Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: PlayStation 4

Nyt on tainnu mennä mallit pahasti sekasin. Ja sinänsä huvittaa, ettei oo tietonen minkä mallin on oikeesti ostanu xD

Niinku Z on ensimmäinen malli ja Z1 toinen malli vaikka siinä ykkönen onki perässä. Ja Z2 tuli nyt kesällä ja Z3 syksyllä myyntiin.


Mutta joku huhu uutinen taisi olla että Sony vaihtaisi vuoden sykliin eli, et Z4 olis ainoo z:ta ensi vuodelle. Tiedä sitten, mutta ihan hyvä olisi ettei joka kuukausi tulisi uutta lippulaivaa..


Tosin nykyajan trendi on se että lippulaiva ei ole kauan lippulaiva. Toista se oli Nokian valtakaudella kun lippulaiva saattoi olla vuodenkin muuttumaton. Nyt niitä tulee 2-3kk välein.
 
Vastaus: PlayStation 4

Minulla hajosi toinen usb portti pleikkarista kun sain möhlittyä mämmikourana senkin rikki. Millaset usb hubit toimii tässä mitkä vie siis 1 usb portti paikan ku tuo toinen on käyttökelvoton? Ihan normaalit nää 3€ ebayn omat? Toimiiko esim GOLD headset usb hubin kautta?
 
Vastaus: PlayStation 4

Onko kenelläkään PS4 alkanut sammua itsestään ? itsellä muutamia kertoja näin nyt alkanut tapahtumaan, täysin satunnaisesti, voi mennä vartti tai pari tuntia pelatessa... sammuttaa ns normaalisti eli "valmistellaan ps4 järjestelmän sammuttamista..."Pari päivää sitten konsoli meni kesken pelaamisen itsestään lepotilaan.. onkohan vika raudassa, käyttöjärjestelmässä vai tiedostoissa yms... ?
 
Vastaus: PlayStation 4

Millaset usb hubit toimii tässä mitkä vie siis 1 usb portti paikan ku tuo toinen on käyttökelvoton?
Sinuna hankkisin ulkoisella virtalähteellä olevan USB3-hubin, jotta virtaa ja nopeutta riittää varmasti kaikille laitteille.
 
Vastaus: PlayStation 4

Minulla hajosi toinen usb portti pleikkarista kun sain möhlittyä mämmikourana senkin rikki. Millaset usb hubit toimii tässä mitkä vie siis 1 usb portti paikan ku tuo toinen on käyttökelvoton? Ihan normaalit nää 3€ ebayn omat? Toimiiko esim GOLD headset usb hubin kautta?

Mulla on ajopenkkiin kaksipuolisella teipillä kiinnitetty tämmöinen USB jakaja, ainakin Trittonin kuulokkeet ja ratti toimii tuon kautta, ja saa yhdellä USB kaapelilla laitteet penkistä konsoliin. Vapaana on vielä paikkoja esim tulevalle vaihdekepille, myös pleikkarin ohjaimen lataaminen toimii ulkoisella virtalähteellä olevan jakajan kanssa ilman PS4:n jättämistä valmiustilaan. Miinusta tuossa on turhan lyhyt mukana tuleva kaapeli ja laitteen puoleinen liitin on USB 3 Micro-B, silloin kun hankin jakajan ei pidempiä kaapeleita ollut tarjolla, joten jouduin laittamaan väliin lisäksi normaalin USB 3 jatkojohdon.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 4

Eilen räimittiin kaverin anssa verkon yli Dead Nationia siten että toimin hostina ja kaveri siis liittyi minun peliin kakkospelaajaksi. Homma toimi hyvin niitä tunnin pätkiä mutta kysymys on seuraava. Vaikka pelin päätteeksi otti kaverilta yhteyden mun pleikkaan pois käytöstä ja sulki ryhmän, se jää kummittelemaan jonnekin taustalle. Esim nettiyhteyttä ei pleikalla voi testate valikon kautta kun herjaa että ryhmä tulisi sammuttaa tms ennen yhteyden testaamista.

Kysymys kuuluu etttä miten tuon enää voi sammuttaa kun ehdottaa aina uuden ryhmän luomista sillä vanha on jo sammutettu? Pleikan kun käynnistää uudestaan niin sillojn vasta ryhmä katoaa taustalta. Anyone? :D
 
Vastaus: PlayStation 4

Mulla on ajopenkkiin kaksipuolisella teipillä kiinnitetty tämmöinen USB jakaja, ainakin Trittonin kuulokkeet ja ratti toimii tuon kautta, ja saa yhdellä USB kaapelilla laitteet penkistä konsoliin. Vapaana on vielä paikkoja esim tulevalle vaihdekepille, myös pleikkarin ohjaimen lataaminen toimii ulkoisella virtalähteellä olevan jakajan kanssa ilman PS4:n jättämistä valmiustilaan. Miinusta tuossa on turhan lyhyt mukana tuleva kaapeli ja laitteen puoleinen liitin on USB 3 Micro-B, silloin kun hankin jakajan ei pidempiä kaapeleita ollut tarjolla, joten jouduin laittamaan väliin lisäksi normaalin USB 3 jatkojohdon.

Saako itseään vetää turpiin? Olen niin idiootti.

Ratti, vaihdekeppi, kuulokkeiden usb lähetin. Ostin tuon takia PS3, että ps4:lle usb jakajat ja vedin uudet piuhat ajopenkistä.. Sun tavalla ois säästäny noin 50e ja ois jokseenkin siistimpi ratkaisu..
 
Vastaus: PlayStation 4

Saako itseään vetää turpiin? Olen niin idiootti.

No aina ei voi voittaa... :)
Mulla on ajopenkissä käytössä kolme konsolia ja PC, tuolla syteemillä pääsee suht helpolla, vaihtaa vaan konsolin/pc:n puoleisen USB johdon laitteeseen millä pelaa.
Toki Xbox onella pelatessa joutuu vaihtamaan ratinkin, mutta onneksi polkimet ja virtapiuha käy Thrustmastereissa ristiin.
 
Vastaus: PlayStation 4

Minulla hajosi toinen usb portti pleikkarista kun sain möhlittyä mämmikourana senkin rikki. Millaset usb hubit toimii tässä mitkä vie siis 1 usb portti paikan ku tuo toinen on käyttökelvoton? Ihan normaalit nää 3€ ebayn omat? Toimiiko esim GOLD headset usb hubin kautta?

http://www.amazon.co.uk/Trust-GXT-2...F8&qid=1417611209&sr=8-1&keywords=ps4+usb+hub
Itse katselin tommoista yks päivä. En tosin tiedä toimiiko, mikäli toinen PS4-portti on poissa pelistä :/

Asiasta toiseen.... Osaako kukaan sanoa onko tämmöisessä mitään järkeä/hyötyä? Itselläni on PS4 hyvin ahtaan tv-tason sisällä, eikä lisäilmanvaihto tekisi varmasti pahaa.
http://www.amazon.co.uk/Pandaren-Su...e=UTF8&qid=1417611273&sr=8-1&keywords=ps4+fan
 
Vastaus: PlayStation 4

Omaa ketjua kun ei ole Game of Thronesille niin ensimmäinen osa löytyy storesta (2,6Gt) kuten myös season pass hintaan 29,95€
 
Vastaus: PlayStation 4

http://www.amazon.co.uk/Trust-GXT-2...F8&qid=1417611209&sr=8-1&keywords=ps4+usb+hub
Itse katselin tommoista yks päivä. En tosin tiedä toimiiko, mikäli toinen PS4-portti on poissa pelistä :/

En kyllä suosittele käyttämään tuollaista, jos virtaa saadaan vain yhdestä USB-portista. Kahden portin virrallakaan tuollainen jakaja ei välttämättä ole ihan ongelmaton. Tuossa on kyllä menty design edellä (ja tässä mielessä ihan onnistuneestikin), mutta toimivampi ratkaisu olisi ulkoisella virtalähteellä varusteltu USB-hubi.

Osaako kukaan sanoa onko tämmöisessä mitään järkeä/hyötyä? Itselläni on PS4 hyvin ahtaan tv-tason sisällä, eikä lisäilmanvaihto tekisi varmasti pahaa.
http://www.amazon.co.uk/Pandaren-Su...e=UTF8&qid=1417611273&sr=8-1&keywords=ps4+fan

Ei oikein vaikuta ahtaan paikan laitteelta. Kyllähän tuolla varmaan saa ilman kiertämään tehokkaammin, mutta jos ilma on sitä samaa pienessä tilassa jo valmiiksi lämmintä ilmaa, eipä se sanottavasti lohduta. Epäilemättä laitteen melutasoa noilla ylimääräisillä halpispropelleilla saa kyllä nostettua ihan mukavasti, jos sellaista kaipaa.

Jos tarvitset ahtaaseen paikkaan lisäjäähdytystä, asenna mieluummin hyllyn ulkopuolelle pieni tuuletin, joka puhaltaa ulkoapäin viileämpää ilmaa tv-tason hyllyyn (ja varmista samalla, että lämmin ilma pääsee myös poistumaan tv-tasosta vastakkaiseen suuntaan). Tuollaisen virityksen vaikutus sisustuksen feng shuihin on tietysti ihan oma juttunsa...
 
Vastaus: PlayStation 4

Joo.. eikun osallistumaan arvontaa jos saisi osto-oikeuden. :D

Jos tuon saisi, niin paketissa varmaan pysyisi ja myisi muutaman vuoden päästä muutamalla tonnilla :cool:

Väri ei muuten ole houkutteleva.. pitää Jouluksi ostaa mustan lootan kaveriksi valkoinen ps4 ( yläkertaan )
 
Vastaus: PlayStation 4

Mahdollisuus käytetty :) Onhan tämä jotain mikä olisi hieno omistaa.
 
Vastaus: PlayStation 4

Okei sori, tässä vaan kaamee kiire kun yritän saada kaveria tän ostaan viä tänään :)
 
Ylös Bottom