Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Toisin sanottuna voisin vaihtaa PS4 alkuperäisen kovon tilalle tällaisen?
-->http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...-5K1500-1-5-TB-5400-rpm-8-MB-SATA-2-5-kovalev<--
Eihän tuolla ollut mitään tekemistä konsolisodan kanssa, vaan ihan mielenkiintoinen pointti PS4:n ominaisuuksista ja niistä asioista jotka varmasti vaikuttavat siihen kuinka paljon laite myy. Blueray oli ihan olennainen tekijä kun aikanaan olen miettinyt PS3:n hankintaa, PS4:llä ei taida olla pelaamisen lisäksi paljon muuta uutta tarjottavaa ja se vaikuttaa varmasti siihen mitkä laitteet myyvät ja mitkä eivät. Kuten aiemmin monestikin on todettu, current gen taitaa olla tämän joulun selvä voittaja.
Kyllä.Onkos tämä nyt sellaisen että vois nyt jo tilata?
Tähän vastattiin jo aiemmin. Eli PS3-pelilevy täytyy olla PS4:n levyasemassa aina, kun peliä haluaa pelata.Olenko oikeassa vai väärässä, kun vaikka tuon Battlefieldin päivittää ps3 levyversion mukana tulleella koodilla ps4:lle niin tarviiko ps3 pelilevyä kuitenkin ps4 version pelaamiseen vai voiko ps3 version pistää eteenpäin.
Tätä mietin itsekin, eikä olla näköjään ainoita: http://www.giantbomb.com/playstatio...ue-using-hdmi-and-optical-cable-at-s-1455684/Onko tietoa tukeeko PS4 äänen moniulostuloa.
Eli asetuksista saa äänet sekä HDMI:llä telkkariin, että samaan aikaan optisella vahvariin? Tuohan on PS3:lakin stereona tuolloin mutta onnistuu kuitenkin, mites PS4:n kanssa?
Kun kerran molemmat edellisen sukupolven konsolin tuota tukivat, niin olisihan se aika hölmöä jos tuo ominaisuus jätettäisiin pois.
Totta, toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Onneksi tuo ohjaimen kuulokeportti on sentään fiksusti toteutettu.Eikös tässä näitä hölmöyksiä olla joka firmalta nähty.
Joulun myynnin voittajan ratkaisee tasan kuinka monta PS4 sta saadaan pukattua markkinoille!
Jolla taas ei ole mitään merkitystä, kun Joulu kestää tasan sen pari päivää, kuten aina ennenkin. Tulevan vuoden myynnillä taas on. Tammikuussa alkavat perinteiset alennusmyynnit ja myynti sakkaa, kun Jouluksi velkaantuneet ihmiset makselevat pois kulutusluottojaan..![]()
Itseasiassa minä jo ajattelin, että PS4 olisi ollut jo ilman fyysistä asemaa, sillä omalla kohdallani kaikki videot ja musiikit tulee hommattua digitaalisena. Vielä ei nähtävämmin siihen oltu valmiita ainakaan kaikkialla maailmassa.
Itse elektroniikkakaupassa töissä olleena voin sanoa että jouluna menee pleikkareita yms. lähes saman verran kuin koko vuonna muuten.
Toisekseen en näe siinäkään mitään järkeä, että minun täytyisi jättää PS3 leffakoneeksi hyllyyn PS4:n viereen ja vaihtaa laitetta jatkuvasti. Tuntuisi kömpelöltä ja takaperoiselta. Sony on kuitenkin sinikiekkojättiläinen ja pitkälti vastuussa formaatin voittokulusta, olisi kummallista että juuri kun olet melkein vaihtanut kaikki DVD:t BD-levyihin, niin kiekot julistetaankin täysin vanhanaikaiseksi mediaksi poistamalla koko asema uusimmasta supervehkeestä.