Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eipä anna enää.Kyllä Prisma antaisi mun tilata just nyt. 10kpl saisi kerralla (tai kai ne jälkikäteen karsii turhat pois). Ja oma tosiaan jo tilattu
Minäki päivittelin prisman sivua jo ennen tätä viestiä, eikä missään vaiheessa ole tullut mahista laittaa ostoskoriin. Päivitin siis samaan aikaan prismaa ja tätä keskustelua. Ei vaan ole mulla tuuriaKyllä Prisma antaisi mun tilata just nyt. 10kpl saisi kerralla (tai kai ne jälkikäteen karsii turhat pois). Ja oma tosiaan jo tilattu
Nopeella otannalla tuolta verkkiksen varastosaldosta katsoin ja jos oikein tulkitsin, niin kolmen erän (ne isommat erät) otannalla yksi tullut ma, yksi to ja yksi pe. Eli varmaan aika sattumankauppaa milloin saapuu.minä päivänä noi verkkokaupan erät on yleensä saapunut?
Tänään viimeksi aamusta kyselin ja oli todella heikkoa asiakaspalvelua. Eivät osaa sanoa yhtään mitään yhtään mistään.Onko jollain hajua/veikkausta että millon seuraava Digital-etä tulee Verkkikseen?
Eikö jossain lukenut, että tuli jo ja myöhemmin lisää?Onko jollain hajua/veikkausta että millon seuraava Digital-etä tulee Verkkikseen?
Ainahan se näyttää painon alakanttiin ja sitten Postin lajittelukeskuksessa päivittyy oikea paino.Eikö jossain lukenut, että tuli jo ja myöhemmin lisää?
Paketin paino 0.1kg. Punnitseeko ne vain laatikot siellä saakeli?
Juu toki, nauratti vain kun näitä ihme lukuja nähnyt ennenkin.Ainahan se näyttää painon alakanttiin ja sitten Postin lajittelukeskuksessa päivittyy oikea paino.
Vaikea se on varmaan vastata jos ei hekään sitä tiedä.Tänään viimeksi aamusta kyselin ja oli todella heikkoa asiakaspalvelua. Eivät osaa sanoa yhtään mitään yhtään mistään.
Vastata voi jonotiedusteluihin samaan tapaan kuin esimerkiksi elisa kertoo mihin päivään mennessä tilanneille riittää seuraavasta erästä. Lisäksi elisa tietää kohtuu hyvin koska heille tulee seuraavaa erää, miten paljon siinä on laitetta ja mitä tyyppiä. Tarkkoja lukuja eivät kerro joka on ymmärrettävää. Tämä on asiakaspalvelua.Vaikea se on varmaan vastata jos ei hekään sitä tiedä.