Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mäki sain sen levymallin osto-oikeudet. Saatan ehkä jättää käyttämättä koska haluaisin ehkä mieluummin sen digital editionin.Meikäläänen voitti prisman arvonnas osto-oikeuden, viikon päästä saa tilata. Löytyykö täältä muita kyseisessä arvonnassa voittaneita?
Sieltä se vaan napsahti yllättäen ja varoittamatta osto-oikeus. Piti ihan rekisteröityä foorumille, että pääsee vastaamaan. Ja samalla kiitos lankaan vinkkejä postanneille, ei olisi itse jaksanut tätä salapoliisityötä tehdä!Meikäläänen voitti prisman arvonnas osto-oikeuden, viikon päästä saa tilata. Löytyykö täältä muita kyseisessä arvonnassa voittaneita?
Minulla ei ole aavistustakaan missä on Sastamala, mutta tämä antaa toivoa että pleikkaria alkaa pikkuhiljaa olla hieman enemmän saatavilla.Sastamalan Citymarketissa oli levyasemallisia konsoleita kahdeksan kappaletta. Sieltä nappasin juuri omani
No ei kai tähän kukaan oikeasti uskonut.Aprillia!
Kyllä minä ainakin uskoin. Tarkemmin ajatellen olisihan tuo ollut aika erikoista, mutta sitä aina oletusarvoisesti olettaa muiden puhuvan totta, joten vedätys meni läpi. Eikä näin korona-aikaan ole minkäänlaista käsitystä päivämääristä, joten aprillipäiväkin tuli yllätyksenä.No ei kai tähän kukaan oikeasti uskonut.Vai oliko sastamalassa konsolifin kansanvaellus.