Se jäi mulla vähän epäselväksi, mutta loogisesti ajateltuna varmaan lähettävät tuolloin 4.pvä
Sormet ristiin, että tämä on se oikea tieto. Mulle tosiaan aspasta annettu jo kahta eri tietoa
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Se jäi mulla vähän epäselväksi, mutta loogisesti ajateltuna varmaan lähettävät tuolloin 4.pvä
Sain tilausvahvistuksen prismalta klo 10.17. Epäilen että oon se jolle myyty tyhjää olin yhteydessä asiakaspalveluun ja he kertoivat että tilaukseni tila on ok ja jos ei ole tuotetta niin minuun ollaan sähköpostitse yhteyttä. Tilasin rekisteröimättömänä ja noutona Triplasta.. jännittävää
Tekikö ne jotain huoltoja tämmösenä päivänä? Itsellä tuo 9.11 ja siinä vielä viivyttelin maksun kanssa kun luulin saavani Gigantista.Oma tilaus meni 9.10, saa nähdä miten käy. Huoltotöiden takia ei voinut tosiaan kirjautua joten en voi seurata tilauksen etenemistä.
Tekikö ne jotain huoltoja tämmösenä päivänä? Itsellä tuo 9.11 ja siinä vielä viivyttelin maksun kanssa kun luulin saavani Gigantista.
Foliohattuteoria: Varmaan tarkoituksella ihan tätä tapahtumaa varten, ei pysty seuraamaan... Ja jää henkilökunta-alennukset pois ja bonukset, pelkkää säästöä!Kirjautuminen oli tosiaan pois huoltojen takia, itsekin naureskelin että ttä hyvän ajankohdan valitsivat.
minulla ei näytä Powerin omat sivun edelleenkään kuin ”kuljetuksessa”. Ei vieläkään yhtään lajittelua.Odottaa postille saapumista....Ei millään ehdi tälle viikkoa enää prkleTässä meikäläisen speksit tällä hetkellä :
Kuljetuksessa
19.11.2020 07:16
Lähetetty terminaalista
SE - STF
19.11.2020 07:10
Kuljetuksessa
NO - Skillingaryd
18.11.2020 23:00
Arvioitu toimitusaika edelleen se 23.11
Edit. Niin ja mulla oli nouto myymälästä, ajattelin sillon että se on nopein. Voi kuinka väärässä olinkaan!
Mulla näyttää powerin sivu että odottaa edelleen pakkaamistaminulla ei näytä Powerin omat sivun edelleenkään kuin ”kuljetuksessa”. Ei vieläkään yhtään lajittelua.Odottaa postille saapumista....Ei millään ehdi tälle viikkoa enää prkle
Milloin lajittelu on tapahtunut vantaalla? Mulla lukee kans Powerin ja Postin sivuilla vieläkin että toimitus tänäänNyt tosiaan minunkin laite tulossa Powerilta. Lajiteltu Vantaalla ja huomenna pitäisi olla täällä Kajaanin automaatissa.
Milloin lajittelu on tapahtunut vantaalla? Mulla lukee kans Powerin ja Postin sivuilla vieläkin että toimitus tänään
No eikö pää asia ole että sait masiinan? Itseä syö lukea näitä kommentteja kun ihmiset valittavat toimituksen kestosta kun itse joudun odottelemaan ens vuoteen, sit torissa on joku heppu jolla on noita konsoleita 7kplMulla näyttää powerin sivu että odottaa edelleen pakkaamista
Ei näköjään riitä että eivät osaa lähettää etukäteen, vaan eivät edes tänään taida saada matkaan. Tais olla vika kerta kun tuolta ostan mitään mitä haluaa nopsaan
Ja sama vika kuin ylempänä kun aattelin että noudolla myymälästä saisi nopsaan
Tosin vähän maalailen turhan optimistisia kuvia jos Keskisen arvontaan osallistui 20 t ihmistä
Jep ja keskiselle tulos noin 20 konsolia..42k ja lisää tulee