Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Itselläni 6 varausta, 3 levylliseen ja 3 digiin. luvattiin, kyllä suoraan, mutta sanottiin, että varmuudeksi kannattaa varata. Tämä prisman seuraavan erän osto-oikeus ja lähtee kotiin heti kun maksanut ja 2-7 päivää menee.

Niin ja siis, jos natsaa yksi niin jää 5 avoimeksi vielä.
 
Viimeksi muokattu:
Itse sain ostoskoriin, kun kokeilin. Mutta juu, nyt meni osta -nappi tilaan "Tuote ei saatavilla" tuossakin. Eivät nuo kauaa vanhene, kun joku ostaa pois.
Itellä sama, päivitin 10 minuuttia ostoskoria. Tilausvahvistus sähköpostiin 12.28.
 
Nyt vartin pyörittänyt vaan latausympyrää. Toinen kerta Gigantissa kun pääsee ostolla loppuun asti mutta eipä taas riittänyt sorminäppäryys. Kyllä ketuttaa.
 
KIITOS! Sain levyllisen version tilauksen sisään. (Tilausvahvistus kilahti sähköpostiin 12.29)
Sama juttu! Mulla löi kellot 12:13 jihuu vihdoin ja viimein kaikkien maailman etsintöjen ja yritysten jälkeen. Matkahuollolla meni siinä hätäkässä, olis voinu noutaakin.
 
Turha valittaa, jos oma nopeus ei riitä.
Itsekin kyllä viimeksi pärisin vähän mutta jälkeen tajusin, että oma vika.
Prisma on nähtävästi sivujensa mukaan suorittanut arvonnan, joten katsotaan alkaako näitä osto-oikeuksia täällä porukalle tippumaan tänään.
Luultavasti päivän myötä tulee noita posteja.
 
Turha valittaa, jos oma nopeus ei riitä.
Itsekin kyllä viimeksi pärisin vähän mutta jälkeen tajusin, että oma vika.

Luultavasti päivän myötä tulee noita posteja.
Noh näissä tapauksissa kun nuo nopeuserot ovat millisekunneista kiinni niin silloin kyllä asia taitaa riippua paljon ihan muista asioista kuten ISP:n nopeudesta ja ihan puhtaasta tuurista :D Ehkä olen vaan kyyninen, mutta eiköhän noista nytkin hyvä siivu menny boteille jälleenmyyntiin.
Eipä sillä itse odottelen hyvillä mielin ensi vuoteenkin, mutta ymmärrän hyvin jos joitakin tilanne turhauttaa hetkellisesti.
 
Viimeksi muokattu:
Se että verkkokauppa antaa viedä tavaran toisen ostoskorista ja sivu jumittaa täysin ei ole asiakkaan vika.
 
Ylös Bottom