Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

En oikein tykkää tuosta, että värilliset ohjaimet on puoliksi mustia. Jostakin syystä lopputulos muistuttaa minua pyöräilyshortseista, eikä ohjaimen pyöristetty muoto auta asiaa. Sinänsä kiva idea tuoda vaihtelua kehiin jo heti alkumetreillä.
 
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Tuo mainio Greg Miller, IGN:n tähtitoimittaja käy seikkaperäisesti käyttöliittymän läpi eilisen lehdistötilaisuuden kuvapohjalta:

XMB still exist!

[video=youtube_share;nkNeyZVLu0s]http://youtu.be/nkNeyZVLu0s[/video]

Ohjaaja ei saa häneltäkään kiitosta. :D
 
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Oli kyllä harvinaisen ärsyttävää katsella tuota showta kun kamera hyppii kokojan paikasta toiseen.

Mutta nyt sitten bundleja odottelemaan... josko niitä tulisi ja mielellään vielä niistä mitä itse on ennakko varannut. Ihan muuten olen alkanut miettiä, että voisiko tuosta "suomilisästä" valittaa jonnekkin? Jos kerran sony ilmoittaa, että jälleenmyyntihinta on 399 niin miksi se voi suomessa olla 449€... joku maahantuonti sopimushan tässä oli taustalla muistaakseni, mutta oudolta se silti tuntuu tuollainen poikkeava hinnoittelu.
 
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Suomen hintataso taitaa selittyä ihan verotuksella. Näin minä ainakin olen käsittänyt asian. Siinä ei sillon paljon minnekään valittamiset auta.
 
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Suomen hintataso taitaa selittyä ihan verotuksella. Näin minä ainakin olen käsittänyt asian. Siinä ei sillon paljon minnekään valittamiset auta.

Eipä taida verotuksella olla tekemistä asian kanssa. Yksinkertainen syy on se, että Sony ei itse tuo Suomessa maahan koneita. Nordisk Film hoitaa maahantuonnin ja välikätenä yrittää pyytä 50€ lisähintaa. Näin olen ainakin itse ymmärtänyt asian.

fi-hotline@nordiskfilm.com Tonne voi asiasta ilmaista mielipiteensä. Tuskin auttaa, mutta jos tarpeeksi moni valittaa, niin kenties siitä voidaan hyötyäkkin
 
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Juu ei kyllä veron kanssa toi täsmää ja täytyy muistaa että ottaa myyjäliikkeetkin jotain välistä. Itse tilasin Anttilasta 429 hinnalla, eivätkä taatusti tappiolla myy tuollakaan hinnalla ja esim verkkokauppa.com taitaa tuoda itse maahan eikä myy halvemmalla.
 
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Kaikesta huolimatta tuo hinta on täysin kohtuullinen. En minä ainakaan ilkeä vinkua tuosta hinnasta.
 
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Olen itse jo varannut ja maksanut koneen gamestoppiin ja siellä taisi olla juurikin tuo 449 (tai 439 en muista enää varmaksi).
Mutta kyllä se 50e lisää hieman mietityttää, varaisihan tuolla summalla jo jonkin lisäpelin. Mutta joo näin tämä on aina ollut ja tulee aina olemaan. Ymmärrän tavallaan tuon summan mutta toisaalta 50e. Eiko muka esim 20e riittäisi.
 
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Olen itse jo varannut ja maksanut koneen gamestoppiin ja siellä taisi olla juurikin tuo 449 (tai 439 en muista enää varmaksi).
Mutta kyllä se 50e lisää hieman mietityttää, varaisihan tuolla summalla jo jonkin lisäpelin. Mutta joo näin tämä on aina ollut ja tulee aina olemaan. Ymmärrän tavallaan tuon summan mutta toisaalta 50e. Eiko muka esim 20e riittäisi.

Jos se olisi 20e, niin täällä manguttaisiin, että miksei se ole 10e.

Jokainen voi edelleen sen 50e:n eteen nähdä vaivaa, ja tilata Amazonista yms. jos hinta ei miellytä.
 
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Joka kerta, kun joku ihmettelee, miksi myyjä voi pyytää ihan mistä tahansa tuotteesta tai palvelusta N rahaa, niin oikea vastaus on: "koska hän pystyy". Yksi hyvä nyrkkisääntö hinnoitteluun on, että asiakas maksaa pyydetyn hinnan ihan pikkuisen hampaita kiristellen. Isompaa hintaa asiakas ei suostu enää maksamaan, alemmalla hinnalla taas jää ihan hyvää rahaa vääriin taskuihin (eli asiakkaalle).

Syyllisiä olemme siis me, jotka suostumme maksamaan tuon kiskurihinnan. Ja kun tämä maksuluokka on saatu kyllästettyä, pudotetaan hintaa ja toivotetaan tervetulleeksi uusi hampaiden kirskuttelijoiden aalto.

Hyvää markkinointia.
 
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

esim verkkokauppa.com taitaa tuoda itse maahan eikä myy halvemmalla.

Verkkis on lisännyt PS4:n tuotetietoihin seuraavanlaisen, pientä toivonkipinää puhaltelevan päivityksen:
Alustava julkaisu 29.11.2013. Hinta tai muut yksityiskohdat vielä auki. Hinta-arvio 399-449 euroa. Hinta ilmoitetaan ja korjataan kaikille kun se tiedetään.

Yksi pelikauppa myi konsolia aluksi alle 400 euron, mutta sekin on nyt "tarkistanut hinnoitteluaan". Kotimaan kaupoista tällä hetkellä edullisinta diiliä tarjoavat hieman yllättäen Keskon Citymarket ja Anttila hintaan 429,00 €.
 
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Tässä vielä tuo pätkä pressin alusta. Tällä kertaa kuva ei pompi edes takaisin vaan pysyy tiukasti lavan edessä.
[video=youtube;OFwBsPR8AVw]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=OFwBsPR8AVw#t=86[/video]
Käytännöllisyydestä on vielä paha mennä sanomaan mitään, mutta hyvältä ainakin näyttää.
 
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Ensimmäinen kerta oli hauska ja napakka isku, joka osui juuri oikeaan paikkaan (ja sai aikaiseksi muutoksia Xbonessa). Toinen kerta taas osoittaa moukkamaisuutta ja alleviivaa aika hyvin sen, mistä en pidä Sonyssa.

Sony Takes Another Shot at Microsoft's Xbox One
Kyllä saavat ihan rauhassa sanoa, että seisovat periaatteidensa ja näkemyksensä takana vaikka maailmanloppuun saakka. Microsoftiin en luottaisi pätkääkään ja edelleenkin sieltä ei saa puristettua yhdellä lauseella selkeää vastausta mihinkään kysymykseen. Ainoa jonka korvaan tämä Sonyn "moukkamaisuus" särähtää onkin sitten pelkästään XBoxin Gamertagilla varustetut pelaajat.

Miten se menikään, se tarina koirasta ja kalikasta?
 
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Ainoa jonka korvaan tämä Sonyn "moukkamaisuus" särähtää onkin sitten pelkästään XBoxin Gamertagilla varustetut pelaajat.

Miten se menikään, se tarina koirasta ja kalikasta?

Mites sitten mun kohdalla? Alkaa se meinaan olemaan jo aika kulunu vitsi Sony:ltä mollata MS:ää joka käänteessä. Ei taida niillä olla mitään muutakaan millä saisi tehtyä omaa konettaan tunnetuksi. :rolleyes:
 
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Microsoftiin en luottaisi pätkääkään

Näytä liitetiedosto 11326

Ei mulla muuta ;)

edit:
Oikeasti, mulla ei ole kumpaakaan konsolivalmistajaa vastaan mitään. Molemmilla ollut huonot hetkensä, ja uskon, että molemmat selviävät kunnialla tulevasta sukupolvesta.

Uskon todella, ettei tablettipelaaminen jää hetken hurmokseksi, ja tulee näyttelemään ihan näyttävää osaa tulevassakin konsolisukupolvessa. Tässä asiassa uskon Microsoftin vetävän pidemmän köyden, tosin, veikkaan että tablettiappsit jäävät harmiksi pelitalojen värkkäiltäviksi, ja osa peleistä tulee saamaan parille isoimmalle alustalle appseja, osa ehkä vain yhdelle.
 
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Ainoa jonka korvaan tämä Sonyn "moukkamaisuus" särähtää onkin sitten pelkästään XBoxin Gamertagilla varustetut pelaajat.

Mulla on ollut Pleikkari kolmonen jo kuusi vuotta, mutta en ole jaksanut/muistanut laittaa sitä Konsolifinin profiiliini.

Joten et tiedä mitään.
 
Ylös Bottom