Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Kyllä Prisma antaisi mun tilata just nyt. 10kpl saisi kerralla (tai kai ne jälkikäteen karsii turhat pois). Ja oma tosiaan jo tilattu :)
 
Kyllä Prisma antaisi mun tilata just nyt. 10kpl saisi kerralla (tai kai ne jälkikäteen karsii turhat pois). Ja oma tosiaan jo tilattu :)
Minäki päivittelin prisman sivua jo ennen tätä viestiä, eikä missään vaiheessa ole tullut mahista laittaa ostoskoriin. Päivitin siis samaan aikaan prismaa ja tätä keskustelua. Ei vaan ole mulla tuuria:D
 
minä päivänä noi verkkokaupan erät on yleensä saapunut?
Nopeella otannalla tuolta verkkiksen varastosaldosta katsoin ja jos oikein tulkitsin, niin kolmen erän (ne isommat erät) otannalla yksi tullut ma, yksi to ja yksi pe. Eli varmaan aika sattumankauppaa milloin saapuu.
 
onnea kaikille hereillä olleille prisman saaliista. itellä ei tärpännyt vieläkään.... mahtaakohan seuraava yllätys päivitysmomentti kohdistua citymarkettien sivuille lähipäivinä (ohi menee itseltä varmaan sekin juuri kun hetkeen ei sivuja katso)
 
Vaikea se on varmaan vastata jos ei hekään sitä tiedä.
Vastata voi jonotiedusteluihin samaan tapaan kuin esimerkiksi elisa kertoo mihin päivään mennessä tilanneille riittää seuraavasta erästä. Lisäksi elisa tietää kohtuu hyvin koska heille tulee seuraavaa erää, miten paljon siinä on laitetta ja mitä tyyppiä. Tarkkoja lukuja eivät kerro joka on ymmärrettävää. Tämä on asiakaspalvelua.

Verkkokauppa ei anna tätä ulos vaikka tietävät edellä mainitut aivan varmasti. Ovat lähinnä kyllästyneitä kyselyihin joita voisivat vähentää omalla toiminnallaan tehokkaastikin.

Kun aikanaan seuraava julkaisu tulee, pitänee muistaa että näillä etukäteistilauksilla voi tosiaan tehdä hieman rahaa itsellekin. C64stä lähtien koneiden kanssa pelannut, tätä konsolia etsinyt vimmalla kummipojalle koska sen lupasin. En tosiaan arvannut että tämän konsolin julkaisu menee näin päin helvettiä.

Oppia ikä kaikki.
 
Ne vertaiset jotka edelleen odottavat elisalta vehjettään, saattaa olla tulossa hyviä uutisia tänään tekstarilla.
1613036877181.png
 
Te jotka olette tilanneet matkahuollon kautta niin kauanko teillä oli tuo "lähetys on valmiina jatkamaan matkaa matkahuollosta helsinki" kohta?
 
Nyt kyllä ärsyttää.. Äsken pääsin käyttämään prisman sivuilla ostoskorissa ja pääsin maksuun asti. Mutta valitsin vahingossa väärän maksutavan ja sit kun käyt vaihtamaan niin kas kummaa ostoskori tyhjä...
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom