No nyt on sinnekki laitettu arpa vetämään. Seuraillaan ens vuonna pitääkö kutinsa.Näköjään dna kaupasta voi tehdä tilauksen. Toimitus alkuvuonna. Tilasin itse. Tilaus myös verkkokaupassa. Saa nähdä kumpi kerkiää ensin. Perun sitten toisen pois.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No nyt on sinnekki laitettu arpa vetämään. Seuraillaan ens vuonna pitääkö kutinsa.Näköjään dna kaupasta voi tehdä tilauksen. Toimitus alkuvuonna. Tilasin itse. Tilaus myös verkkokaupassa. Saa nähdä kumpi kerkiää ensin. Perun sitten toisen pois.
Tätä itsekin odottelen. Onkos moni muuten ottanut osaa Keskisen Kyläkaupan osto-oikeuksien arvontoihin Facenaamassa?Saa nähdä milloin Prisma "lottokone" alkaa pyörimään![]()
Joo itsellä on ollut useampikin keskisen arvontaan osallistuminen mutta kertaakaan ei ole osunutTätä itsekin odottelen. Onkos moni muuten ottanut osaa Keskisen Kyläkaupan osto-oikeuksien arvontoihin Facenaamassa?
Hhh.. eikös Keskinen arponut aina yhtä masiinaa ? Prismassa sentään ilmeisesti isompi erä.Joo itsellä on ollut useampikin keskisen arvontaan osallistuminen mutta kertaakaan ei ole osunut![]()
Ekassa erässä taisi olla isompi määrä ja jälkimmäisessä yhtäHhh.. eikös Keskinen arponut aina yhtä masiinaa ? Prismassa sentään ilmeisesti isompi erä.
Menivät jo, mutta Digiä oli vielä. Näyttää +50 tällä hetkellä, pitäneeköhän paikkaansa.Gigantissa olis näköjään tarjolla ps5 levyllistä konsolia
![]()
PlayStation 5 (PS5) pelikonsoli + lisäohjain - Gigantti verkkokauppa
PlayStation 5 (PS5) -pelikonsoli tarjoaa seuraavan sukupolven pelikokemuksen fotorealistista säteenseurantaa hyödyntävillä grafiikwww.gigantti.fi
Ei saa siirrettyä ostoskoriin. Sama oli tuon levyllisen kanssa vaikka näkyi että olisi niitäkin.Menivät jo, mutta Digiä oli vielä. Näyttää +50 tällä hetkellä, pitäneeköhän paikkaansa.
Itse sain ostoskoriin, kun kokeilin. Mutta juu, nyt meni osta -nappi tilaan "Tuote ei saatavilla" tuossakin. Eivät nuo kauaa vanhene, kun joku ostaa pois.Ei saa siirrettyä ostoskoriin. Sama oli tuon levyllisen kanssa vaikka näkyi että olisi niitäkin.
Prisma on nähtävästi sivujensa mukaan suorittanut arvonnan, joten katsotaan alkaako näitä osto-oikeuksia täällä porukalle tippumaan tänään.Saa nähdä milloin Prisma "lottokone" alkaa pyörimään![]()
Itellä sama, päivitin 10 minuuttia ostoskoria. Tilausvahvistus sähköpostiin 12.28.Itse sain ostoskoriin, kun kokeilin. Mutta juu, nyt meni osta -nappi tilaan "Tuote ei saatavilla" tuossakin. Eivät nuo kauaa vanhene, kun joku ostaa pois.
Gigantissa olis näköjään tarjolla ps5 levyllistä konsolia
![]()
PlayStation 5 (PS5) pelikonsoli + lisäohjain - Gigantti verkkokauppa
PlayStation 5 (PS5) -pelikonsoli tarjoaa seuraavan sukupolven pelikokemuksen fotorealistista säteenseurantaa hyödyntävillä grafiikwww.gigantti.fi
Sama juttu! Mulla löi kellot 12:13 jihuu vihdoin ja viimein kaikkien maailman etsintöjen ja yritysten jälkeen. Matkahuollolla meni siinä hätäkässä, olis voinu noutaakin.KIITOS! Sain levyllisen version tilauksen sisään. (Tilausvahvistus kilahti sähköpostiin 12.29)
Luultavasti päivän myötä tulee noita posteja.Prisma on nähtävästi sivujensa mukaan suorittanut arvonnan, joten katsotaan alkaako näitä osto-oikeuksia täällä porukalle tippumaan tänään.
Noh näissä tapauksissa kun nuo nopeuserot ovat millisekunneista kiinni niin silloin kyllä asia taitaa riippua paljon ihan muista asioista kuten ISP:n nopeudesta ja ihan puhtaasta tuuristaTurha valittaa, jos oma nopeus ei riitä.
Itsekin kyllä viimeksi pärisin vähän mutta jälkeen tajusin, että oma vika.
Luultavasti päivän myötä tulee noita posteja.