Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Puolenkuun pelit ottaa jonoon ilman ennakkomaksua. Odotettu saapumisaika: ensi kesä.

Fifa pakettia näyttää olevan vielä tarjolla muualla, jos siitä haluaa maksaa ylimääräistä
 
Huomenna kello 10 rajoitettu erä Gigantin myymälöissä.

Rajoitettu erä alkaen keskiviikkona 23.11. klo 10 toimitusmyyntinä kaikista myymälöistämme. Hinta 509-679€ riippuen myyntipakkauksesta.

Toimitus viikon 50-51 aikana. 1 kpl / asiakas.

 
Se on sitten tosiaan ennakkotilaus, toimitus vasta viikolla 50-51, eli ei välttämättä saa jouluksi.
Tampereen Kalevan Gigantin edessä oli 20 hengen jono avattaessa. Ilmeisesti kaikkia mahdollisia paketteja myytiin ja kaikki saivat tehdä varauksen. Koittivat kovasti myydä 80 euron turvapakettia tms. missä 3 vuoden takuu ja joku ohjain turva kans.
 
Tampereen Kalevan Gigantin edessä oli 20 hengen jono avattaessa. Ilmeisesti kaikkia mahdollisia paketteja myytiin ja kaikki saivat tehdä varauksen. Koittivat kovasti myydä 80 euron turvapakettia tms. missä 3 vuoden takuu ja joku ohjain turva kans.
Gigantissa on ollu kautta aikojen ärsyttävimmät ja jankuttavimmat myyjät kaikista kauppaketjuista. Aina yritetään myydä noita ylimääräisiä turvapakettaja väkisin ja sitten kun kieltäydytään niin vedetään herne nenään. Muuten en koskis pitkällä tikullakaan giganttiin, ellei siellä olisi yleensä halvimmasta päästä tuotteet. Mutta hyvä, että jotkut sieltä onnistuivat saamaan konsolin.
 
Gigantissa on ollu kautta aikojen ärsyttävimmät ja jankuttavimmat myyjät kaikista kauppaketjuista. Aina yritetään myydä noita ylimääräisiä turvapakettaja väkisin ja sitten kun kieltäydytään niin vedetään herne nenään. Muuten en koskis pitkällä tikullakaan giganttiin, ellei siellä olisi yleensä halvimmasta päästä tuotteet. Mutta hyvä, että jotkut sieltä onnistuivat saamaan konsolin.
Itsellä taas päinvastaiset kokemukset. On tarjottu jotain lisäpalvelua ja kun kieltäidyin, niin omalla kohdalla ainakaan ei myyjä ole siitä hermostunut. Itse asiassa minulla on paikallisessa gigantissa ihan oma "luottomyyjä" joka tietää heti tuoda tilatut tavarat kassalle, kun menen liikkeeseen. :D Kuulemma tilaan tuolta liikkeestä noutona niin paljon, että tulee nimi ja naama tutuksi.:D
 
Telian Triplan myymälässä mainostettiin 5G-liittymien mukana tulevan osto-oikeus PS5-konsoliin, eräkoko 150 kpl. Täysin mahdollista, että on myös muista myymälöistä, netissä en nähnyt nopealla vilkaisulla mitään mainintaa.
 
Tampereen Kalevan Gigantin edessä oli 20 hengen jono avattaessa. Ilmeisesti kaikkia mahdollisia paketteja myytiin ja kaikki saivat tehdä varauksen. Koittivat kovasti myydä 80 euron turvapakettia tms. missä 3 vuoden takuu ja joku ohjain turva kans.
Ei siinä nyt kauaa mennytkään. Toissapäivänä sain hakea tilatun laitteen (levyasemallinen) liikkeestä. Sähköpostiin tuli äsken samanlainen mainos, jossa voi mennä liikkeeseen tilaamaan laitteen.
 
Kauhee klikkiotsikko:
Joulun suosikkilahjaa ei saa vieläkään: Tällaisia hintoja PS5:sta pyydetään verkossa – ”Revitään käsistä” -te
"Tälläisiä hintoja" Tori.fi-palvelussa Playstation 5 -konsolin hinnat näyttävät asettuvan 700–900 euron luokkaan. Yksi myy uutta pakettia lisäohjaimella ja kahdella pelillä 850 euron hintaan. Toinen torikauppias pyytää levyasemallisesta konsolista ja yhdestä pelistä 900 euroa. Eräs on laittanut käytetyn laitteen ja lisävarusteiden hintalapuksi 1 100 euroa, mutta tuo paketti onkin ehtinyt olla myynnissä jo tovin aikaa.
 
Tuo "revitään käsistä" on kyllä ihan älytöntä liioittelua. Jos pyytää järkevän hinnan niin sitten varmaan menee kaupaksi mutta veikkaisin että ne ylihintaiset roikkuu siellä aika pitkään ja tuskin menevät edes kaupaksi.
 
Tuo "revitään käsistä" on kyllä ihan älytöntä liioittelua. Jos pyytää järkevän hinnan niin sitten varmaan menee kaupaksi mutta veikkaisin että ne ylihintaiset roikkuu siellä aika pitkään ja tuskin menevät edes kaupaksi.

Luulen, että tuolla "revitään käsistä" viitattiin kauppojen hyllyihin, ei näihin Huuto.netissä ja Torissa oleviin laitteisiin. Näin ainakin itse jutun tulkitsin. Alkuun mietin ihan samaa tulkintaa kuin sinäkin. Siellä tosiaan sanotaan: ”Erikoismallit revitään käsistä. Sony nosti hintaa ja myy pelipaketteja mielellään”, sanoo Korkeaoja. (tummennus minun lisäämäni)
 
Siellä tosiaan sanotaan: ”Erikoismallit revitään käsistä. Sony nosti hintaa ja myy pelipaketteja mielellään”, sanoo Korkeaoja. (tummennus minun lisäämäni)
Meitsin mututuntuman mukaan mitään muuta ei ole ollutkaan viime aikoina tarjolla kuin jonkun pelin sisältäviä bundleja joissa hinta on lähes sama kuin pelitön setti + peli erikseen ostettuna.
Saa korjata jos olen väärässä.
 
Meitsin mututuntuman mukaan mitään muuta ei ole ollutkaan viime aikoina tarjolla kuin jonkun pelin sisältäviä bundleja joissa hinta on lähes sama kuin pelitön setti + peli erikseen ostettuna.
Saa korjata jos olen väärässä.

Kyllä se hyvin pitkälti on juuri näin. Sitä myydään tietysti mitä Sony tekee, ja Sony on tehnyt noita GoW-paketteja näköjään ainakin aika lailla, koska niitä tuli tossa kahden aikaan viimeksi Verkkikseen 25+ kappaletta. Fifaa on myös ollut paljon. Muistaakseni kyllä Verkkiksessä oli ihan normiversiotakin jokin aika sitten myynnissä ja sitten Gigantiltahan sai käydä varaamassa jokin aika sitten "kaikkia versioita" (heidän sivujensa mukaan), joiden toimitus on tässä näihin aikoihin varmaan. Mutta joo, ehdottomasti suurin osa pelibundleja.
 
Ylös Bottom