Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Hämmentävää itkua kyllä jonkun ohjaimen väristä. :D Eikös tuo juuri tullut vasta markkinoille, eli varmasti löytyy muualtakin, kuin jostain bundleista.

Mutta onhan tuo nyt hieman kyseenalaista "pakottaa" ostamaan tarpeettomia asioita konsolinsa mukana, varsinkin kun saatavuus on mitä on. Kukin tietysti tyylillään, mutta itse en arvosta moista pakotusta.

Ok. Ehkä olen sitten noinkin suuressa vähemmistössä :D
Joo näytti olevan kolmessa paikassa yksi-kaksi palikka myynnissä
Ei nyt ihan kauheasti kannata mitään prosentteja heitellä. Yhtä lailla voisin minäkin heitellä että 99% ei osta toista ohjainta koska minä en sellaista osta. Yhtä vähän minulla on kuitenkin perusteita sellaista väittää kuin sinullakin. Toki jos sinulla on jokin lähde tuolle niin eri asia.

Asiaa se ei suuntaan tai toiseen muuta mutta minä en ole ostanut kakkosohjaimia kuin vasta kun ensimmäinen on hajonnut. Switch on ainoa poikkeus kun Mario Partya varten ostin toisen parin joy-coneja.
Tämä oli lähinnä vitsailua, mutta kyllähän lähes 99 ostaa sen toisenkin kapulan jossain vaiheessa, niin hyvähän niitä ostaa jo vaikka bundlessa valmiiksi.
 
Joo näytti olevan kolmessa paikassa yksi-kaksi palikka myynnissä

Tämä oli lähinnä vitsailua, mutta kyllähän lähes 99 ostaa sen toisenkin kapulan jossain vaiheessa, niin hyvähän niitä ostaa jo vaikka bundlessa valmiiksi.
Verkkokauppa yli 25kpl, gigantti keskusvarasto yli 100 kpl jne.. eli kyllä noita punaisia ohjaimia on reilusti enemmän myynnissä, kuin yksi tai kaksi.
 
Onkos Powerista 21.6. tilanneille vielä tullut konsolia? Itselle tuli punainen ohjain tänään, mutta konsolin kuriiripalvelun (Budbee) äpissä konsolin toimituksessa lukee vain, että ovat vastaanottaneet tilauksen Powerilta. Eli ei taida Powerilla nyt kuitenkaan olla niitä konsoleita ollut riittävää määrää tai sitten niitä on vasta ollut tulossa heille ja tuo toimitus viivästynyt tms. Toivottavasti nyt ei kovin pitkälle menisi odotus, muuttokin tässä just menossa ja osoite vaihtuu :rolleyes:
 
Onkos Powerista 21.6. tilanneille vielä tullut konsolia? Itselle tuli punainen ohjain tänään, mutta konsolin kuriiripalvelun (Budbee) äpissä konsolin toimituksessa lukee vain, että ovat vastaanottaneet tilauksen Powerilta. Eli ei taida Powerilla nyt kuitenkaan olla niitä konsoleita ollut riittävää määrää tai sitten niitä on vasta ollut tulossa heille ja tuo toimitus viivästynyt tms. Toivottavasti nyt ei kovin pitkälle menisi odotus, muuttokin tässä just menossa ja osoite vaihtuu :rolleyes:

Tuota voinee kysellä Powerista. Uskoisin kyllä, että Powerissa on ollut myynnissä vain koneita, jotka heillä on jo olleet varastossa. Muun myyminen olisi kyllä todella v-mäistä toimintaa. Moni esim. Pelit-foorumilla tai IO-techissä on saanut noita Powerin laitteita kahdessa osassa eli konsoli ja ohjain erikseen ja hyvin eri aikoihin.
 
Onko joku foorumilainen saanut vielä viestiä Citymarketin osto-oikeusarpajaisista?
Kilpailuaika päättyi jo sunnuntaina 27.6. ja tänään 30.6. mennessä pitäisi arvonta olla suoritettu..

"Osto-oikeudet arvotaan kaikkien osallistujien kesken 30.6.2021 mennessä ja osto-oikeuden saajille ilmoitetaan asiasta sähköpostitse."

Ilmoituksia arvontavoitoista on sadellut ainakin IO-techiläisille ja Pelittiläisille. En ole varma, tuleeko mitään viestiä, jos ei ole arvonnassa voittanut.

- mikko
 
Onko joku foorumilainen saanut vielä viestiä Citymarketin osto-oikeusarpajaisista?
Kilpailuaika päättyi jo sunnuntaina 27.6. ja tänään 30.6. mennessä pitäisi arvonta olla suoritettu..

"Osto-oikeudet arvotaan kaikkien osallistujien kesken 30.6.2021 mennessä ja osto-oikeuden saajille ilmoitetaan asiasta sähköpostitse."
Itselle tuli eilen tieto voitosta sähköpostiin. Itsellä kun tuo kone on jo, niin tämä saa hyvän kodin sukulaisen luota.
 
Toivottavasti laitteita alkaisi tulla niin ettei tarvitsisi kärkkyä joka päivä silmä kovana. Osallistuin tuohon K-marketin kisaan, niin kuin kaikkiin muihinkin arvontoihin, mutta ei näemmä tärpännyt.

Ei mennyt suunnitelmani ihan putkeen, kun päätin myydä ps4:ni lokakuussa pois, olen ollut pelaamatta nyt noin kahdeksan kuukautta. :D
 
Toivottavasti laitteita alkaisi tulla niin ettei tarvitsisi kärkkyä joka päivä silmä kovana. Osallistuin tuohon K-marketin kisaan, niin kuin kaikkiin muihinkin arvontoihin, mutta ei näemmä tärpännyt.

Ei mennyt suunnitelmani ihan putkeen, kun päätin myydä ps4:ni lokakuussa pois, olen ollut pelaamatta nyt noin kahdeksan kuukautta. :D
Alkaa jo vieroitusoireet iskemään? Tärisevät kädet etsivät olematonta ohjainta. :D
 
Viimeksi muokattu:
Alkaa jo vieroitusoireet iskemään? :D
Tämä taitaa olla jotain paljon pahempaa! On tässä jotain positiivista tapahtunut, olen nimittäin alkanut arvioida pelimakuani uudelleen, ja olen huomannut että tekisi mieli pelata semmoisten genrejen pelejä joita yleensä en harrasta. En yleensä pelaile tarinavoittoisia seikkailuja, mutta ostin vähän aikaa sitten Days Gonen, kun halvalla sai. Nyt haluaisin päästä sitäkin jo kokeilemaan!
 
Toivottavasti laitteita alkaisi tulla niin ettei tarvitsisi kärkkyä joka päivä silmä kovana. Osallistuin tuohon K-marketin kisaan, niin kuin kaikkiin muihinkin arvontoihin, mutta ei näemmä tärpännyt.

Toivottavasti laitteita alkaisi tulla niin ettei tarvitsisi kärkkyä joka päivä silmä kovana. Osallistuin tuohon K-marketin kisaan, niin kuin kaikkiin muihinkin arvontoihin, mutta ei näemmä tärpännyt.
Tämä. Itse aika-ajoin tätä keskustelua seurannut ja heti kun on vähäksi aikaa unohtunut taka-alalle, alkaa laitteita ilmestymään. :D Nyt en lomalla muuta tee, kuin päivystän täällä.
 
Mä tulin toisiin aatoksiin ja mä otin ja jätin noutamatta PS5 konsolin. Niinpä konsoli lähti takas verkkokaupalle ja tänään se lähti sieltä sitten seuraavalla onnekkaalle :). Aloin mä sitäkin miettimään että mitä mä konsolilla teen jolle ei ole vielä edes pelejä, joita ei olis PS4 konsolillekin. Onhan sieltä tulossa Far Cry 6 ja Horizon, mutta molemmathan tulee myös PS4 konsolille joten ei kiirettä. Onkohan Gran Turismo ensimmäinen sellainen peli, joka tulee pelkästään PS5. Ja seki joskus tulevaisuudessa vasta
 
Mä tulin toisiin aatoksiin ja mä otin ja jätin noutamatta PS5 konsolin. Niinpä konsoli lähti takas verkkokaupalle ja tänään se lähti sieltä sitten seuraavalla onnekkaalle :). Aloin mä sitäkin miettimään että mitä mä konsolilla teen jolle ei ole vielä edes pelejä, joita ei olis PS4 konsolillekin. Onhan sieltä tulossa Far Cry 6 ja Horizon, mutta molemmathan tulee myös PS4 konsolille joten ei kiirettä. Onkohan Gran Turismo ensimmäinen sellainen peli, joka tulee pelkästään PS5. Ja seki joskus tulevaisuudessa vasta
Gran Turismo ensimmäinen...noup.


200.gif

Tämän lisäksi tulee mieleen ainakin Demons Souls remake ja returnal.
 
Viimeksi muokattu:
Ei voi kun nauraa tälle kommentille
Senkus naurat sitten jos et muuta osaa. Et edes selittää että miksi naurat. Toisaalta mua edes kiinnosta ostaa konsolia ja tukea firmaa joka ei pysty toimittamaan konsolia ajoissa. Jos marraskuussa tilaa ja saa vasta kesäkuussa niin kyllähän siinä mielenkiinto laskee. Sitä paitsi kesällä on muutakin tekemistä kun istua konsolin edessä. Mitä tulee peleihin niin puhuin sellaisista peleistä jotka itseä kiinnostaa.
 
Mä tulin toisiin aatoksiin ja mä otin ja jätin noutamatta PS5 konsolin. Niinpä konsoli lähti takas verkkokaupalle ja tänään se lähti sieltä sitten seuraavalla onnekkaalle :). Aloin mä sitäkin miettimään että mitä mä konsolilla teen jolle ei ole vielä edes pelejä, joita ei olis PS4 konsolillekin. Onhan sieltä tulossa Far Cry 6 ja Horizon, mutta molemmathan tulee myös PS4 konsolille joten ei kiirettä. Onkohan Gran Turismo ensimmäinen sellainen peli, joka tulee pelkästään PS5. Ja seki joskus tulevaisuudessa vasta
Jokainen tietysti tekee, kuten parhaaksi näkee, mutta sanonpa vain, että ne PS4-pelitkin näyttävät uudella konsolilla huomattavasti paremmalta kuin vanhalla. Ero on huomattava jopa urheilupelissä, joka on puhtaasti edellisen laitteen versio, eikä ole saanut mitään parannuspäivityksiä. Monet PS4-yksinoikeudet ovat saaneet parannuspäivityksiä, joiden ansiosta ne näyttävät PS5:llä paremmilta ja/tai pyörivät paremmalla ruudunpäivityksellä. Niiden kohdalla ero on vieläkin huomattavampi.

Voit toki pelata tulevan Horizonin ja Far Cryn PS4:lläkin, mutta eivät ne täysiin oikeuksiinsa sillä laitteella enää pääse. Annat tasoitusta graafisessa loistossa ja ruudunpäivityksessä. Saat toki tehdä, kuten haluat, mutta aika paljosta jäät paitsi.
 
Ylös Bottom