Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

Vastaus: PlayStation 4

kehtaako esim Gigantissa ruveta tinkimään? Vähän tuntuisi nololta sinäänsä, mutta kun oma yhteiskuntaopinopetajakin kehotti tinkimään jopa päivittäistavaroita ostaessa.

Varmaan ihan kantista kiinni :D Eihän siinä mitään häviä. Itse en kyllä kehtaisi alkaa tinkimään ainakaan samaan tapaan kuin etelän lomakohteissa :D Voithan toki vähän vihjaista, että olisit nähnyt saman tuotteen halvemmalla kilpailijalla, niin myyjä saattaa hieman hinnasta pudottaa mikäli pudotusvaraa löytyy ;) Tätä tulee harrastettua useinkin. On tosin taas hieman noloa jos myyjä ei suostu pudottamaan hintaa ja ostat silti tuotteen Gigantista, etkä paikasta missä väitit sen olevan halvempi :D

EDIT: Tosiaan riippuu myös paljon onko myyjä provikkapalkalla vai ei. Provikkapalkkalaiset voi luvalla pudottaa hintaa hövelimmin, kun on oma palkka riippuvainen myynneistä. Itse olen työskennellyt kaupan alalla (ilman provikkaa) ja sanoin kyllä jokaiselle tinkaajalle, että ota tai jätä ja hae muualta halvemmalla jos luulet saavas :D
 
Vastaus: PlayStation 4

Varmaan ihan kantista kiinni :D Eihän siinä mitään häviä. Itse en kyllä kehtaisi alkaa tinkimään ainakaan samaan tapaan kuin etelän lomakohteissa :D Voithan toki vähän vihjaista, että olisit nähnyt saman tuotteen halvemmalla kilpailijalla, niin myyjä saattaa hieman hinnasta pudottaa mikäli pudotusvaraa löytyy ;) Tätä tulee harrastettua useinkin. On tosin taas hieman noloa jos myyjä ei suostu pudottamaan hintaa ja ostat silti tuotteen Gigantista, etkä paikasta missä väitit sen olevan halvempi :D

Reilu vuosi sitten oltiin kaverin kanssa hakemassa Änäri14 kaupoista, käytiin ensin vissiin Gigantissa jossa oli loppunut. Sitten mentiin Expertiin ostamaan ja myyjä siinä samassa kysyi että "missäs on halvimmalla änäriä ja paljo se maksaa?" Heitettiin siihen et "Kuuskymppii Gigantissa" niin kaveri myi 50eurolla sen. :D
 
Vastaus: PlayStation 4

Hitaus. Vastaukset ylempänä.:rolleyes:

... Itse en kehtaisi ruveta tinkiä Gigantissa. Koska en uskoisi sen hyödyttävän mitään. Toki voit saada jotain kaupan päälle. Ei tiedä. :D


joojoo naama auki vaan...

verkkokaupassa sain xbox onen mukaan liveaikaa ja viimeksi kun gigantista kävin kameran hakee niin tinkasin hintaa alas.

ja ne pelit jotka olen hakenut fyysisenä niin aina sanonut että "tuolla toisessa paikassa saisi halvemmalla"- tyyliin
 
Vastaus: PlayStation 4

Kiinnostuneille tiedoksi:
Sony antaa joulunpyhien nettiyhteyskatkoksesta hyvitykseksi 5 päivää ilmaista Playstation Plus -aikaa.


Näin köyhänä pelaajana tuo viiden päivän lisäys on tervetullut, vaikken henkilökohtaisella tasolla kärsinyt liskopeelojen temppuilusta. Joulu kun tuli vietettyä perheen kanssa. No mutta kiitokset Sonylle tästä pienestä bonuksesta. En valita.
 
Vastaus: PlayStation 4

Itse olen työskennellyt kaupan alalla (ilman provikkaa) ja sanoin kyllä jokaiselle tinkaajalle, että ota tai jätä ja hae muualta halvemmalla jos luulet saavas :D

Itse jos tingin niin silloin on kyse jostain kaallimmasta tavarasta kuten uusi televisio, ja muutaman kerran on tullut eteen tapauksia missä myyjä on sanonut juuri noin, että hae sitten sieltä toisesta liikkeestä jos kerran saat halvemmalla ja joka kerta myös olen kantanut rahani toisen ketjun liikkeeseen.
 
Vastaus: PlayStation 4

onko ps4:lle olemassa samaallaista juttua kun xbox onelle että kun rekisteröit konsolin netissä niin saa takuuseen lisä aikaa?
 
Vastaus: PlayStation 4

onko ps4:lle olemassa samaallaista juttua kun xbox onelle että kun rekisteröit konsolin netissä niin saa takuuseen lisä aikaa?
Ei. Jenkeissä voi ostaa maksullisen Protection Planin, mutta Suomessa pärjätään paremmalla kuluttajansuojalailla.
 
Vastaus: PlayStation 4

eli kun mun ps4:lla loppuu takuu tossa tän kuun lopussa niin peli ei ole metetty jos se laukee lähiaikoina?

Loppuu takuu? Konsoli ilmestynyt vuosi sitten ja takuuta on ainakin vuosi vielä jäljellä. Tämänkin jälkeen vielä saatetaan korvata mikäli selvä valmistusvika.

Ei kannattaisi liikoja lukea niitä jenkkisaitteja. Siellä kuluttaja on heikoilla vrt. EU.
 
Vastaus: PlayStation 4

eli kun mun ps4:lla loppuu takuu tossa tän kuun lopussa niin peli ei ole metetty jos se laukee lähiaikoina?

EU:n(ja Suomen) kuluttajasuojalaki näkee, että PS4:n kaltaisen viihde-elektroniikan tulisi kestää normaalikäyttöä vähintään 3-4 vuotta(jopa pitempäänkin joissain tapauksissa), joten Sonyn tarjoamasta vuoden takuusta(vai onko se jopa kaksi vuotta?) huolimatta noin kolmen vuoden ikäisenkin konsolin saa aika "vaivattomasti" vielä VIRHEVASTUUN piiriin, jos silloin jotain isoja ongelmia ilmaantuu, jotka tekevät laitteesta käyttökelvottoman.

Näin ollen ihan levollisin mielin voimme vielä pari vuotta pelailla sen suuremmin murehtimatta. Toki virhevastuutapauksissa voi joutua täyttämään kirjallisia anomuksia hoitaessaan tuollaisia tapauksia, mutta ainakin PS3:n aikaan näin jopa yli 3 vuoden ikäisiä laitteita menevän virhevastuuseen.
 
Vastaus: PlayStation 4

aijaa...ei kun ainakin VPD:llä luki 12kk, ja konsoli on ostettu 14.1.2014.

okei...hyvä jos on tommonen homma...löysin muuten tämmösen(http://us.playstation.com/registration/product/) jossa luvataan että on tulossa jonkun näkönen "konsolin registeröinti". tiedä sitten että mitä se sitten tarkottaa käytännössä.
 
Vastaus: PlayStation 4

löysin muuten tämmösen(http://us.playstation.com/registration/product/) jossa luvataan että on tulossa jonkun näkönen "konsolin registeröinti". tiedä sitten että mitä se sitten tarkottaa käytännössä.
Jenkkien juttuja, ei koske Suomea tai muutenkaan SCEE-maissa ostettuja laitteita.

Lisäksi kannattaa huomioida, että sivulla sanotaan ihan suoraan, että takuu on sama, rekisteröipä vehkeensä tai ei.
The warranty offered by SCEA on your PlayStation® product(s) is the same whether or not you register.
 
Vastaus: PlayStation 4

aijaa...ei kun ainakin VPD:llä luki 12kk, ja konsoli on ostettu 14.1.2014.

Sillä ei ole merkitystä mitä kauppias ilmoittaa. EU:n kuluttajansuoja menee markkinamiesten höpöpuheiden yli. Tämäkin asia on käsitelty täällä jo moneen kertaan.

EU:n sääntöjen mukaan sinulla on oikeus vähintään kahden vuoden maksuttomaan takuuaikaan riippumatta siitä, oletko ostanut tavaran kaupasta vai verkkokaupasta.. Lähde: http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/guarantees/index_fi.htm
 
Vastaus: PlayStation 4

Laitteistorajat ylittävä ooVoo -videochat tulossa puolessa välissä vuotta PS4:lle:

[video=youtube_share;1_3Z5FQ5K9g]http://youtu.be/1_3Z5FQ5K9g[/video]

[video=youtube_share;v1p4axZKZMs]http://youtu.be/v1p4axZKZMs[/video]
 
Vastaus: PlayStation 4

Hei, kun tuolta storesta voi ladata noita ilmaisia kuukauden peliä niin koska niitä voi oikein pelata? Mulla lukee, että ostettu, mutta minnekkään kyseistä peliä (Nuke dukem) ei ole tullut.
 
Vastaus: PlayStation 4

Hei, kun tuolta storesta voi ladata noita ilmaisia kuukauden peliä niin koska niitä voi oikein pelata? Mulla lukee, että ostettu, mutta minnekkään kyseistä peliä (Nuke dukem) ei ole tullut.

Tuo peli oli vain PS3 ja Vita yhteensopiva. PS4 pelit olivat Infamous First light ja The Swapper
 
Vastaus: PlayStation 4

Tuli tossa latailtua toi infamous kun ilmaseks sai ja kun sain pelin päälle niin alko kone vetää lähes imurin ääntä. Hiljeni siitä välillä kyllä aika paljon ja pari kertaa kokonaan, mutta miten ihmeessä just tossa pelissä käy tolleen? Ei vaan oo ikinä FIFA, NHL, Battlefield tai missään codeissa alkanu tolleen. Kokeilin paria peliä jälkeenpäin ja pysy ihanan hiljasena.

Pitäskö tota sitten vaihdella vai mikä ihme nyt oikeen tohon tullu...
 
Ylös Bottom