Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Onko kenellekään mitään tietoa, tai vaikka "valistunutta arvausta" mistä kaupasta saisi tuon Digital Editionin nopeiten? Olen siis vasta tänään tilaamassa...
No et yhtään mistään. Jos meinaat että nopea ja uusi tilaus menee samaan purkkiin, niin saat meinata hetken pidempään. Osto-oikeuksien arvontaan lappu Prismaan, sen nopeammin ei varmasti tule ilman jotain totaalijoulua.
 
No et yhtään mistään. Jos meinaat että nopea ja uusi tilaus menee samaan purkkiin, niin saat meinata hetken pidempään. Osto-oikeuksien arvontaan lappu Prismaan, sen nopeammin ei varmasti tule ilman jotain totaalijoulua.
Ymmärrän kyllä miten myöhässä olen eikä nopeaa vaihtoehtoa varmasti löydy, mutta ajattelin kuitenkin kysyä neuvoa mitä kautta odotus olisi mahdollisimmam lyhyt (trokarit ei ole vaihtoehto)
 
Ymmärrän kyllä miten myöhässä olen eikä nopeaa vaihtoehtoa varmasti löydy, mutta ajattelin kuitenkin kysyä neuvoa mitä kautta odotus olisi mahdollisimmam lyhyt (trokarit ei ole vaihtoehto)
Esimerkiksi Powerilla ei ole jonoja ja tuotteet myydään sitä mukaa kuin saapuvat. Ainakin tähän asti näin on toimittu.
 
Onko kenellekään mitään tietoa, tai vaikka "valistunutta arvausta" mistä kaupasta saisi tuon Digital Editionin nopeiten? Olen siis vasta tänään tilaamassa...
Älä ainakaa tilaa verkkiksestä.. Ite tilasin sieltä, ja siellä on Suomen pisin tilausjono.. prismaa kandee seurailla ja poweria..
Gigantti arpoo 22.2. jollekin onnelliselle PS5:n ja kaverille kans! Mukaan pääsee Instagramin kautta.


Hyvä poiminta. Osallistuin samantien.. Ite tilannu verkkiksestä 23.9 ja ei vieläkää oo tullu tänne asti levyasemallista PS5.. Alkaa jo hiukan turhauttamaan.. Odotukset on kyl korkealla seuraavan erän saapuessa..
 
Viimeksi muokattu:
Onko kenellekään mitään tietoa, tai vaikka "valistunutta arvausta" mistä kaupasta saisi tuon Digital Editionin nopeiten? Olen siis vasta tänään tilaamassa...
Edeltävään kommenttiin viitaten valistunut arvaus, että Telialta. Jos siis ovat jo tuon moderaattorin mukaan toimittaneet digijonon tilaajille. Vaihtoehtona on myös laittaa tilaus kaikkialle mitkä tilauksia vastaanottavat ja katsoa mistä tulee ensimmäisenä.
 
Onko kenellekään mitään tietoa, tai vaikka "valistunutta arvausta" mistä kaupasta saisi tuon Digital Editionin nopeiten? Olen siis vasta tänään tilaamassa...
Se ihan riippuu paljonko sulla on rahaa ja kuinka noeasti OIKEASTI haluat.Ps5 on kyllä myynnissä ja rahalla saa heti.
 
Telian kohdalla kyllä aika outoa jos todella koko Digital Edition -mallin jono on saatu purettua. Miksi eivät anna jengin ostaa konsolia ja luo uutta jonoa, todennäköisesti kuitenkin kevään aikana saavat sitäkin mallia lisää.
 
Telian kohdalla kyllä aika outoa jos todella koko Digital Edition -mallin jono on saatu purettua. Miksi eivät anna jengin ostaa konsolia ja luo uutta jonoa, todennäköisesti kuitenkin kevään aikana saavat sitäkin mallia lisää.
Veikkaan, että myyntijärjestelmä ei taivu tällaisiin jonotuksiin.
 
Joku jossain joskus sanoi, että pleikkareita (niin että voit maitokaupasta napata mukaan) tulee vasta 2022? Voiko pitää paikkansa? Rahat jo säästetty ym mutta edelleen joka paikassa myydään ei oota. Tuskin nyt covid-19 on ainoa syy miksei näitä edelleen ole saatavilla.
 
Joku jossain joskus sanoi, että pleikkareita (niin että voit maitokaupasta napata mukaan) tulee vasta 2022? Voiko pitää paikkansa? Rahat jo säästetty ym mutta edelleen joka paikassa myydään ei oota. Tuskin nyt covid-19 on ainoa syy miksei näitä edelleen ole saatavilla.
2022 nyt on aika varma veikkaus että silloin voi jo olettaa konsoleita näkevän joka kaupassa jossa niitä yleensäkin on. Eiköhän tilanne kesään mennessä ole parantunut ja siihen mennessä suurin osa ainakin meistä asiasta enemmän kiinnostuneista ole laitteensa jostain saanut.

Sinne hyllyynhän asti niitä ehtii lojumaan vasta sitten kun ei ole meitä odottajia enää hirveä määrä joka paikassa.

Saatavuuden syistä en osaa sanoa mutta ei minusta covid mikään huono syy ole. Se on vaikuttanut kuitenkin kaiken elektroniikan myynnin lisääntymiseen, joten totta kai se voi olla osia ja/tai tuotantoa konsoleilta pois.
 
Mistäpä näistä tietää, mutta veikkaan että jos saatavuus ei kesään mennessä parane niin hyvinkin voi mennä 2022 että konsolin voi kaupasta hakea.
Komponentti pulaa siellä tuntuisi olevan, ja sitten kaikki muut ongelmat siihen vielä päälle.
 
Aika pitkälle menee. Tilasin 4.1 digiversion. Kannattaiskohan jo perua ja tilata muualta?

Verkkokaupasta tilasin siis

Screenshot_20210223-112431_Gmail.jpg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom