Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Sieltähän se olisi lähtenyt. Mutta perheen vieminen Queenin keikalle ensi vuonna söi hankintabidjetin toistaiseksi, joten se jää odottamaan aikoja parempia.

Mutta toivo kasvaa.
 
Onko kenellekään, joka voitti Gigantin lisäarvonnasta osto-oikeuden niin lähtenyt jo pleikkaria tulemaan tai mahdollisesti jo saapunutkin? Itse laitoin tilausta sisään heti torstai-iltana mutta eipä ole tullut vielä edes viestiä, että tilaus olisi lähetetty. Kestääkö siellä nyt tuon yhden pleikkarin pakkaaminen näin kauan vai onko muillakin sama tilanne yhä päällä? Alkaisi pikkuhiljaa jo polttelemaan kun kauhean metsästyksen jälkeen sen vihdoin sai tilattua mutta nyt ei näy eikä kuulu mitään :D...
 
Onko kenellekään, joka voitti Gigantin lisäarvonnasta osto-oikeuden niin lähtenyt jo pleikkaria tulemaan tai mahdollisesti jo saapunutkin? Itse laitoin tilausta sisään heti torstai-iltana mutta eipä ole tullut vielä edes viestiä, että tilaus olisi lähetetty. Kestääkö siellä nyt tuon yhden pleikkarin pakkaaminen näin kauan vai onko muillakin sama tilanne yhä päällä? Alkaisi pikkuhiljaa jo polttelemaan kun kauhean metsästyksen jälkeen sen vihdoin sai tilattua mutta nyt ei näy eikä kuulu mitään :D...
Maanantaina 14.6 tilasin ja perjantaina 19.6 oli noudettavissa täältä Oulun lähettyviltä. Maksettuani tilausvahvistus tuli samana päivänä ja toimitusvahvistus seuraavana...
 
Powerissa olisi levyasemallista hintaan 593. Mukana ruman punainen lisäohjain ja toimituksena vain 7 euron kotiinkuljetus.

EDIT: Tunnin tässä pähkäillyt, että tilaisiko vai ei. 70 euroa on paljon lisäohjaimesta jolle ei ole tarvetta ja palvelusta jota ei halua. Kiitos ps5suomessa.comille ilmoituksesta, mutta jään odottamaan citymarketin arvontaa.
Eli itket, että pitää lisäohjaimesta maksaa?
 
Eli itket, että pitää lisäohjaimesta maksaa?
Kyllä minuakin ärsyttäisi että haluamaani tuotetta vihdoin kenties saisi mutta pitää ottaa mukaan jotain mitä en halua ja täten maksaa ylimääräisestäkin. Toki sen voi myydä mutta ei siitä välttämättä omiaan saa takaisin.

Oman konsolin sain ilman ylimääräisiä ekstroja jo hyvän aikaa sitten. Ja mitä aiemmin olen ostanut laitteita niin olen ihan itse osannut ne lisäohjaimet ja muut laittaa kauppaan mukaan jos olen niitä kaivannut. Ei ole ollut pakko ostaa jos ei ole halunnut/tarvinnut.

Toki tuo on pieni harmi/haitta jos konsolin oikeasti haluaa mutta onpahan kuitenkin.
 
Kyllä minuakin ärsyttäisi että haluamaani tuotetta vihdoin kenties saisi mutta pitää ottaa mukaan jotain mitä en halua ja täten maksaa ylimääräisestäkin. Toki sen voi myydä mutta ei siitä välttämättä omiaan saa takaisin.

Oman konsolin sain ilman ylimääräisiä ekstroja jo hyvän aikaa sitten. Ja mitä aiemmin olen ostanut laitteita niin olen ihan itse osannut ne lisäohjaimet ja muut laittaa kauppaan mukaan jos olen niitä kaivannut. Ei ole ollut pakko ostaa jos ei ole halunnut/tarvinnut.

Toki tuo on pieni harmi/haitta jos konsolin oikeasti haluaa mutta onpahan kuitenkin.
Juurikin näin. Jos ohjaimen saa kaupanpäälle, niin se olisikin hienoa, mutta turhaa on turhasta maksaa. Tuon lisäohjaimen kun saa halvemmallakin, kuin 70€:lla.
 
Viimeksi muokattu:
Olisko näistä halvemmista hinnoista mitään esimerkkiä?
No onhan tuota perus DualSenseä ollut nyt ainakin 64,90€ hintaan monessakin kaupassa. Ainakin Verkkokauppa.comissa. Gigantissa taisi olla vielä vähän halvemmalla. Pikaisella googletuksella DNA kaupasta näyttää saavan 62 eurolla.

Punainen ohjain uutuutena tosin taitaa olla järjestäen kalliimpi, mutta alkuperäisen viestin perusteella ei haluta rumaa punaista ohjainta. Tai lisäohjainta nyt ylipäätään.
 
Toi lisäohjaimen mukaan pakottaminen on kyllä persiistä ja Telia teki ihan samaa, kun saivat erän digikonsolia varastoon.

Ei saanutkaa konsolia sillä 429,90€ hinnalla, vaan pakotetaan maksamaan se 500€ siitä :mad:

En ainakaan itse ala maksamaan extraa jostakin mille ei ole tarvetta.
 
Kyllä minuakin ärsyttäisi että haluamaani tuotetta vihdoin kenties saisi mutta pitää ottaa mukaan jotain mitä en halua ja täten maksaa ylimääräisestäkin. Toki sen voi myydä mutta ei siitä välttämättä omiaan saa takaisin.

Oman konsolin sain ilman ylimääräisiä ekstroja jo hyvän aikaa sitten. Ja mitä aiemmin olen ostanut laitteita niin olen ihan itse osannut ne lisäohjaimet ja muut laittaa kauppaan mukaan jos olen niitä kaivannut. Ei ole ollut pakko ostaa jos ei ole halunnut/tarvinnut.

Toki tuo on pieni harmi/haitta jos konsolin oikeasti haluaa mutta onpahan kuitenkin.
Toi on vain myyntivaltti, koska 99% ihmisistä ostaa kuitenkin sen toisen ohjaimen. Itse nimenomaan haluan tuon punaisen, mutta niitä ei ole saatavilla, koska laitettu noihin bundleihin.
 
Hämmentävää itkua kyllä jonkun ohjaimen väristä. :D Eikös tuo juuri tullut vasta markkinoille, eli varmasti löytyy muualtakin, kuin jostain bundleista.

Mutta onhan tuo nyt hieman kyseenalaista "pakottaa" ostamaan tarpeettomia asioita konsolinsa mukana, varsinkin kun saatavuus on mitä on. Kukin tietysti tyylillään, mutta itse en arvosta moista pakotusta.
99% ihmisistä ostaa kuitenkin sen toisen ohjaimen.
Ok. Ehkä olen sitten noinkin suuressa vähemmistössä :D
 
Toi on vain myyntivaltti, koska 99% ihmisistä ostaa kuitenkin sen toisen ohjaimen. Itse nimenomaan haluan tuon punaisen, mutta niitä ei ole saatavilla, koska laitettu noihin bundleihin.
Ei nyt ihan kauheasti kannata mitään prosentteja heitellä. Yhtä lailla voisin minäkin heitellä että 99% ei osta toista ohjainta koska minä en sellaista osta. Yhtä vähän minulla on kuitenkin perusteita sellaista väittää kuin sinullakin. Toki jos sinulla on jokin lähde tuolle niin eri asia.

Asiaa se ei suuntaan tai toiseen muuta mutta minä en ole ostanut kakkosohjaimia kuin vasta kun ensimmäinen on hajonnut. Switch on ainoa poikkeus kun Mario Partya varten ostin toisen parin joy-coneja.
 
Ylös Bottom