Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

Vastaus: PlayStation 4

Hei, toimiiko tuo version päivittäminen myös digitaalisista versioista, eli jos ostan nyt NBA 2k14:n PS3:lle. Niin voinko päivittää sen vaikka samantien PS4:lle? Mikäli näin, niin täytyy laittaa ensimmäinen digitaalinen peli valumaan.
Toimii. Itse tein saman.
 
Vastaus: PlayStation 4

muistakaahan peruuttaa ilmainen music unlimited ettei käy niinkuin mulle että luottokortilta lähti automaattisesti 9.99e:mad:
 
Vastaus: PlayStation 4

Tämä. Minulla meni useampi kuukausi että tajusin asian. Hulluinta tässä on se että yritin ladata sitä kokeilu versiota ja silloin sain vain herjan että tätä ei tueta maassasi(tapahtui silloin kun kyseinen palvelu ensimmäisen kerran pärähti storeen), eli en ole tähän päivään mennessä edes aukaissut sovellusta kertaakaan.
Suomen asiakaspalvelu ei suostunut palauttamaan rahoja tai tutkimaan asiaa, vaan siellä ammattitaitoisesti jätettiin vastaamatta minun sähköposteihin kun rupesin selvittämään asiaa. Törkeän huonoa asiakaspalvelua. Älkää edes teatatko kyseistä palvelua!
 
Vastaus: PlayStation 4

Älkää edes teatatko kyseistä palvelua!
Testasin aikoinaan just tolla ilmaisella. Hirveää schaibaa koko Music Unlimited alustasta riippumatta eli käytössä oli silloin android, selain ja PS3. Eikä vieläkään ole saatu kuntoon. Mikä tässä eniten rassaa, niin oikeasti haluaisin tuon toimivan. Silloin olisi käytössä yksi musiikkipalvelu jota voisin käyttää kaikilla laitteilla. Nyt mennään Spotifylla.

Pitänee testata Groovesharkin toimivuus PS4:n selaimella.
 
Vastaus: PlayStation 4

muistakaahan peruuttaa ilmainen music unlimited ettei käy niinkuin mulle että luottokortilta lähti automaattisesti 9.99e:mad:

Sama. Eikä niinkään toi 9.99€ vituta vaan palvelun toimimattomuus. Korkeintaan yhden levyn toi soittaa ja sitten seis. Koita siinä laittaa omaa musaa pelien taustalle. :mad:
 
Vastaus: PlayStation 4

Apua vanhukselle!

PS4 käytössä. Itselläni päätili (master account) ja pojalla alatili (sub account). Ostin PSN+jäsenyyden päätilille, pitäisi käsittääkseni toimia myös pojan alatilillä. Ei vaan onnistu. FIFA 14:sta peluu monipelinä ei siis onnistu alatilillä.

Playstationin asiakastuki ei vastaa puheluihin, osaako joku auttaa?
 
Vastaus: PlayStation 4

Apua vanhukselle!

PS4 käytössä. Itselläni päätili (master account) ja pojalla alatili (sub account). Ostin PSN+jäsenyyden päätilille, pitäisi käsittääkseni toimia myös pojan alatilillä. Ei vaan onnistu. FIFA 14:sta peluu monipelinä ei siis onnistu alatilillä.

Playstationin asiakastuki ei vastaa puheluihin, osaako joku auttaa?

Moninpelillä tarkoitat varmaan Online -peliä?

Joku viisaampi vastannee vielä, mutta mielestäni PSN+ on tilikohtainen. Eli se ei tipu alatilille. Mutta jos pelin ostat tai lataat PSN+ ilmaisen pelin. Niin sitä voi pelata alatilillä, kun tällä PSN+ tilillä on määritetty PS4 pääkoneeksi (Kumpikin tili siis käytössä samassa PS4). Mutta verkkopeleihin ei alatilillä pääse, ellei ole voimassa olemaa + tiliä tälläkin.
 
Vastaus: PlayStation 4

Kyllä meillä ainakin PS4:llä pääsee online peleihin plussattomilla profiileilla, kunhan päätilillä on plus.
Eikä siinä mitään kommervenkkiä tarvinnut tehdä. Profiilit vaan koneeseen ja pelaamaan.
 
Vastaus: PlayStation 4

Kyllä meillä ainakin PS4:llä pääsee online peleihin plussattomilla profiileilla, kunhan päätilillä on plus.

Ok.



Sitten Vanhus kokeile seuraavaa omalla tililläsi:

Asetukset -> PSN -> Aktivoi ensisijaisena PS4

ja sitten vielä

Asetukset -> PSN -> Palauta käyttöoikeudet
 
Vastaus: PlayStation 4

Harza: Menikö ihan heittämällä? FIFA herjaa alatilillä, ettei pääse EA:n serverille.
 
Vastaus: PlayStation 4

Meidän jäppisillä ainakin on ikärajat laitettu alatileille ja alle 15v? ei taida päästä pelaamaan EA:n verkkopelejä. Eli alatilit pitää tehdä täysi-ikäisiksi.
 
Vastaus: PlayStation 4

Joo tuo " aktivoi ensisijaisena" pitää mun mielestä olla tehtynä päätilille.
Itse en ainakaan muuta tehnyt.

Edit: tuo ikärajajuttu voi olla kyllä yksi syy.
 
Vastaus: PlayStation 4

Kiitos kaikille avusta. Taitaa olla tuo ikäraja tässä ongelma, ihan pelleilyä. Latasin Resogunin päätilille ja se löytyy myös alatililtä, joten PSN+ ei ole ongelma.
 
Vastaus: PlayStation 4

Kyllä meillä ainakin PS4:llä pääsee online peleihin plussattomilla profiileilla, kunhan päätilillä on plus.
Eikä siinä mitään kommervenkkiä tarvinnut tehdä. Profiilit vaan koneeseen ja pelaamaan.

Minulla ei pääse, Ps4 on aktivoitu päätilillä.
 
Vastaus: PlayStation 4

Onnistuuko PS3:lla luodun US-tilin muuttaminen EU-tiliksi PS4 :sen yhteydessä? Itse tein aikoinaan EU-tilin lisäksi myös US-tilin, jotta pääsisin käsiksi jenkkistoren demoihin yms. Aloin kuitenkin ajattelematta käyttämään US-tiliä vakituisena tilinäni. Eipä tuosta muistaakseni muuta haittaa ole ikinä ollut, kuin että joudun aktivoimaan nettipelikoodit aina eurotililläni. Sen jälkeen voin siis pelata jenkkitililläni onlinessa. Helpointahan olisi tehdä uusi tili, mutta noita trophyja on kertynyt jo kymmenen platinumin verran. Mukavaahan se on saada jokainen trophy samalle tilille.
 
Onnistuuko PS3:lla luodun US-tilin muuttaminen EU-tiliksi PS4 :sen yhteydessä?
Ei. PSN-tunnukset jatkavat elämäänsä PS4:llä ihan normaalisti, eikä PSN-tunnukselle merkityn kotimaan vaihtaminen ole mahdollista.
 
Vastaus: PlayStation 4

Jos poistan ps3 tilini (myyn konsolin) niin voinko sitten sen jälkeen ps4:lla kirjautua ja käyttää kyseistä tiliä?
 
Vastaus: PlayStation 4

DS4:sta alkoi R1 jumittamaan ja nappi jäi pohjaan jos painoi R1:stä oikeasta reunasta. Alkuun ajattelin että napin väliin on kertynyt tiukoissa COD sessioissa sen verta hikeä että se tahmaisi napin. Takuuseen en mainitusta syystä viitsinyt edes yrittää viedä niin avasin itse ohjaimen. Itse napissa oli kaksi tappia ja ohjaimen puolella ohjainsylinterit jossa tappi liikkuu. Semmoinen isä äitiin juttu ja tuplana niin helpoin ymmärtää :). No kuitenkin tuo on hieman mielestäni väljä ja antaa tilaa napille liikkua vinossa. Useimmiten sormi osuu juurikin niin että mekanismi menee hieman vinoon ja muovi ulommaisesta tapista oli selkeästi kulunut yhdeltä reunalta ja juuressa oli jo kulumasta syntynyttä muovikarstaa josta jumittelu siis johtui. Hieman polkupyörän ketjuöljyä (tarpeeksi viskositeettia, ei valu, eikä leviä ympäriinsä) niin taas pelaa kuin uutena.

Ohjain ei ollut kamalan paha avata mutta kannattaa katsoa youtubesta ohjeet. Etenkin L2/R2 on hieman hankalat.
 
Ylös Bottom