Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ohjaaja ei saa häneltäkään kiitosta.![]()
Suomen hintataso taitaa selittyä ihan verotuksella. Näin minä ainakin olen käsittänyt asian. Siinä ei sillon paljon minnekään valittamiset auta.
Olen itse jo varannut ja maksanut koneen gamestoppiin ja siellä taisi olla juurikin tuo 449 (tai 439 en muista enää varmaksi).
Mutta kyllä se 50e lisää hieman mietityttää, varaisihan tuolla summalla jo jonkin lisäpelin. Mutta joo näin tämä on aina ollut ja tulee aina olemaan. Ymmärrän tavallaan tuon summan mutta toisaalta 50e. Eiko muka esim 20e riittäisi.
esim verkkokauppa.com taitaa tuoda itse maahan eikä myy halvemmalla.
Alustava julkaisu 29.11.2013. Hinta tai muut yksityiskohdat vielä auki. Hinta-arvio 399-449 euroa. Hinta ilmoitetaan ja korjataan kaikille kun se tiedetään.
Kyllä saavat ihan rauhassa sanoa, että seisovat periaatteidensa ja näkemyksensä takana vaikka maailmanloppuun saakka. Microsoftiin en luottaisi pätkääkään ja edelleenkin sieltä ei saa puristettua yhdellä lauseella selkeää vastausta mihinkään kysymykseen. Ainoa jonka korvaan tämä Sonyn "moukkamaisuus" särähtää onkin sitten pelkästään XBoxin Gamertagilla varustetut pelaajat.Ensimmäinen kerta oli hauska ja napakka isku, joka osui juuri oikeaan paikkaan (ja sai aikaiseksi muutoksia Xbonessa). Toinen kerta taas osoittaa moukkamaisuutta ja alleviivaa aika hyvin sen, mistä en pidä Sonyssa.
Sony Takes Another Shot at Microsoft's Xbox One
Ainoa jonka korvaan tämä Sonyn "moukkamaisuus" särähtää onkin sitten pelkästään XBoxin Gamertagilla varustetut pelaajat.
Miten se menikään, se tarina koirasta ja kalikasta?
Microsoftiin en luottaisi pätkääkään
Ainoa jonka korvaan tämä Sonyn "moukkamaisuus" särähtää onkin sitten pelkästään XBoxin Gamertagilla varustetut pelaajat.