Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Ominaisuuksia ei jätetä toteuttamatta piruuttaan, vaan siksi, että jotain muuta toteutetaan ensin.

Toivon, että olet oikeassa, sillä tuollaisenaan PS4 ei palvele omia tarpeitani.

En minä pahuuttani valita, mutta kun jotain selvästi meikäläiselle tärkeää asiaa ei olla tämän hetkisten tietojen perusteella sisällyttämässä laitteeseen(edes tuon Day One -päivityksen kera), jonka tuloa olen pitkään odottanut, niin kyllä se laittaa mielen matalaksi.

Nyt rupesi vähän mietittyttää että miten pelien ääniraitojen lunastaminen sitten käy? Eikös Killzone:SF ennakkotilauksen mukana tullut tuo ääniraita? Tällä hetkellähän se ääniraidan hankkiminen on mennyt siten että paketti ladattu Storesta PS3:lle josta se sitten asennetaan ja kappaleet siirtyvät musiikkilohkon alle. Vai löytyykö se sitten sieltä Music Unlimited-palvelusta vai lataaminen pitää suorittaa jatkossa PC:n puolella?

Itse henkilökohtaisesti en ymmärrä miksi ylipäätään pitää kuunnella jotain omaa soittolistaa pelien aikana.

Itse henkilökohtaisesti en ymmärrä miksi ylipäätään pitää kuunnella jotain omaa soittolistaa pelien aikana.
Mieltymyksiä ja musiikkimakuja on niin erilaisia. Vaikka sitä ei itse käyttäisikään, on siitä selvästi monelle muulle iloa. Siksi on hieman harmillista, ettei mp3-toistoa ole vielä käytettävissä. Muista mahdollisista formaateista ja niiden tukemisesta ei ole myöskään tietoa.

Ihminen kyllästyy nopeasti asioihin. Minä esimerkiksi en olisi läheskään niin paljoa pelaillut Tekken Tag Tournament 2, kuin sitä tein, koska se tuki custom soundtrack -ominaisuutta. Kuten Tontsa tuossa jo sanoi, meitä on moneen junaan. Asia, joka sinulle ei välttämättä ole tärkeä, voi toisaalta merkitä jollekin muulle huomattavasti enemmän.

Koska on olemassa pelejä, joissa myös oma taustamusa toimii. Aikoinaan Fifaa pelatessa taustalla soi omat ämpeekolmoset.

Itseänikin vähän tuo MP3-tuen puuttuminen harmittaa. Olin kuitenkin ajatellut, että olisi voinut esim. Watch_Dogsin ja NFSn taustalle laittaa omat suosikkimusat taustalle, kun rellestää kaupungissa, mutta ehkä se MP3-toisto saadaan vielä jossain vaiheessa. Tuli mieleen sellainenkin, että jos tuo Music Unlimited käyttää samaa tiedostomuotoa kuin iTunes, niin eikö PS4 sitten osaa nykyisellään toistaa iTunesilla cdltä ripattuja musiikkeja, jos ne vaikka USB-tikulla siirtää konsoliin?

Tuli mieleen sellainenkin, että jos tuo Music Unlimited käyttää samaa tiedostomuotoa kuin iTunes, niin eikö PS4 sitten osaa nykyisellään toistaa iTunesilla cdltä ripattuja musiikkeja, jos ne vaikka USB-tikulla siirtää konsoliin?
Ehkä, ehkä ei, saattaa olla... Tähän saadaan kunnollinen varmuus viimeistään siinä vaiheessa, kun ensimmäiset retail-konsolit päätyvät ihmisille ja NDA:t päättyvät.

Minä taas luulen että se ettei laite tue ulkoisia USB kovalevyä, USB3 väylästä huolimatta.. Ei MP3, Divx, MP4 ym formaatteja on tehty aivan tarkoituksella. Ne eivät nimittäin tuota Sonylle yhtään mitään. Samaan sarjaan sopii hyvin myös ettei PS3 ohjaimet ja kaukosäädin toimi laitteessa. Tuo on kovin läpinäkyvää.
Laitteella saa tehdä vain sellaisia toimintoja, jotka tuottavat Sonylle rahaa.
Sanotaan että ahneella on paskainen loppu. Aikanaan veikkasin että Playstation Vita tulee floppaamaan totaalisesti. Uskon ettei myöskään PS4 myynti tule hyvästä ajankohdasta huolimatta olemaan kummoista. Laitteen ostavat pelkät himopelaajat, monelle lapsiperheelle PS3 riittää aivan hyvin (itseasiassa se riittää myös monille muille) tai pukinkonttiin poimitaan edullisempi Wii U. Samoilla Joulumarkkinoilla porskuttaa myös uudet Applen ipadit. PS4 tulee yleistymään vasta, kun hinnat laskevat.. Mutta entä kun tuotetta myydään tappiolla jo julkaisussa..
Toivottalasti laitteesta ei tule uusi Vita.. Se että tuotteesta poistetaan ominaisuuksia joita moni pitää nykyaikana itsestäänselvinä ja olohuoneen viihdelaite on profiloitu pelkäksi pelikoneeksi voi hyvin olla se mikä ratkaisee, varsinkin kun Bluray soitin ei enään itsessään ole mitään uutta ja ihmeellistä.

Minä taas luulen että se ettei laite tue ulkoisia USB kovalevyä, USB3 väylästä huolimatta.. Ei MP3, Divx, MP4 ym formaatteja on tehty aivan tarkoituksella. Ne eivät nimittäin tuota Sonylle yhtään mitään. Samaan sarjaan sopii hyvin myös ettei PS3 ohjaimet ja kaukosäädin toimi laitteessa. Tuo on kovin läpinäkyvää.
Laitteella saa tehdä vain sellaisia toimintoja, jotka tuottavat Sonylle rahaa.
Sanotaan että ahneella on paskainen loppu. Aikanaan veikkasin että Playstation Vita tulee floppaamaan totaalisesti. Uskon ettei myöskään PS4 myynti tule hyvästä ajankohdasta huolimatta olemaan kummoista. Laitteen ostavat pelkät himopelaajat, monelle lapsiperheelle PS3 riittää aivan hyvin (itseasiassa se riittää myös monille muille) tai pukinkonttiin poimitaan edullisempi Wii U. Samoilla Joulumarkkinoilla porskuttaa myös uudet Applen ipadit. PS4 tulee yleistymään vasta, kun hinnat laskevat.. Mutta entä kun tuotetta myydään tappiolla jo julkaisussa..
Toivottalasti laitteesta ei tule uusi Vita.. Se että tuotteesta poistetaan ominaisuuksia joita moni pitää nykyaikana itsestäänselvinä ja olohuoneen viihdelaite on profiloitu pelkäksi pelikoneeksi voi hyvin olla se mikä ratkaisee, varsinkin kun Bluray soitin ei enään itsessään ole mitään uutta ja ihmeellistä.

Tuossa nyt sen verta virhe vätittämää ettei jaksa ruveta asiasta taas vääntämään...
8)

Toivoa on mediapalveluiden suhteen, ohessa Shuhei Yoshidan twiitti:

Yosp.png

Tämä uusin Playstation blog -päivitys kertookin jo aika selvästi täysin tietoisesta päätöksestä jättää cd ja MP3 ääniformaatin tuki pois.
Sonylla on kova halu puskea Music Unlimited -palveluaan.

http://blog.eu.playstation.com/2013/10/31/win-5-of-the-biggest-ps4-titles-with-music-unlimited/

Asiaa ei yhtään helpota tämä kohta Sonyn uutis blogahduksessa, joka tuntuu lähinnä kettuilulta heidän puoleltaan,
vaikkei sellaiseksi varmasti olekaan tarkoitettu:
So you want to listen to your music on the PS4? Now you can.

Simply sign up here for your free 30 day trial or download the Music Unlimited app from the store and listen to millions of songs, from launch, on your PlayStation 4.

Tämä uusin Playstation blog -päivitys kertookin jo aika selvästi täysin tietoisesta päätöksestä jättää cd ja MP3 ääniformaatin tuki pois.
Sonylla on kova halu puskea Music Unlimited -palveluaan.

http://blog.eu.playstation.com/2013/10/31/win-5-of-the-biggest-ps4-titles-with-music-unlimited/

Asiaa ei yhtään helpota tämä kohta Sonyn uutis blogahduksessa, joka tuntuu lähinnä kettuilulta heidän puoleltaan,
vaikkei sellaiseksi varmasti olekaan tarkoitettu:

Oi sitä paskamyrskyn määrää joka tulee olemaan tuolla kommenteissa. Odotan mielenkiinnolla minkälaisia musalistoja jengi alkaa tekemään. Mennään rahan ehdoilla kuten odotettavissa oli (taisi CBOAT tästäkin liverrellä jotain)
Tässä esimerkiksi viesti numero 17 antaa hyvää osviittaa:

(Lue kappaleiden nimet putkeen)

Hey, everybody! Here’s my top-10 tracklist for PS4!

1) Marvin Gaye – I WANT YOU
2) Kristina Maria – LET’S PLAY
3) The Cardigans – MY FAVOURITE GAME
4) Lionel Richie – ALL NIGHT LONG
5) Red Hot Chili Peppers – DON’T FORGET ME
6) J. Cole Feat. Drake – IN THE MORNING
7) Lana Del Ray – VIDEOGAMES
8) Bon Jovi – IT’S MY LIFE
9) Keyshia Cole – YOU COMPLETE ME
10) Paul Anka – YOU ARE MY DESTINY

Voisi mikäli aikaa jää, muotoilla oman listan tuonne (pelkästään protestina)...

Edit: Tein listan ja laitoin sinne -> Taisivat poistaa / muokata kommentteja kun sivu antaa seuraavaa tietoa: Page Not Found

Viimeksi muokannut moderaattori:

Voisi mikäli aikaa jää, muotoilla oman listan tuonne (pelkästään protestina)...

Vähän OT:tä, mutta oma kuuden kappaleen ehdotukseni.;)

Abba: Money, Money, Money
Fidler on the roof: If I was a rich man
Abba: The winner takes it all
Icona Pop: I love it(I Don´t Care)
Human League: Don´t You want me
Elton John: Sorry seem to be the hardest word

Oi sitä paskamyrskyn määrää joka tulee olemaan tuolla kommenteissa.

Myrsky oli ilmeisesti niin väkevä, että Sony ampui alas koko postauksensa. Jep. Ei löydy enää. Neo Gaffissa ihmiset rupesivat jo hiukan hekottelemaan tälle Sonyn korjausliikkeelle.

Jotain reagointia kuluttajien lähettämää palautetta kohtaan on ilmiselvästi tapahtunut.

Onko tuosta peli-upgrade hommasta jo varma selvyys miten se toimii. Eli voinko tilata esimerkiksi Englannista Battlefield 4:n PS3:lle, asentaan sen redeem-coden psn:ään joka oikeuttaa tuohon 10e upgradeen, odottaa marraskuun 29. päivään, käyttää tuota ps3 pelilevyä PS4:ssä aktivointia varten ja asentaan sitten sen digitaalisen version Battlefield 4 pleikkari neloselle. (eihän ole ongelmia maaversioista, jos psn-account suomesta ja tuo battlefield 4 Englannista?)

Ja voinko tämän jälkeen siis vaikka myydä tuon vanhan ps3 version battlefield 4:stä eteenpäin, kun se ensimmäisen kerran on aktivoitu, vai tarvitseeko se laittaa pelikelkkaan joka kerta kun pelin käynnistää PS4:ssä?

Tulisi nimittäin ehkä halvemmaksi hommata battlefield 4 PS4:lle tällä tavalla. Nuo Next-genn pelit näyttävät olevan nimittäin 60-70e kipaleelta.

Ja voinko tämän jälkeen siis vaikka myydä tuon vanhan ps3 version battlefield 4:stä eteenpäin, kun se ensimmäisen kerran on aktivoitu, vai tarvitseeko se laittaa pelikelkkaan joka kerta kun pelin käynnistää PS4:ssä?

Pelin tulee olla PS4:n sisällä pelattaessa.

Ylös Bottom