Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Ok. Ostetaan tuo plus jäsenyys sitten vasta, kun tulee PS4 hommattua.

Toki storen pc versiolla voit laittaa noi plus pelit latauslistalle vaikka sulla ei kyseistä konsolia olisi koskaan ollutkaan.
Eli jos joskus hommaisitkin uuden ps3 niin sitten sillä voisit latailla ne plus pelit mitä sulla on tuonne latauslistalle lisättynä.

Tietenkin sama koskee ps4, eli sitäkään ei ole pakko ostaa julkaisussa vaikka haluaisitkin itsellesi jonkun alkupään plus pelin, tietenkin pitää pitää psn plussaa päällä jotta noiden plus pelien lisäily pc storen kautta onnistuisi.

Itseä ärsyttää myös USB porttejen vähäinen määrä ja muistikorttilukijan puuttuminen.
Jos PS4 kamera vie yhden USB portin niin niitä jää vain yksi jäljelle. Toisaalta jos ulkoista USB levyä ei tueta.. Buzzz pelin kapuloiden vastaanotin vie myös yhden portin.. Valitettavasti kyseinen PS3 peliäkään ei toimi.. Playstation 3 oli loistava alunperin.. PS4 tuntuu rammalta halpisversiolta jo julkaisussa.

Itseä ärsyttää myös USB porttejen vähäinen määrä ja muistikorttilukijan puuttuminen.
Jos PS4 kamera vie yhden USB portin niin niitä jää vain yksi jäljelle. Toisaalta jos ulkoista USB levyä ei tueta.. Buzzz pelin kapuloiden vastaanotin vie myös yhden portin.. Valitettavasti kyseinen PS3 peliäkään ei toimi.. Playstation 3 oli loistava alunperin.. PS4 tuntuu rammalta halpisversiolta jo julkaisussa.

Muistanko nyt ihan väärin, mutta eikä tälle kameralle ollut nyt oma liitin takapuolella?

PlayStation 4 [Hype]

Muistanko nyt ihan väärin, mutta eikä tälle kameralle ollut nyt oma liitin takapuolella?
Oikein muistettu. PlayStation Cameralle on takapaneelissa oma AUX-liitin, eli se ei vie USB-porttia.

Buzz taitaa olla jo menneen talven lumia, eikä sen omalle donglelle taida olla PS4:ssä tarvetta, kun ei ole PS4:n omaa Buzz-peliäkään näköpiirissä. Sama juttu USB-kalikan vaativien kitaraohjaimien yms. kanssa.

Tontsa ehti jo vastaamaan. Kameran tiedot ovat löytyneet ketjun ensimmäisestä viestistä jo yli puoli vuotta.

Mitä tulee USB-portteihin, olisi neljä tietysti parempi kuin kaksi. Muistikorttipaikat parempi kuin ei muistikorttipaikkoja. Mikäli tälle tielle lähdetään, pitäisi myös huomioida konsolin hinnannousu. Monet meistä olisivat valmiita sellaisesta konsolista maksamaan, mutta mikä on valmius tuolla ulkona? Hinta asettaa tietyt raamit ja niillä mennään.

Eikös noita USB-portteja voi lisäillä käyttöönsä helposti USB-jakajalla.

Mitä luutavammin voi ja täytyykin koska noi pleikka 4 usb portit näyttäs olevan sijoitettuna typerästi tuonne etupaneelin syvennykseen, eli jos sinne meinaisi jotain laittaa kiinni niin usb hubit olisi varmaankin ainoita järkeviä tapoja liittää mitään kiinni tuohon värkkiin.

Toimiiko USB jakaja Playstationin kanssa? En ole testannut, kun laitteessa on neljä USB porttia.
Parissa on ollut ulkoinen levy kiinni, yhdessä Buzzin tikku ja neljäs on jäänyt vapaaksi ohjaimen lataukselle.
Yleensä slim malleissa on karsittu liitäntöjä samalla, kun laitteen kokoa on saatu puristettua pienemmäksi.

Eikös noita USB-portteja voi lisäillä käyttöönsä helposti USB-jakajalla.

Oletettavasti voi, mutta ainakin PlayStation 3 Slim-konsolissa
USB-jakaja neljällä portilla toimii vain suoran virran antajana.

Eli esimerkiksi yksi dualshock3, PlayStation Move lataa,
Kaksi dualshock3-ohjainta ja PlayStation Move eivät lataa.

Toki, jakajan mallilla saattaa olla merkitystä.

Kolmosessa toimii nelosesta en tiedä kun valitettavasti kristallipallo sattuu olemaan just määräaikais huollossa, huolto valmistunee kullemma siinä marraskuun lopun ja joulukuun alun välisenä aikana.

Ja CD:n kuuntelu? Menikö multa jotain ohi ja me palattiin 90-luvulle?

Itse ostan leffat ja musiikit niin kauan fyysisinä kuin niitä on saatavilla. Varsinkin musiikissa levynkansien ja sanoitusvihkon hypistely on niin iso osa uuteen levyyn tutustumista, että olisi kyllä todella kurjaa ilman sitä. Leffoissa merkitys on pienempi, mutta on niitäkin kiva hypistellä hyllystä ja miettiä että mitäs seuraavaksi katsoisi. Pelien kohdalla kansilla ja fyysisellä levyllä ei minulle ole mitään muuta merkitystä kuin jälleenmyyntiarvo ja se, ettei koko peliä tartte ladata kälyisellä nettiyhteydellä.

Itse ostan leffat ja musiikit niin kauan fyysisinä kuin niitä on saatavilla. Varsinkin musiikissa levynkansien ja sanoitusvihkon hypistely on niin iso osa uuteen levyyn tutustumista, että olisi kyllä todella kurjaa ilman sitä. Leffoissa merkitys on pienempi, mutta on niitäkin kiva hypistellä hyllystä ja miettiä että mitäs seuraavaksi katsoisi. Pelien kohdalla kansilla ja fyysisellä levyllä ei minulle ole mitään muuta merkitystä kuin jälleenmyyntiarvo ja se, ettei koko peliä tartte ladata kälyisellä nettiyhteydellä.

Mä ymmärtäisin tämän vielä, jos olisit niitä tyyppejä, jotka keräävät LP-levyjä. Siitä syystä, että LP-levyn soundimaailmaa ei saa samanlaiseksi kuin mitä koneelta soitettuna. Taas CD on sitä ihan samaa äänentasoa kuin koneeltakin kuunneltuna. En itse kertakaikkiaan näe sitä hyötyä enää ostaa CD:lle musiikkia.

Tosin sitten sanon, että olet hieno mies, jos kuljet kaupungilla Sony Discman -soitin vyökiinnikkeessä =) P.S. Sori offtopicista.

Vinnie sanoi:
Oletettavasti voi, mutta ainakin PlayStation 3 Slim-konsolissa
USB-jakaja neljällä portilla toimii vain suoran virran antajana.

PS3 konsolissa taitaa olla USB2.0. PS4 luultavammin USB3.0, joka kaiketi osaa lukea USB-jakajia monipuolisemmin?

Mä ymmärtäisin tämän vielä, jos olisit niitä tyyppejä, jotka keräävät LP-levyjä. Siitä syystä, että LP-levyn soundimaailmaa ei saa samanlaiseksi kuin mitä koneelta soitettuna. Taas CD on sitä ihan samaa äänentasoa kuin koneeltakin kuunneltuna. En itse kertakaikkiaan näe sitä hyötyä enää ostaa CD:lle musiikkia.

Tosin sitten sanon, että olet hieno mies, jos kuljet kaupungilla Sony Discman -soitin vyökiinnikkeessä =) P.S. Sori offtopicista.

Et tainnut lukea lainaamaasi viestiä kovin tarkkaan? Sanoin yllä, että mulle levynkannet on se syy, miksi ostan levyni fyysisinä. En puhunut äänimaailmasta mitään. Eikä tulisi kyllä mieleenkään käppäillä kaupungilla kuulokkeet korvilla, olipa soitin mikä tahansa. Enimmäkseen kuuntelen musiikkia autossa ja siellä mulla on ihan CD-soitin.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Oikeasti ihmetyttää vähän tuo pelitarjonta. Playstation julkaisuiden yhteydessä on aina tullut uusi Ridge Racer sarjan peli.. Tekken.. Ym.. PS3:lla oli Motorstorm.. Onko Namco jotenkin lähtenyt hitaasti liikkeelle tai mistä tämä johtuu.. Playstation ilmestyy ensimmäistä kertaa muualla, kun Japanissa ensin..

Koska FPS räiskinnät eivät itseä kiinnosta, niin julkaisupeleissä ei ole mitään minkä poimisi laitteen mukana.. Nyt kun laitteeseen ei voi liittää ulkoista USB levyä, niin sillä ei oikein voi myöskään korvata nykyisenä medintoistimena toimivaa PS3:sta. Mutta tuo peli juttu hieman mietityttää..

Oikeasti ihmetyttää vähän tuo pelitarjonta.

Niin. Omaan suoneen iskevää tavaraa alkaa kunnolla tulemaan vasta helmikuussa, kun inFamous: Second son julkaistaan. Todennäköisesti juuri tuolloin myös ostan PS4, olettaen toki, että siihen mennessä konsoli toistaa MP3 tai jotain vastaavaa formaattia.

Tuo USB 3.0 tarjoama etu on sangen turha niin kauan, kun sen siirtonopeutta ei pystytä hyödyntämään ulkoisten tallennusasemien muodossa.

Playstation ilmestyy ensimmäistä kertaa muualla, kun Japanissa ensin..
Mikä on ymmärrettävää.

Koska FPS räiskinnät eivät itseä kiinnosta, niin julkaisupeleissä ei ole mitään minkä poimisi laitteen mukana
Julkaisun yhteydessä on heti ostettavissa yli kolmekymmentä nimikettä, joista (nopeasti katsottuna) viisi on ensimmäisen persoonan räiskintäpelejä. Toisaalta kaikkia ei voi miellyttää, eikä pidäkään.

Itse meinasin kanssa jo ps4 sta suunnitella. Kaatui tuohon että mikään ei toimi, media server, musiikit ja kaikki pois

Täähän oli tietääkseni PELIkonsoli, eikä kodin viihdekeskus sisältäen mp3 player, mediaserver, valokuvakirjasto, pc jne.

Mä ainakin aion pelata ja nauttia siitä.
Loput on plussaa ja tulee jos on tullakseen mut pelaamista se ei estä.

On ole oikein mistään saanut selvää enkä jaksa ketjua selata, niin PS4:ssä ei taida olla scart paikkaa? Olisi harmi kun melko uusi headsetti olisi sitten hyödytön.

Ylös Bottom