minuuttia, mutta kun toisen laittaa paussille ja lataa yksi kerrallaan, niin ei mennyt varttiakaan, niin molemmat oli ladattu ja asennettu.
Juuri näin.Ostin nyt uusimman codin US tunnuksella ja tuli sellanen homma mieleen, että mites sitten DLC:t? Tottakai ne pitää ostaa kakkostunnuksella, mutta pääsenkö pelaamaan niitä Suomi-tunnuksella? Tähän asti oon pelannut tuota peliä ihan vain päätunnuksellani.
E: Ilmeisesti riittää vain, että US-tunnuksella on määritelty pleikkari Primaryksi?