Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eipitikö tohon gigantin lisä arvontaan osallistua vielä erikseen?
Vpd:n toiminta ei ole kyllä vakuuttanut. Rahat sieltä kyllä saa nopeasti takaisin.Eipä tullut voitto koodia arvonnasta. Taidan täst mennä masentuneena makoilemaan sängylle ja nousta vasta sitten kun vpd saa pleikarin lähetettyä. Voipi olla kesä pitkällä siinä vaiheessa mutta en halua tukea mitään helvetin munattomia trokareita
Oli asiallisesti pakattu pahvilaatikkoon, just kävin hakemassa omani.Tuleeko nuo gigantin ps5 toimitukset ihan pahvilaatikossa toisin kuin powerilla?
No samat kävi täällä, kahteen otteeseen. Nopeet syö hitaat menossa tää on vaan aika yleistä.Vituttaa kyllä suuresti kun menin vähäks aikaa pois päivystämästä ja samalla kaikki pleikkarit myytiin prismasta. Melkein 24/7 kytänny ja kun pienen breikin ottaa koneella notkumisesta niin sinne meni.
Joo tässä voi todeta että isommat jyrää pienemmät. Olis voinut olettaa että Vpd erikoisliikkeenä olis ollut hieman paremmin mukana konsolin saatavuuden kanssa,mutta toisin kävi. Mitä nyt muutaman kerran ollut yhteydessä asiakaspalveluun niin ei oo kyllä kaverit ollu käryilläänkään omien konsolien saatavuudesta! Arvioita konsolien saatavuudesta vaan siirrellään eteenpäin jne...Vpd:n toiminta ei ole kyllä vakuuttanut. Rahat sieltä kyllä saa nopeasti takaisin.
Postia ei taideta perjantaisin jakaa postilaatikoihin/ovelle, mutta hyvä jos sait noukittua laitteen. Itekki tilasin just viime viikol lootaan yhen pelin joka lähetettiin jos keskiviikkona verkkiksestä niin ihmettelin et miksei ollu perjantaina niin muistin ton.POSTI PERKELE! Pitää näemmä siirtää noutopaikkaan, että saa tänään. Muuten saa vasta maanantaina. Oli eilen jo liedossa niin mitä hittoa, maksan kotiin tuonnista ja ei tuo silloin kun luvattiin.
Olin tilannut siis kuljetuksen kotiin ja sanoi, että tänään olisi perillä, mutta nyt vain muuttui. Jakeluauto ja normaali postiauto on kaksi eri asiaa.Postia ei taideta perjantaisin jakaa postilaatikoihin/ovelle, mutta hyvä jos sait noukittua laitteen. Itekki tilasin just viime viikol lootaan yhen pelin joka lähetettiin jos keskiviikkona verkkiksestä niin ihmettelin et miksei ollu perjantaina niin muistin ton.
Posti ja ihan mikä tahansa muut kuljetusfirma on kaksi eri asiaa.Olin tilannut siis kuljetuksen kotiin ja sanoi, että tänään olisi perillä, mutta nyt vain muuttui. Jakeluauto ja normaali postiauto on kaksi eri asiaa.
Ei siitä mitään lisämaksua oteta. Toki tarjoavat ensisijaisesti tullausta heidän toimestaan (€20) mutta jos siitä kieltäytyy, lähettävät tullaukseen tarvittavat tiedot sähköpostitse, jolloin homman voi hoitaa itse ja toimittavat sitten normaalisti perille heti kun tulli antaa luovutuspäätöksen.Pieni offtopic, mutta mikä on DHL:n tullipolitiikka? Koitin googlailla, tuli vastaan että he velottaa palvelumaksun itsetullauksesta, joka on vissiin kalliimpi kuin heidän tarjoama tullauspalvelu? Pitääkö odottaa heiltä viestiä vai tullaanko vaan huoletta itse?
EU:n ulkopuolelta tulossa.
Puhuin postista pelkästään. Siellä on normaali jakaminen ja sitten toinen mikä tuo paketteja.Posti ja ihan mikä tahansa muut kuljetusfirma on kaksi eri asiaa.
Olen itse alkanut tilaamaan kaiken lokeroon, kun sinne ne jakaa niitä myös lauantaisin.Sieltähän se tuli, aspa suositteli vaihtamaan postin lokeroon, että saisi mahdollisesti viikonlopuksi vielä, koska autot ei liiku vissiin vkl ovelle.