Nisupulla
Jäsen / [FL]
Tähän tuskin on vastausta. Laita tilaus useampaan paikkaan.Onko kenellekään mitään tietoa, tai vaikka "valistunutta arvausta" mistä kaupasta saisi tuon Digital Editionin nopeiten? Olen siis vasta tänään tilaamassa...
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tähän tuskin on vastausta. Laita tilaus useampaan paikkaan.Onko kenellekään mitään tietoa, tai vaikka "valistunutta arvausta" mistä kaupasta saisi tuon Digital Editionin nopeiten? Olen siis vasta tänään tilaamassa...
No et yhtään mistään. Jos meinaat että nopea ja uusi tilaus menee samaan purkkiin, niin saat meinata hetken pidempään. Osto-oikeuksien arvontaan lappu Prismaan, sen nopeammin ei varmasti tule ilman jotain totaalijoulua.Onko kenellekään mitään tietoa, tai vaikka "valistunutta arvausta" mistä kaupasta saisi tuon Digital Editionin nopeiten? Olen siis vasta tänään tilaamassa...
Ymmärrän kyllä miten myöhässä olen eikä nopeaa vaihtoehtoa varmasti löydy, mutta ajattelin kuitenkin kysyä neuvoa mitä kautta odotus olisi mahdollisimmam lyhyt (trokarit ei ole vaihtoehto)No et yhtään mistään. Jos meinaat että nopea ja uusi tilaus menee samaan purkkiin, niin saat meinata hetken pidempään. Osto-oikeuksien arvontaan lappu Prismaan, sen nopeammin ei varmasti tule ilman jotain totaalijoulua.
Esimerkiksi Powerilla ei ole jonoja ja tuotteet myydään sitä mukaa kuin saapuvat. Ainakin tähän asti näin on toimittu.Ymmärrän kyllä miten myöhässä olen eikä nopeaa vaihtoehtoa varmasti löydy, mutta ajattelin kuitenkin kysyä neuvoa mitä kautta odotus olisi mahdollisimmam lyhyt (trokarit ei ole vaihtoehto)
Juu, eli trokaajarunkkarit vie botteineen konsolit alta aikayksikön.Esimerkiksi Powerilla ei ole jonoja ja tuotteet myydään sitä mukaa kuin saapuvat. Ainakin tähän asti näin on toimittu.
Älä ainakaa tilaa verkkiksestä.. Ite tilasin sieltä, ja siellä on Suomen pisin tilausjono.. prismaa kandee seurailla ja poweria..Onko kenellekään mitään tietoa, tai vaikka "valistunutta arvausta" mistä kaupasta saisi tuon Digital Editionin nopeiten? Olen siis vasta tänään tilaamassa...
Gigantti arpoo 22.2. jollekin onnelliselle PS5:n ja kaverille kans! Mukaan pääsee Instagramin kautta.
Edeltävään kommenttiin viitaten valistunut arvaus, että Telialta. Jos siis ovat jo tuon moderaattorin mukaan toimittaneet digijonon tilaajille. Vaihtoehtona on myös laittaa tilaus kaikkialle mitkä tilauksia vastaanottavat ja katsoa mistä tulee ensimmäisenä.Onko kenellekään mitään tietoa, tai vaikka "valistunutta arvausta" mistä kaupasta saisi tuon Digital Editionin nopeiten? Olen siis vasta tänään tilaamassa...
Se ihan riippuu paljonko sulla on rahaa ja kuinka noeasti OIKEASTI haluat.Ps5 on kyllä myynnissä ja rahalla saa heti.Onko kenellekään mitään tietoa, tai vaikka "valistunutta arvausta" mistä kaupasta saisi tuon Digital Editionin nopeiten? Olen siis vasta tänään tilaamassa...
Nopeasti ilman odottelua: Tori.fi 650€.Onko kenellekään mitään tietoa, tai vaikka "valistunutta arvausta" mistä kaupasta saisi tuon Digital Editionin nopeiten? Olen siis vasta tänään tilaamassa...
(trokarit ei ole vaihtoehto)Nopeasti ilman odottelua: Tori.fi 650€.
Eipä se kysyjä sitä maininnut. Itseäni ei ainakaan kiinnostanut odotella omaa tilausta 4-8kk, vaikka olin keväällä omani ennakkotilannut.(trokarit ei ole vaihtoehto)
paitsi että mainitsi heti seuraavassa viestissäänEipä se kysyjä sitä maininnut. Itseäni ei ainakaan kiinnostanut odotella omaa tilausta 4-8kk, vaikka olin keväällä omani ennakkotilannut.
Veikkaan, että myyntijärjestelmä ei taivu tällaisiin jonotuksiin.Telian kohdalla kyllä aika outoa jos todella koko Digital Edition -mallin jono on saatu purettua. Miksi eivät anna jengin ostaa konsolia ja luo uutta jonoa, todennäköisesti kuitenkin kevään aikana saavat sitäkin mallia lisää.
Veikkaan, että myyntijärjestelmä ei taivu tällaisiin jonotuksiin.
2022 nyt on aika varma veikkaus että silloin voi jo olettaa konsoleita näkevän joka kaupassa jossa niitä yleensäkin on. Eiköhän tilanne kesään mennessä ole parantunut ja siihen mennessä suurin osa ainakin meistä asiasta enemmän kiinnostuneista ole laitteensa jostain saanut.Joku jossain joskus sanoi, että pleikkareita (niin että voit maitokaupasta napata mukaan) tulee vasta 2022? Voiko pitää paikkansa? Rahat jo säästetty ym mutta edelleen joka paikassa myydään ei oota. Tuskin nyt covid-19 on ainoa syy miksei näitä edelleen ole saatavilla.