Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Ei varmaan sen ihmeellisempää kuin että Pleikkarin haluava pääsee kuulemaan klassikon "Onkos sulla liittymäasiat kunnossa?"
Tai "Saat toki pleikan mukaasi, kunhan otat meidän liittymän." Käyköön joku testaamassa. Voihan ne lehmätkin välillä lentää. :D
 
Viimeksi muokattu:
Sain ps5suomessa-saitilta kommentin, että kuulemma erä on ilmestynyt myös Triplan Teliaan.

Tuo "lisätiedot myyjältä" voi tarkoittaa ihan vaan, että... no, lisätiedot myyjältä. Netissähän Telia ei tällä hetkellä PS5 myy ollenkaan, joten pitää uskaltautua myyjän kanssa juttelemaan.

Telialla on ollut jo muutamaan kertaan ihan rehellisiä kytkykauppoja, joissa Pleikan on saanut, kun on ostanut liittymän. Se on selvinnyt ihan suoraan ilmoituksesta.
 
Telialla on ollut jo muutamaan kertaan ihan rehellisiä kytkykauppoja, joissa Pleikan on saanut, kun on ostanut liittymän. Se on selvinnyt ihan suoraan ilmoituksesta.
Jotenkin huvittaa tuo "rehellisiä kytkykauppoja" vaikka sitähän ne toki on kun ei kenellekään jää epäselväksi mikä homman nimi on. Mutta juuri se myös siinä huvittaa kun se ei jää kenellekään epäselväksi että vähän käytetään tätä markkinatilannetta hyväksi ja myydään milloin liittymiä ja milloin lisälaitteita kytkyllä mukaan.

Mutta on kai tuo silti parempi kuin maksaa se jopa 1000 euroa trokareille, varsinkin jos liittymää yhtään tarvitsee tai jo samanhintaisesta maksaa. Omani on yleensä alle kympin, nyt 7 euroa / kk, ja yleensä noissa kytkyissä ei niitä halvimpia (ainakaan järkeviä sellaisia) ole tarjolla vaan on sitä vähintään 20 euroa / kk maksavaa. Tosin on etäinen muistikuva että taisi siellä taannoisessa olla vähän halvempaakin tarjolla.
 
Jotenkin huvittaa tuo "rehellisiä kytkykauppoja" vaikka sitähän ne toki on kun ei kenellekään jää epäselväksi mikä homman nimi on. Mutta juuri se myös siinä huvittaa kun se ei jää kenellekään epäselväksi että vähän käytetään tätä markkinatilannetta hyväksi ja myydään milloin liittymiä ja milloin lisälaitteita kytkyllä mukaan.

Mutta on kai tuo silti parempi kuin maksaa se jopa 1000 euroa trokareille, varsinkin jos liittymää yhtään tarvitsee tai jo samanhintaisesta maksaa. Omani on yleensä alle kympin, nyt 7 euroa / kk, ja yleensä noissa kytkyissä ei niitä halvimpia (ainakaan järkeviä sellaisia) ole tarjolla vaan on sitä vähintään 20 euroa / kk maksavaa. Tosin on etäinen muistikuva että taisi siellä taannoisessa olla vähän halvempaakin tarjolla.

Mitä minä olen ymmärtänyt, niin sen kytkyliittymän voi irtisanoa samantien ja pitää Pleikan. Tää kuvio on tällä hetkellä pielessä aika monin tavoin :)
 
Mitä minä olen ymmärtänyt, niin sen kytkyliittymän voi irtisanoa samantien ja pitää Pleikan. Tää kuvio on tällä hetkellä pielessä aika monin tavoin :)
Hyvä jos näin mutta minä en sitten sitä kytkyksi sanoisi. Kytkyjä käsittääkseni ihmiset inhoaa juuri sen takia että siinä on kiinni sitten sopimuksen ajan ja irti ei pääse vain irtisanomalla. Jos pääsee, niin ei se minusta ole mikään kytky.

Minä ainakin ymmärrän aina kytkykaupan juuri niin että siinä on pakotettu ottamaan jotain muuta että saa sen toisen asian jonka oikeasti haluaa eikä toista saa ilman toista. Gigantin ohjain-kytkyssäkin oikein ilmoitetaan ettei voi erikseen palauttaa. Se on ainakin 100% kytkyä.

Mutta olikos Telialla tuo PS5 oikeastaan vain sen ostomahdollisuus, jonka saa liittymän ottamalla? Siihen nähden aika kyseenalaista mainostaa että nyt on tarjolla PS5:sta kun sitä ei varsinaisesti ole tarjolla ellei ensin hanki liittymää. Ehkä tosiaan tässä ei olekaan varsinaista kytkyä (konsoliin) jos se kytky onkin PS5:n ostomahdollisuuteen.
 
Muistakaa sitten hyvät ihmiset että jos Telialta tilaatte ni asiakaspalvelu ei voi olla yhteydessä vaikkapa myyntipuoleen tai varastoon muuten kuin sähköisesti. Eli tarkoittaa suomeksi sitä että firma kyllä myy puhelinliittymiä mutta eivät itse voi soittaa omalle varastolleen. Jos jokin asia täytyy selvittää niin siinä sitten kestää, jos selviää ollenkaan. Lisäksi saattavat lähetellä laskuja olemattomista tuotteista/palveluista joita asiakas ei ole saanut/edes tilannut. Ja kun siitä sitten soittaa niin tottakai se menee "kiireellisenä" sinne toiselle puolelle. Eli lähetetään viesti joka luetaan jos luetaan. Minun kohdallani ei ilmeisesti paljoa luettu ja veinkin rahani sitten muualle :D
 
Nuo Huutokaupat.comin hommat ei käy kyllä ollenkaan järkeen. Paljon halvemmalla on tarjolla laitteita Torissa ja Huuto.netissä. Joko nuo on hupihuutajia tai sitten todella hölmöjä ihmisiä tai molempia. Tai sitten tuolla käy ihmisiä, jotka eivät osaa etsiä ostettavaa tavaraa muualta. Joka tapauksessa, jos katsotaan isommassa mittakaavassa, mitä ihmiset on näistä maksaneet tai maksamassa, on nämä esimerkit kaukana keskiarvosta.
 
Tää on kaiken huippu :oops: Ei todellakaan voi ymmärtää miten joku maksaa nelinumeroisia summia...
 

Liitetiedostot

  • IMG_20211107_195121.jpg
    IMG_20211107_195121.jpg
    4,3 MB · Lukukerrat: 133
Älä usko kaikkea mitä näet. Oli niitä pilahuutajia myös Huuto.netissä aikoinaan yllin kyllin.
Pilahuuto tuli kyllä itsellekin tässä mieleen kun huutokaupassa noi ps5 kohteet katoaa heti kun aika loppuu. Normaalisti kohde näkyy muutaman päivän huudon jälkeen.
 
PS5 saatavuus päätynyt pääuutislähetykseen. Tuosta kun kelaa kohtaan 8:45.
 
Ylös Bottom