Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

Vastaus: PlayStation 4

Saako PS4 pelejä ostettua pelejä avain kaupoista kuten PC: llä. Vaikka Kinguin tai vastaavista.
 
Vastaus: PlayStation 4

Voiko joku laite itsekseen yrittää kirjautua storeen tms? Mulla on parin viikon aikana tullut ilmoitus tekstiviestillä et "tässä koodi kirjautumiseen".

Olen sit vaihtanut salasanan ja viimeviikolla laitoin viimeksi uuden salasanan ja tasan sellaisen minkä keksin siinä yhteydessä, eikä sitä ole mulla ikinä ollut missään muualla käytössä. Siitä huolimatta tänään tuli taas ilmoitus tekstarilla. Eli joku taas yrittänyt kirjautua sisään oikealla salasanalla, mikä on käytännössä mahdottomuus.
 
Voiko joku laite itsekseen yrittää kirjautua storeen tms? Mulla on parin viikon aikana tullut ilmoitus tekstiviestillä et "tässä koodi kirjautumiseen".
Vita, PSTV ja PS3 ainakin, jos on Plus-jäsen ja automaattiset päivityksien tarkistukset on päällä, eikä ko. laitteille ole asetettu laitekohtaista salasanaa (koska ne eivät tue tuota puhelimella tulevaa turvakoodia).
 
Vastaus: PlayStation 4

Vita, PSTV ja PS3 ainakin, jos on Plus-jäsen ja automaattiset päivityksien tarkistukset on päällä, eikä ko. laitteille ole asetettu laitekohtaista salasanaa (koska ne eivät tue tuota puhelimella tulevaa turvakoodia).

Näenkö sieltä Sonyn webbisivuilta jostain viimeiset kirjautumiset tms.

Mulla ei nykyisin pitäisi olla kuin pro ja puhelimessa/ipadissä on Sonyn softa ja messenger softat.

Eli voiko joku muu käyttää mun tietämättä myös.
 
Näenkö sieltä Sonyn webbisivuilta jostain viimeiset kirjautumiset tms.
PSN-tilinhallinnasta näet, mitkä laitteet PSN-tunnuksellasi on aktivoitu. Varsinaisia kirjautumisyrityksiä ei näe mistään.

Jos tuolla listassa näkyy laitteita, joita et tunnista omiksesi, silloin jokin niistä saattaa yrittää kirjautua tunnuksellasi sisään (tyssäten tuohon kaksivaiheiseen varmistukseen). (Kannattaa katsoa myös ne muut laitevaihtoehdot eli telkkarit jne.)

Jos tuoltakaan ei selitystä löydy, niin ehkä teknisellä tuella on paremmat työkalut asian selvittämiseen.
 
Vastaus: PlayStation 4

Näyttävät täysin samalta kuin Ebayn tatit, joita saa yhdellä eurolla kymmenen kotiin postitettuna. Toivottavasti on muutakin eroa Ebayn tatteihin kuin nimi, pakkaus ja hinta.

Eroista en tiedä, nyt tatit on vaihdettu ja omiin peukaloihin kitka tuntuu riittävän, kumipinnan kestävyydestä ei osaa vielä sanoa mitään. Asennusohjeina käytin iFixitin linkkiä, joka oli Verkkokauppa.comin tuotetiedoissa:
https://www.ifixit.com/Guide/DualShock+4+Analog+Stick+Covers+Replacement/22675

Haasteita tuotti liipasinten palautusjousien paikallaan pysyminen kokoamisvaiheessa kunnes huomasin että liipasimet (L2 & R2) jousineen kannattaa laittaa paikoilleen L1 & L2-nappien yhteyteen eikä pohjalevyn mukana paikoileen kuten iFixitin ohjeissa ylimalkaisesti oli kerrottu "kootaan käänteisessä järjestyksessä".
 
Vastaus: PlayStation 4

Terve.mulla on ollu jokunen vuosi ps3. Ja ajattelin päivittää ps4 pro konsoliin.olisko teillä suositella ensimmäiseksi peliksi tolle konsolille?tykkään enimmäkseen auto peleistä,mutta esim.kauhu,strategia,seikkailu(tomb rider) ja sota pelit on hyviä.onko toi. Gta V. Paljonki erilaine kun ps3:ssa?
 
Vastaus: PlayStation 4

Terve.mulla on ollu jokunen vuosi ps3. Ja ajattelin päivittää ps4 pro konsoliin.olisko teillä suositella ensimmäiseksi peliksi tolle konsolille?tykkään enimmäkseen auto peleistä,mutta esim.kauhu,strategia,seikkailu(tomb rider) ja sota pelit on hyviä.onko toi. Gta V. Paljonki erilaine kun ps3:ssa?


Horizon Zero Dawn

Ainoa huono puoli, että ton jälkeen kaikki muut pelit on vähän "valjuja", ennen kuin tulee parempi.

Mutta nämä on niiin makuasioita......
 
Vastaus: PlayStation 4

Driveclubista on varmaan hyvä lähtee liikkeelle, jos ohjaimella ajelet.
 
Vastaus: PlayStation 4

Terve.mulla on ollu jokunen vuosi ps3. Ja ajattelin päivittää ps4 pro konsoliin.olisko teillä suositella ensimmäiseksi peliksi tolle konsolille?tykkään enimmäkseen auto peleistä,mutta esim.kauhu,strategia,seikkailu(tomb rider) ja sota pelit on hyviä.onko toi. Gta V. Paljonki erilaine kun ps3:ssa?

Bloodborne.

Paras peli mitä tällä konsolilla veivannut tähän mennessä. Täyttää kauhun ja seikkailun toiveet.
 
Vastaus: PlayStation 4

Teitääkö kukaan mistä voi ostaa (Suomesta)"tarroja"ps4 pro konsoliin?vpd:ssä on jonkin verra niitä tarroja,mutta kaikki on siihen matalempaan ps4 malliin.käsittääkseni toi pro malli on korkeampi.pitääkö ostaa plus jäsenyys,että saa ps3sen profiilin ps4:n?
 
Vastaus: PlayStation 4

pitääkö ostaa plus jäsenyys,että saa ps3sen profiilin ps4:n?
Ei tarvitse. PSN-tunnusta voi käyttää PS4:ssä ihan normaalisti, vaikkei olisikaan Plus-jäsenyyttä. Toki ero PS3:een on siinä, että PS4:llä useimpiin nettipeleihin ei pääse, ellei ole Plus-jäsen.
 
Vastaus: PlayStation 4

Hetki sitten PS4 herjasi kesken pelisession, että "Tämä sovellus keskeytetään 15 minuutin kuluttua, koska käyttöoikeutta ei voida vahvistaa". Mistäköhän tämä johtuu? Kyseessä on Enter the Gungeon, joka ei ole ollut osana PS+ tarjontaa.

Liittäisin viestiin kuvakaappauksen ilmoituksesta, mutta syystä tai toisesta tämä ei onnistu.

E: Ahaa. Tämä johtuu siitä etten ole määrittänyt PS4:sta ensisijaiseksi konsoliksi.
 
Vastaus: PlayStation 4

Hetki sitten PS4 herjasi kesken pelisession, että "Tämä sovellus keskeytetään 15 minuutin kuluttua, koska käyttöoikeutta ei voida vahvistaa". Mistäköhän tämä johtuu? Kyseessä on Enter the Gungeon, joka ei ole ollut osana PS+ tarjontaa.
E: Ahaa. Tämä johtuu siitä etten ole määrittänyt PS4:sta ensisijaiseksi konsoliksi.

Mulla herjasi yksi peli ihan samaa toissapäivänä. Olkkarin PS4 on ollut ensisijaisena konsolina pitkän aikaa, mutta ikinä aikaisemmin miesluolan pleikkari ei ole tuollaista herjannut. Onneksi muistin, että käyttäjäoikeuksien hallinnasta pystyy "palauttamaan käyttöoikeudet" ja tämä korjasikin ongelman. Eipä ole tuota koskaan aiemmin tarvinutkaan tehdä :rolleyes:
 
Vastaus: PlayStation 4

Miten saa sen default avatarin takaisin? Ostin pelin, jonka mukana tuli teema ja avatareja. Download all -nappi puuttui, joten painoin rastia kaikkien kohdalla. Huomasin profiilia katsoessani, että avatar on vaihtunut.

Tarkoitus ei ollut vaihtaa avataria, vaan ottaa kaikki talteen.
 
Vastaus: PlayStation 4

Hei!

Kysyisin ajatuksia tällaiseen asiaan. PS4 on palvellut hyvin ainoana ongelmana muistin loppuminen. 500gt levy ei enää omaan käyttöön vedä riittävästi pelejä ja muuta sisältöä.

Vaihtoehtoja on kaksi: PS4 Pro vs. Uusi kovalevy. Ajatuksia tästä? Pro sinänsä kiinnostaisi tulevaisuuden kannalta, mutta kaikki siitä saatu palaute kehottaa välttämään ostamista. Olisiko fiksumpaa siis vain paikata levytilaa uudella kovalevyllä? Osaako sen vaihdella myös ihan tavan pelaaja? Onko hintaerotus lopulta kovinkaan iso?

Kiitos jo etukäteen!
 
Vastaus: PlayStation 4

Itselläni ei oo ollut ongelmia Pron kanssa ja ihan tyytyväinen ollut, vaikka ei oo mikään huima tehoero alkuperäiseen neloseen. Vanhatkin pelit voi toimia paremmin boost moden kautta. Tosin jos et omista 4K televisiota tai et oo lähiaikoina ostamassa, niin ostaisin ehkä vaan isomman kovon sun vanhaan pleikkariin, muuten PS Pro ilman muuta.

Kiintolevyn vaihtaminen on todella helppoa puuhaa, ja youtubessa löytyy videoita miten se tehdään jos ei ihan varma asiasta oo.
 
Ylös Bottom