Poochie
Well-Known Member
Joo näytti olevan kolmessa paikassa yksi-kaksi palikka myynnissäHämmentävää itkua kyllä jonkun ohjaimen väristä.Eikös tuo juuri tullut vasta markkinoille, eli varmasti löytyy muualtakin, kuin jostain bundleista.
Mutta onhan tuo nyt hieman kyseenalaista "pakottaa" ostamaan tarpeettomia asioita konsolinsa mukana, varsinkin kun saatavuus on mitä on. Kukin tietysti tyylillään, mutta itse en arvosta moista pakotusta.
Ok. Ehkä olen sitten noinkin suuressa vähemmistössä![]()
Tämä oli lähinnä vitsailua, mutta kyllähän lähes 99 ostaa sen toisenkin kapulan jossain vaiheessa, niin hyvähän niitä ostaa jo vaikka bundlessa valmiiksi.Ei nyt ihan kauheasti kannata mitään prosentteja heitellä. Yhtä lailla voisin minäkin heitellä että 99% ei osta toista ohjainta koska minä en sellaista osta. Yhtä vähän minulla on kuitenkin perusteita sellaista väittää kuin sinullakin. Toki jos sinulla on jokin lähde tuolle niin eri asia.
Asiaa se ei suuntaan tai toiseen muuta mutta minä en ole ostanut kakkosohjaimia kuin vasta kun ensimmäinen on hajonnut. Switch on ainoa poikkeus kun Mario Partya varten ostin toisen parin joy-coneja.