Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

Vastaus: PlayStation 4

Moi
Mua on alkanyt ärsyttää nämä toki hyvällä tarkoituksella tehdyt lapsilukot nettipeleihin. Mä ainakin itse valvon mitä lapset saa pelata ja mikä on kiellettyä ja meillä on erikseen pelipäivä kerran viikossa jne. Mutta on se helkkari että edes Little Big planet 3:sta ei päästä onlinee jonku rajotusten takia. Kysyisinkin nyt ,että millainen tili pitäisi luoda eli millainen lapsi pitäisi olla ,jotta se saisi pelata esim EA:n online pelejä? Pitääkö Pleikkarin profiili luoda tietyn ikäiseksi vai pitääkö EA:lle erikseen tehdä joku tili myös? Sorry jos tästä on jossai ketjussa ,mutta olen kyllä koittanut hakea ja googlailla mutta en ole osunut oikean tiedon äärelle.
Voima olkoon kanssanne...kiitos.
 
Vastaus: PlayStation 4

Moi
Mua on alkanyt ärsyttää nämä toki hyvällä tarkoituksella tehdyt lapsilukot nettipeleihin. Mä ainakin itse valvon mitä lapset saa pelata ja mikä on kiellettyä ja meillä on erikseen pelipäivä kerran viikossa jne. Mutta on se helkkari että edes Little Big planet 3:sta ei päästä onlinee jonku rajotusten takia. Kysyisinkin nyt ,että millainen tili pitäisi luoda eli millainen lapsi pitäisi olla ,jotta se saisi pelata esim EA:n online pelejä? Pitääkö Pleikkarin profiili luoda tietyn ikäiseksi vai pitääkö EA:lle erikseen tehdä joku tili myös? Sorry jos tästä on jossai ketjussa ,mutta olen kyllä koittanut hakea ja googlailla mutta en ole osunut oikean tiedon äärelle.
Voima olkoon kanssanne...kiitos.

sillon kun tämän tilin tein niin olin liki 18 joten pistin synrymäajaksi vuosi aikasemmin niin että ps network luuli että olen 18v
 
Vastaus: PlayStation 4

Jos esimerkiksi odottaa, että vanhat PS2-levypelit toimisivat PS4:llä, pettyy varmasti. Käytännössä tuki tullee rajoittumaan Storesta ostettaviin digiversioihin. Vielä ei ole myöskään selvillä, voiko jo ostamiaan PS2-klassikoita pelata PS3:n lisäksi myös PS4:llä vai joutuuko pelin ostamaan uudelleen.
Nyt näyttää pahasti siltä, että jos PS2-pelejä PS4:lle tahtoo, täytyy ne ostaa (taas) uusiksi. PS3:lle hankitut PS2 Classics -pelit eivät ole PS4-yhteensopivia.

Tucked away in the description of the leaked video of Dark Cloud's PS4 port was some more information about the PS2 emulation on PS4, and it is sure to rustle some Jimmies.

"PS2 Classics and PS2-formatted discs are incompatible with the PS4 system."

Translation: If you want to play a PS2 game on the PS4, you're going to have to buy it again.

Lähde: Destructoid
 
Vastaus: PlayStation 4

Eli "saa" ostaa kolmannen kerran saman pelin? Itselläni on vielä toimiva ps3, sekä kaksi toimivaa ps2:sta (slim, ja fat) Joten ei kiitos! Ja mihin katosi playstation now palvelu? Onko se vielä mukana tässä lypsämässä myös enemmän rahaa retro pelaajien kukkarosta?
 
Vastaus: PlayStation 4

Ja mihin katosi playstation now palvelu? Onko se vielä mukana tässä lypsämässä myös enemmän rahaa retro pelaajien kukkarosta?
PS Now on täydessä tohinassa vain P-Amerikassa. Briteissä ja Japanissa se taitaa edelleen olla betana, ja mikä oleellisinta, siellä on pelkästään PS3-pelejä. PS1/PS2-tuesta on huhuttu jo pitkään, mutta eipä ole näkynyt. Ja tuskin tulee koko palvelu Suomeen muutenkaan.
 
Vastaus: PlayStation 4

Toivottavasti ei edes tulee. Se oli ylihinnoiteltu ja mitättömällä tarjonnalla varustettu Netflix kopio. Joka kuitenkin unohti sen mikä teki netflixistä sen mitä se on. Eli yksi halpa hinta, ja kaikki sisältö.
 
Vastaus: PlayStation 4

Se oli ylihinnoiteltu ja mitättömällä tarjonnalla varustettu Netflix kopio. Joka kuitenkin unohti sen mikä teki netflixistä sen mitä se on. Eli yksi halpa hinta, ja kaikki sisältö.
Viimeisimmät viralliset lukemat: 405 peliä, joista 268 on pelattavissa yhdellä kk-maksulla (19,99 USD kk tai 44,99 USD kolmelta kuukaudelta). En tarjontaa ihan mitättömäksi kutsuisi, ja se kuitenkin kasvaa enemmän ja vähemmän säännöllisesti, kun saavat diilejä tehtyä.
 
Vastaus: PlayStation 4

Ok, eli tietoni oli vanhentunutta. Jossa joka peli oli yksilöllisesti hinnoiteltu, ja pelejä oli Ben 10. Sekä myös muita "aaa" titteleitä
 
Vastaus: PlayStation 4

Eikö tuolta PS4 kirjastosta pysty vieläkään poistamaan/piilottamaan noita demoja ja beta pelejä mitkä on poistanut. Tai tulisi edes päivityksessä uusia kansioita missä olisi erikseen esim: demot ja beta pelit, Plus pelit ja kokonaiset/levyltä asennetut pelit.
 
Vastaus: PlayStation 4

Eikö tuolta PS4 kirjastosta pysty vieläkään poistamaan/piilottamaan noita demoja ja beta pelejä mitkä on poistanut. Tai tulisi edes päivityksessä uusia kansioita missä olisi erikseen esim: demot ja beta pelit, Plus pelit ja kokonaiset/levyltä asennetut pelit.

Toi on raivostuttava ominaisuus kyllä. Se on ihan täynnä tavaraa ja sieltä ei löydä mitään. Toivotaan että ottaisivat Sonylla järjen käteen ja tekisivät asialle jotain.
 
Vastaus: PlayStation 4

Kysymys ps4 kiintolevyn vaihtamisesta isompaan... voinko siirtää usb levylle tekemäni ps4 backupin pc:lle ja siirtää sitten toiselle usb levylle ja palauttaa siitä backupin sitten ps4? (Kuvio siis että backuppi 2tb usb levylle, siitä pclle. 2tb levy ps4ään, vanha 500gb levy usbi kuoriin ja sitten siihen siirretään backuppi ja lopulta siitä sitten palautus 2tb ps4:ään)

Vai pitääkö backuppi palauttaa siltä levyllä mille se alunperin otettiin?
 
Vastaus: PlayStation 4

Jogi: Varmuuskopion voi siirtää toiselle kiintolevylle kyllä.
 
Vastaus: PlayStation 4

Jogi: Varmuuskopion voi siirtää toiselle kiintolevylle kyllä.

Kiitos tästä,.. noh nyt näyttää siltä että ps4:n vanha kovalevy ei tunnistaudu 2teran levyn usb kotelossa winkkarille mitenkään..näkyy Backup+ laitteena mutta ei mounttaa volyymiä tai anna formatoida, ei näy siis levynä.

Edit: Löyty vastaus internautista :) COmputer management -> Storage -> Disk Management -> poista kaikki osiot kys levyltä ja luo uusi exFat osio.
 
Vastaus: PlayStation 4

Onko nyt oikeasti näin, että noissa yhteisöissä ei ole minkäänlaista hakutoimintoa esim. pelin nimen perusteella?
 
Ylös Bottom