Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Itsellä vähän sellainen kutina että nyt mennään pari viikkoa hiljaiseloa uusien mahdollisten pleikkojen kanssa. Tuskin tulee isoja eriä minnekään.
 
Onkos kukaan saanut täältä tai tietääkö jonkun saaneen Puolenkuun peleistä PS5? Itse kesällä 2020 tehty ennakkovaraus, eikä paljoa konsolia näy tai kuulu. Tuntunut jopa esim. VPD:tä enemmän tyhjältä arvalta tämä mesta, kun eivät edes hirveästi tilanteesta ilmoittele.
 
Onkos kukaan saanut täältä tai tietääkö jonkun saaneen Puolenkuun peleistä PS5? Itse kesällä 2020 tehty ennakkovaraus, eikä paljoa konsolia näy tai kuulu. Tuntunut jopa esim. VPD:tä enemmän tyhjältä arvalta tämä mesta, kun eivät edes hirveästi tilanteesta ilmoittele.
Ootko kysynyt puolenkuun asiakaspalvelusta mikä tilanne? Itse tilasin vpd.stä 16.9. levyasemallisen konsolin, en tiedä kuinka pitkälle kesää menee ennen kun saan konsolin. Vpd on ilmoittanut tosi huonosti asiasta että en enää jatkossa varaa sieltä konsolia.
 
Ootko kysynyt puolenkuun asiakaspalvelusta mikä tilanne? Itse tilasin vpd.stä 16.9 levyasemallisen konsolin, en tiedä kuinka pitkälle kesää menee ennen kun saan konsolin. Vpd on ilmoittanut tosi huonosti asiasta että en enää jatkossa varaa sieltä konsolia.
Joo, muutamia kertoja kysellyt ja aika auki jäänyt tieto. Helmi-toukokuussa kuulemma saavat jonkun erän, mutta eivät edes mitenkään osaa kertoa, minkä kokoista erää tulee. Niiden sivuillakin on, että nyt tilaaville toimitus kesällä 2021, mut tuntuu, että menee itselläkin sinne näiden kans.

Heinäkuussa itse tilannut ja rupee vähän turhauttamaan, kun paljon myöhemmin muualta varanneet ruvenneet jo hyvin noita saamaan. Ymmärrän toki, että pienempi firma, mutta tulipa pistettyä luotto väärään paikkaan täs tapauksessa.
 
Onkos kukaan saanut täältä tai tietääkö jonkun saaneen Puolenkuun peleistä PS5? Itse kesällä 2020 tehty ennakkovaraus, eikä paljoa konsolia näy tai kuulu. Tuntunut jopa esim. VPD:tä enemmän tyhjältä arvalta tämä mesta, kun eivät edes hirveästi tilanteesta ilmoittele.
Minä vielä odottelen kärsivällisesti laitetta Konsolinetiltä. Mieluusti tukisin lähivideopelikauppiastani, mutta kyllähän tässä niukkuuden aikakaudella näyttää siitä, että isommat ketjut saavat ne vähätkin erät. No ehkä ainut lohtu on, että jengillä lienee varauksia monessa paikassa ja siten myös pikkumestojen jonot lyhenevät.
 
Edelleen odotellaan aamulla 18.9. tilattua täällä... Tietysti riitti just edellisen päivän iltaan saakka tosta verkkiksen erästä :D
19. Päivään saakka voi kuulema tulla vielä viestiä verkkokaupalt jos riittää konsoleita. Iteki tilasin 18.9. ilta viideltä toki et itse en varmaan näe konsolia vielä ainaki kuukauteen
 
Uusi erä PlayStation 5 -pelikonsoleita on tulossa K-Citymarket myymälöihimme ja nyt sinulla on mahdollisuus osallistua pelikonsolin osto-oikeuden arvontaan sivuillamme. Osto-oikeuden arvonta tapahtuu 15.2.-22.2.2021 välisenä aikana ja arvonta suoritetaan 24.2.2021. Pelikonsolin toimitetaan myymälöihin viikolla 10, milloin Osto-oikeuden arvonnassa voittanut voi ostaa itselleen pelikonsolin. Tarkemmat ohjeet löydän arvonta sivultamme. https://www.k-ruoka.fi/artikkelit/k-citymarket/playstation5

PlayStation 5 -konsolin osto-oikeuden arvonta

Pelikonsolien osto-oikeudet arvotaan yhteystietonsa jättäneiden kesken. Kukin asiakas voi lunastaa vain yhden konsolin. K-Citymarketeista tulee valita se K-Citymarket, josta haluaa käydä pelikonsolin ostamassa. Konsolit jaetaan kauppoihin vasta jonotuksen jälkeen viikolla 10, joten kaupan valinnalla ei ole vaikutusta saatavuuteen. https://www.k-ruoka.fi/kilpailut/osto-oikeuden-arvonta-k-citymarket-helmikuu
 
No ei siinä sitten kauaa mennyt, juuri viime viikollakos mä kyselin ihan randomilla Cittarista että onko tulossa. Arpaa laitettu.
 
Prisman verkkokaupassa uusi osto-oikeusarvonta molemmista malleista. Pari viikkoa osallistumisaikaa ja "vasta" 15.3 pääsevät osto-oikeuden voittaneet tilaamaan omansa.
 
Ylös Bottom