Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

En nyt äkkiseltään keksi, minne tämän kysymyksen tuuppaisi.

Onko 4G-mokkulalla nettipelaaminen kuinka tahmaista nelosella?
Millaisella tasolla nopeudet ja pingit keskimäärin ovat?
Ja se tärkein, toimiiko voicechat peleissä ihan normaalisti?

Soneran verkko ja heidän karttansa perusteella erinomainen 4G-kattavuus olisi siis tulossa.
Kiitos Elisan, joka ei tarjoa puretulle kaapellille mitään tilalle samaan hintaan.
En tarvi viihdettä, joten vaihtoehdoksi jääpi sitten Soneran 4g.
Mulla on Saunalahden 4G ja B593s käytössä. Toimii aivan moitteetta nettipeleissä ja voicechatissa.

Edellinen yhteys oli kiinteä 20/1 meganen ja tämä nykyinen yhteys toimii paljon paremmin, tosin ottaen huomiin että mulla on myös ulkoinen yagi-antenni.
 
Vastaus: PlayStation 4

Täällä kanssa Soneran 50M LTE ja tuo sama B593S käytössä. Aluksi oli vähän ongelmia voice chatin kanssa tiettyjen kavereiden kanssa, mutta otin vielä opengate palvelun siihen niin hävisi nekin ongelmat. Voin suositella tätä yhdistelmää vaikka en olekkaan parhaalla mahdollisella sijainnilla tukiasemaan nähden.
 
Vastaus: PlayStation 4

Täällä kanssa Soneran 50M LTE ja tuo sama B593S käytössä. Aluksi oli vähän ongelmia voice chatin kanssa tiettyjen kavereiden kanssa, mutta otin vielä opengate palvelun siihen niin hävisi nekin ongelmat. Voin suositella tätä yhdistelmää vaikka en olekkaan parhaalla mahdollisella sijainnilla tukiasemaan nähden.

Itsekin olen 7,5km päässä tukiasemasta, eli kaukana hyvästä. Toimi 1/5 pykälällä alkuun ja toimi tosiaan hyvin jo silloin. Pistin pari yagia kuitenkin tv-mastoon ja nyt 5/5 kuuluvuus. Nopeus hakkaa siihen 50m rajaan(noin 85 tulee ilman rajoja).
 
Vastaus: PlayStation 4

Kiitoksia uskonvahvistuksesta, matkaa Soneran mastoon on itseltäni hieman alle kilometrin, joten eiköhän näillä eväin päästä jatkossakin nauttimaan ongelmattomista nettipeleistä. :)
 
Vastaus: PlayStation 4

Mulla on Saunalahden 4G ja B593s käytössä. Toimii aivan moitteetta nettipeleissä ja voicechatissa.

Edellinen yhteys oli kiinteä 20/1 meganen ja tämä nykyinen yhteys toimii paljon paremmin, tosin ottaen huomiin että mulla on myös ulkoinen yagi-antenni.
Mulla sama kokoonpano ja kahen kolmen pykälän välillä vaihtelee ja nopeus on 48megaa.
 
Vastaus: PlayStation 4

Liekkö oikea paikka, mutta kysyn kuitenki :D

Kokeilin tänään ekaa kertaa striimailua Twitchin kautta, nii yks asia alkoi vaivaamaan joten ajattelin kysäistä apua täältä.

Eli sain streamin toimimaan, mutta kuvaruutuun jäi se teksti, että lähetys on aloitettu jne.. Ja myös aika näkyi kuvan alapuolella. Onko tämä ihan normaalia? Kaveri oli kattonu mun striimausta ja sano, että ne tekstit näkyi myös hänelle. Saako niitä mitenkään ruudusta pois?
 
Vastaus: PlayStation 4

Eli sain streamin toimimaan, mutta kuvaruutuun jäi se teksti, että lähetys on aloitettu jne.. Ja myös aika näkyi kuvan alapuolella. Onko tämä ihan normaalia?
Jos jäivät pysyvästi, ei ole normaalia. Jokin bugasi, mahdoton sanoa, mikä tai miksi. Sammuta konsoli täysin ja yritä uudestaan.
 
Vastaus: PlayStation 4

Tänään ajattelin käydä hakemassa kaupasta PS4:n, FIFAn ja Shadow of Mordorin. Koska minua pelottaa padin kestämättömyys ja tattien mureneminen, kysymys kuuluukin olisiko järkevää ostaa white edition konsolista. Kaiken järjen mukaan silloin padikin olisi mahdollisimman "tuore", eli ei välttämättä ensimmäistä, huonolaatuista valmistuserää. Vai onko tämä edelleen vain sattuman kauppaa?
 
Vastaus: PlayStation 4

Konsolin mukana tulleesta ohjaimesta hajosi tatin kummit, joten laitoin sen huoltoon joskus kesällä.

Noh, ostin samalla tilalle toisen ohjaimen, etten joudu olemaan ohjaimettomana tuota aikaa. Juu-u, ykköstriggerit jumitti samantien kun aloin ohjainta käyttämään. Tämän laitoin huoltoon, kun sain ensimmäisen takaisin (tai sieltä tuli uusi tilalle).

Mulla oli myös ongelmia sen kanssa, että PS4 piti kovaa ääntä. Tämä johtui kuitenkin vaan sijoituspaikasta, eli pleikkari resonoi mun TV-tason kanssa. Laitoin sinne alle jotkut kumitassut, jonka jälkeen olen ollut ihan tyytyväinen PS4:sen melutasoon.
 
Vastaus: PlayStation 4

Tiedän, että asiaa on varmasti käsitelty täällä, mut en löytänyt. Kysymys kuuluu, pystyykö uudella PS4:lla pelaamaan vanhoja PS3-pelejä? Eli jos myyn jollekin PS3:ni, niin jätänkö parhaimpia pelejä itselle?
 
Vastaus: PlayStation 4

Kysymys kuuluu, pystyykö uudella PS4:lla pelaamaan vanhoja PS3-pelejä? Eli jos myyn jollekin PS3:ni, niin jätänkö parhaimpia pelejä itselle?
Ei pysty. Ei levyllä olevia eikä Storesta ostettuja, eli turha jättää PS3-pelejä, jos laitteesta olet luopumassa.

Ehkä "jo" ensi vuonna Suomeenkin tulevan PlayStation Now -palvelun kautta voi pelata PS3-pelejä kyllä, mutta ne striimataan suoraan verkosta erillistä maksua vastaan, eikä olemassaolevia pelejä voi käyttää (eikä niiden omistamisesta saa edes mitään alennusta).
 
Vastaus: PlayStation 4

En tiedä kuulusko tää tonne ongelma ketjuun, mut kysästään täällä nyt kumminkin. Eli oma ps4 jää välillä tavallaan päälle hurisemaan vaikka sen painaa valmiustilaan. Joka kerta tuota ei kuitenkaan tee ja menee normaalisti hiljaiseksi. Varsinkin jos levy on koneessa sisällä tuntuj että silloin jää herkemmin hurisemaan. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
 
Vastaus: PlayStation 4

Nyt on valkoinen PS4 hommattu ja siihen FIFA15 ja Shadow of Mordor. En tiedä mitä oikeastaan odotin, mutta molempia tunnin verran pelattuani ei tullut mitään "WOW! Next-gen is here!"-fiilistä. Ihan kivan näköistä settiä joo mutta ei sen enempää.

No mutta padi sopii ainakin helkutin hyvin meikäläisen käteen. Eiköhän niitä hyviä pelejäkin ala jossain vaiheessa tulemaan, nythän niitä on vielä melko vähän.
 
Vastaus: PlayStation 4

Nyt on valkoinen PS4 hommattu ja siihen FIFA15 ja Shadow of Mordor. En tiedä mitä oikeastaan odotin, mutta molempia tunnin verran pelattuani ei tullut mitään "WOW! Next-gen is here!"-fiilistä. Ihan kivan näköistä settiä joo mutta ei sen enempää.

No mutta padi sopii ainakin helkutin hyvin meikäläisen käteen. Eiköhän niitä hyviä pelejäkin ala jossain vaiheessa tulemaan, nythän niitä on vielä melko vähän.

Eipä rautapuolella ole kehitystä tullut niin paljon, että graafisesti mitään uskomatonta WOW fiilistä edes voi tulla. Isoin WOW on siellä pinnan alla käytettävissä esim tekoälyyn jne.
 
Vastaus: PlayStation 4

Joskus ne wiiU:n pelivalikoiman rajat tulevat vastaan. ;) Teretulemas vaan ajn ps4 joukkoon.

Täh? Olenhan aina pelannut muillakin konsoleilla kuin Nintendolla. Tälläkin hetkellä löytyy WiiU:n lisäksi kaksi Pleikka kolmosta kotona, ja XO:kin oli jonkin aikaa kunnes myin sen. Löytyy myös Pleikka kakkonen ja ykkönenkin. Ja PC. Ja käsikonsoleita 4x3DS, Vita, PSP, 3xGBA, 2xDS. Myös GameCube. Sekä kaksi iPadia ja iPhone. Ja tehokas Mac. Nyt myös PS4.

Musta tuntuu että sun "kuitti" meni vähän ohi maalin?
 
Ylös Bottom