Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Kaverikin sai ostettua Powerista. Oli kuulemma ollut sellaista F5 runkkausta ettei mitään järkeä. Välillä niitä oli ja välillä ei, mutta sitten onnisti ja pääsi läpi.
 
Saamme uuden erän PlayStation 5 -pelikonsoleita (levyasemallinen versio, ovh 529€) viikolla 15. Suuresta kysynnästä ja rajallisesta saatavuudesta johtuen kaikkien konsolien osto-oikeudet arvotaan. Nyt sinulla on mahdollisuus osallistua pelikonsolin osto-oikeuden arvontaan aikavälillä 26.3.-2.4.2021. Arvonta suoritetaan 9.4.2021 mennessä, ja osto-oikeuden voittaneet voivat ostaa pelikonsolin viikosta 15 alkaen arvonnan yhteydessä ilmoittamastaan K-Citymarketista. Tarkemmat ohjeet löydät arvontasivulta. https://www.k-ruoka.fi/artikkelit/k-citymarket/playstation5

Pelikonsolien (Playstation 5 levyasemallinen versio, ovh 529€) osto-oikeudet arvotaan yhteystietonsa jättäneiden kesken. Kukin asiakas voi lunastaa vain yhden konsolin. K-Citymarketeista tulee valita se K-Citymarket, josta haluaa käydä pelikonsolin ostamassa. Konsolit jaetaan kauppoihin vasta arvonnan jälkeen viikolla 15, joten kaupan valinnalla ei ole vaikutusta saatavuuteen. Osto-oikeudet arvotaan kaikkien osallistujien kesken 9.4.2021 mennessä ja osto-oikeuden saajille ilmoitetaan asiasta sähköpostitse. https://www.k-ruoka.fi/kilpailut/osto-oikeuden-arvonta-k-citymarket-maaliskuu
 
Meikäläänen voitti prisman arvonnas osto-oikeuden, viikon päästä saa tilata. Löytyykö täältä muita kyseisessä arvonnassa voittaneita?
 
Meikäläänen voitti prisman arvonnas osto-oikeuden, viikon päästä saa tilata. Löytyykö täältä muita kyseisessä arvonnassa voittaneita?
Mäki sain sen levymallin osto-oikeudet. Saatan ehkä jättää käyttämättä koska haluaisin ehkä mieluummin sen digital editionin.
 
Osallistuin arvontaan, mutta en voittanut. Levyasemallista olisin kaivannut. Olen kohta puolivuotta ollut ilman konsolia, tässä alkaa tulla vieroitusoireita. Tekisi mieli pelata melkein mitä tahansa! Windowsin pasianssi alkaa käymään pitkäveteiseksi.
 
Mulle pitäis powerin kone saapua huomenna ja nyt voitin prismasta osto-oikeudenkin. Mä ajattelin antaa tän oikeuden kaverille mutta kun se on henkilökohtainen niin mun pitää se ostaa. Se kenellä kone on oston jälkeen, ei merkitse mitään koska viestissä puhutaan ainoastaan oikeudesta ostaa. Heräsi kuitenkin kysymys näistä takuu/huolto asioista. Jos nyt kaverin kone olisi viallinen niin pitääkö mun sitten jatkossa olla välikätenä tässä?
 
Meikäläänen voitti prisman arvonnas osto-oikeuden, viikon päästä saa tilata. Löytyykö täältä muita kyseisessä arvonnassa voittaneita?
Sieltä se vaan napsahti yllättäen ja varoittamatta osto-oikeus. Piti ihan rekisteröityä foorumille, että pääsee vastaamaan. Ja samalla kiitos lankaan vinkkejä postanneille, ei olisi itse jaksanut tätä salapoliisityötä tehdä!
 
Onko tuosta Powerin sekoilusta mitään infoa? Kaverin puolesta kysyn, oli paketti tullut, mutta olikin vain ohjain.

Ja siis kuitenkin osalla mennyt ihan toisin päin, tuli pleikkari mutta ei ohjainta
 
No ei kai tähän kukaan oikeasti uskonut. :p Vai oliko sastamalassa konsolifin kansanvaellus.
Kyllä minä ainakin uskoin. Tarkemmin ajatellen olisihan tuo ollut aika erikoista, mutta sitä aina oletusarvoisesti olettaa muiden puhuvan totta, joten vedätys meni läpi. Eikä näin korona-aikaan ole minkäänlaista käsitystä päivämääristä, joten aprillipäiväkin tuli yllätyksenä.
 
Ylös Bottom