Poochie
Well-Known Member
Juu tämähän siis oli aspan idea ja kiitos hänelle, nyt on perillä, mutta ei tämäkään asentaminen ihan ongelmitta mene näemmä.Olen itse alkanut tilaamaan kaiken lokeroon, kun sinne ne jakaa niitä myös lauantaisin.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Juu tämähän siis oli aspan idea ja kiitos hänelle, nyt on perillä, mutta ei tämäkään asentaminen ihan ongelmitta mene näemmä.Olen itse alkanut tilaamaan kaiken lokeroon, kun sinne ne jakaa niitä myös lauantaisin.
Mikäs tökkii?Juu tämähän siis oli aspan idea ja kiitos hänelle, nyt on perillä, mutta ei tämäkään asentaminen ihan ongelmitta mene näemmä.
Pikku taistelu oli vain ps4 j 5 välillä aluksiMikäs tökkii?
tein saman ja ois kestäny ikuisuus konsolien välillä siirtää pelit. Parempi tapa oli ladata kaikki uusiksi.Pikku taistelu oli vain ps4 j 5 välillä aluksi
Ootko kysynyt puolenkuun asiakaspalvelusta mikä tilanne? Itse tilasin vpd.stä 16.9. levyasemallisen konsolin, en tiedä kuinka pitkälle kesää menee ennen kun saan konsolin. Vpd on ilmoittanut tosi huonosti asiasta että en enää jatkossa varaa sieltä konsolia.Onkos kukaan saanut täältä tai tietääkö jonkun saaneen Puolenkuun peleistä PS5? Itse kesällä 2020 tehty ennakkovaraus, eikä paljoa konsolia näy tai kuulu. Tuntunut jopa esim. VPD:tä enemmän tyhjältä arvalta tämä mesta, kun eivät edes hirveästi tilanteesta ilmoittele.
Joo, muutamia kertoja kysellyt ja aika auki jäänyt tieto. Helmi-toukokuussa kuulemma saavat jonkun erän, mutta eivät edes mitenkään osaa kertoa, minkä kokoista erää tulee. Niiden sivuillakin on, että nyt tilaaville toimitus kesällä 2021, mut tuntuu, että menee itselläkin sinne näiden kans.Ootko kysynyt puolenkuun asiakaspalvelusta mikä tilanne? Itse tilasin vpd.stä 16.9 levyasemallisen konsolin, en tiedä kuinka pitkälle kesää menee ennen kun saan konsolin. Vpd on ilmoittanut tosi huonosti asiasta että en enää jatkossa varaa sieltä konsolia.
Englannissa odottavat tälle viikolle täydennystä.
Minä vielä odottelen kärsivällisesti laitetta Konsolinetiltä. Mieluusti tukisin lähivideopelikauppiastani, mutta kyllähän tässä niukkuuden aikakaudella näyttää siitä, että isommat ketjut saavat ne vähätkin erät. No ehkä ainut lohtu on, että jengillä lienee varauksia monessa paikassa ja siten myös pikkumestojen jonot lyhenevät.Onkos kukaan saanut täältä tai tietääkö jonkun saaneen Puolenkuun peleistä PS5? Itse kesällä 2020 tehty ennakkovaraus, eikä paljoa konsolia näy tai kuulu. Tuntunut jopa esim. VPD:tä enemmän tyhjältä arvalta tämä mesta, kun eivät edes hirveästi tilanteesta ilmoittele.
Edelleen odotellaan aamulla 18.9. tilattua täällä... Tietysti riitti just edellisen päivän iltaan saakka tosta verkkiksen erästä17.9 verkkokaupasta tilattu Ps5 (levymalli), noudettavissa lähikaupasta.
19. Päivään saakka voi kuulema tulla vielä viestiä verkkokaupalt jos riittää konsoleita. Iteki tilasin 18.9. ilta viideltä toki et itse en varmaan näe konsolia vielä ainaki kuukauteenEdelleen odotellaan aamulla 18.9. tilattua täällä... Tietysti riitti just edellisen päivän iltaan saakka tosta verkkiksen erästä
Verkkopiuha vanhasta konsolist uuteen molemmat wifis, 10min kestäätein saman ja ois kestäny ikuisuus konsolien välillä siirtää pelit. Parempi tapa oli ladata kaikki uusiksi.
Suora linkki arpajaisiin:Prisman verkkokaupassa uusi osto-oikeusarvonta molemmista malleista. Pari viikkoa osallistumisaikaa ja "vasta" 15.3 pääsevät osto-oikeuden voittaneet tilaamaan omansa.