Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ah. Kunpa tuolla kameralla saisi tehtyä omia kotivideoita, ja sen mukana tulisi ohjelmisto, jolla pystyy lisäämään niihin kunnollisia efektejä(taitaa jäädä se hupi kuitenkin edelleen PC -puolelle).
Huhuja.
Toistaiseksi ei ole mitään varmaa muuta kuin kapula ja bugit.
Specsit, pelit , gaykanit, cross-gameVOICEchat, pilvilinnat ja killzone.
Mikä näistä on varmaa ja pysyvää?
Kukaan tuskin voi vielä vastata.
USB-hubi, anyone? Itellä on PS3:ssa kaks USB-paikkaa, mutta yhteen paikkaan olen lykännyt Rock Bandin mukana tuleen neliporttisen USB-hubin, joten nyt paikkoja on 5 ja ne on riittänyt. Näiden lisäksi löytyy joku ikivanhva hiirimattokin, jossa on samassa muutama USB-portti, mut eipä tuotakaan oo tarvinnut käyttää. Ei nuo hubit paljoa maksa. Nuokin molemmat sain itse asiassa tavallaan ilmaiseksi (ensimmäinen tuli Rock Bandin mukana ja toinen tuli muistaakseni tilaajalahjana joltain pelilehdeltä).Toivon todella, että tällä kertaa ei pihistellä usb paikoista. Alkuperäsen 4 paikkaa oli aika sopiva, varsinkin kun laitteita alkoi vähänkään enempää latomaan koneeseen kiinni...
Uuden kameran kulmaksi on vahvistettu 85 astetta....Ja mikä tärkeintä, toivottavasti kamera kuvaa laajemmalta alalta kuin aiempi, meinaan nykyisen kameran kanssa on ollut tilan kanssa hieman ongelmia...
Tällaistahan on jo vahvistettu tulevan mm. Watch Dogsiin ja varmasti ainakin Sony "pakottaa" 1st party -kehittäjiään käyttämään noita gimmick-ominaisuuksia (kosketuspaneeli, ohjaimen liikkeentunnistus, Vitan näyttö). Niin ja eikös tuokin jo kerrottu, että ainakin iOS- ja Android-puhelimia (siis Vitan lisäksi) voi käyttää toisena ruutuna pelatessa? Siis tyyliin, että kartta tai inventaario voi näkyä puhelimesi ruudulla? Vitallahan mennään vielä askel edemmäs, kun PS4-pelejä voi vielä pelata itse Vitalla....Kuitenkin toivon pelintekijöiden laittavan edes jotain pientä extraa suurimpaan osaan peleistä. Esimerkiksi wiiu tyyliset kartat tai vastaavat ovat aina parempi kuin ei mitään...
Mikäs sun pointti oli...
Sony oli mielestäni äärimmäisen typerä sen suhteen, ettei se hyödyntänyt paremmin omien puhelimiensa ja ps4:n yhteyttä. Vai oliko tästä jotain isompaa hälyä?
Kiitäjä: Kuten noissa muutama viesti sitten Nisupullan laittamissa spekseissä näkyy, tuo PS4 Eye käyttää omaa AUX-liitäntäänsä. Se ei siis varaa yhtään tavallista USB-porttia, vaan sille on täysin oma erikoisliitäntänsä (samaan tapaan kuin Kinectillä on S-mallin bokseissa).
USB-hubi, anyone? Itellä on PS3:ssa kaks USB-paikkaa, mutta yhteen paikkaan olen lykännyt Rock Bandin mukana tuleen neliporttisen USB-hubin, joten nyt paikkoja on 5 ja ne on riittänyt. Näiden lisäksi löytyy joku ikivanhva hiirimattokin, jossa on samassa muutama USB-portti, mut eipä tuotakaan oo tarvinnut käyttää. Ei nuo hubit paljoa maksa. Nuokin molemmat sain itse asiassa tavallaan ilmaiseksi (ensimmäinen tuli Rock Bandin mukana ja toinen tuli muistaakseni tilaajalahjana joltain pelilehdeltä).
Tällaistahan on jo vahvistettu tulevan mm. Watch Dogsiin ja varmasti ainakin Sony "pakottaa" 1st party -kehittäjiään käyttämään noita gimmick-ominaisuuksia (kosketuspaneeli, ohjaimen liikkeentunnistus, Vitan näyttö). Niin ja eikös tuokin jo kerrottu, että ainakin iOS- ja Android-puhelimia (siis Vitan lisäksi) voi käyttää toisena ruutuna pelatessa? Siis tyyliin, että kartta tai inventaario voi näkyä puhelimesi ruudulla? Vitallahan mennään vielä askel edemmäs, kun PS4-pelejä voi vielä pelata itse Vitalla.
USB-hubi, anyone?
Kaikki PS4 pelit tulevat PSN:n ladattaviksi. Tämä on hyvä uutinen kyllä, jos vain ne hinnat saataisiin vielä ostokelpoisiksi.
"We're shifting our platform more and more to the digital side - PS4 will be similar to PS Vita in that every game will be available as a digital download, and some will also be available as a disc. The Witness will be a digital release and because of the flexibility of the digital distribution scheme, we can have more small games that might be free or available for a couple of dollars, or different services like free-to-play or subscription models."
On kyllä aivan perseestä jos kaikkia isoja pelejä ei voi ostaa levyllä. Joidenkin raporttien mukaan esim. Killzone SF vie lähemmäs 50 gigaa, ja se tuleekin levyllä. Omalla 4 megan liittymällä en yli 5 gigaa rupea lataamaan.