Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Sain tilausvahvistuksen prismalta klo 10.17. Epäilen että oon se jolle myyty tyhjää :D olin yhteydessä asiakaspalveluun ja he kertoivat että tilaukseni tila on ok ja jos ei ole tuotetta niin minuun ollaan sähköpostitse yhteyttä. Tilasin rekisteröimättömänä ja noutona Triplasta.. jännittävää :)

Oma tilaus meni 9.10, saa nähdä miten käy. Huoltotöiden takia ei voinut tosiaan kirjautua joten en voi seurata tilauksen etenemistä.
 
Oma tilaus meni 9.10, saa nähdä miten käy. Huoltotöiden takia ei voinut tosiaan kirjautua joten en voi seurata tilauksen etenemistä.
Tekikö ne jotain huoltoja tämmösenä päivänä? Itsellä tuo 9.11 ja siinä vielä viivyttelin maksun kanssa kun luulin saavani Gigantista.o_O
 
Toivottavasti tuo 4.12 pitää paikkansa, omassa tilausvahvistuksessani lukee myös että varastossa 2.12. Valhallaa tekisi jo mieli pelaamaan, maltan odottaa tuonne asti jos nuo päivät pitävän paikanssa että saan pelistä uuden sukupolven kokemuksen, jos tuleekin sitten vasta tammikuussa niin valhalla on pelattava vanhalla ps4 sen joutsenlauluksi :D
 
Oli itekki pakko kysellä gigantin aspalta oman varauksen perään. Kuulema on mahdollista, että ylimääräsiä myyty, mutta vielä ei ollu kuulema tietoa, 4 arkipäivää saattaa hyvinki viedä, ku pleikkarit tulee naapurimaasta.
 
Kirjautuminen oli tosiaan pois huoltojen takia, itsekin naureskelin että ttä hyvän ajankohdan valitsivat.
Foliohattuteoria: Varmaan tarkoituksella ihan tätä tapahtumaa varten, ei pysty seuraamaan... Ja jää henkilökunta-alennukset pois ja bonukset, pelkkää säästöä!
 
Tässä meikäläisen speksit tällä hetkellä :

Kuljetuksessa
19.11.2020 07:16
Lähetetty terminaalista
SE - STF
19.11.2020 07:10
Kuljetuksessa
NO - Skillingaryd
18.11.2020 23:00

Arvioitu toimitusaika edelleen se 23.11

Edit. Niin ja mulla oli nouto myymälästä, ajattelin sillon että se on nopein. Voi kuinka väärässä olinkaan!
minulla ei näytä Powerin omat sivun edelleenkään kuin ”kuljetuksessa”. Ei vieläkään yhtään lajittelua.Odottaa postille saapumista....Ei millään ehdi tälle viikkoa enää prkle
 
Viimeksi muokattu:
minulla ei näytä Powerin omat sivun edelleenkään kuin ”kuljetuksessa”. Ei vieläkään yhtään lajittelua.Odottaa postille saapumista....Ei millään ehdi tälle viikkoa enää prkle
Mulla näyttää powerin sivu että odottaa edelleen pakkaamistao_O

Ei näköjään riitä että eivät osaa lähettää etukäteen, vaan eivät edes tänään taida saada matkaan. Tais olla vika kerta kun tuolta ostan mitään mitä haluaa nopsaan

Ja sama vika kuin ylempänä kun aattelin että noudolla myymälästä saisi nopsaan :D
 
Oon varma että mua onnistaa jossain toisessa jutussa, esim lotossa! Tietokone viritettynä neljällä välilehdellä kelloon 9:00 tähdäten cittari tuuttaa lyytiä eijoota, prisma pyörittää renkulaa, giganttiin aiheutin myös F5 kulumaa ja vihreen osta netistä jälkeen tuuttaa 9min jonon ja peli oli menetetty vaikka mitä teki. Vielä poweriin klo 11 ja giganttiin säälikierrokselle klo12 ja ei osu ei millään. Nyt helpotti. Kiitos.
 
Milloin lajittelu on tapahtunut vantaalla? Mulla lukee kans Powerin ja Postin sivuilla vieläkin että toimitus tänään

Tässä Power ja Postin seurannat menee vähän ristiin...
Powerin seurannassa on seuraavat tiedot:
15:40 - Kuljetuksessa Vantaa
16:00 - Kuljetuksessa Posti Logistiikkakeskus

Postin oma seuranta taas sanoo vain, että 17:40 on lajiteltu Vantaalla.
Powerilla arvioitu toimituspäivä on tänään, mutta Posti näyttääkin sitten huomista päivää.
 
Eipä tullut vielä tänään PS5:sta. Se on vähän huono, että tänne seudulle jaetaan paketit vasta illalla. Eipä sitä paljoa ehdi sitten mahdollisesti huomennakaan testata.

No näillä mennään ja toivotaan parasta huomiselle.
 
Tuli kyllä hyvä fiilis seuraillessa tätä topicia senkin jälkeen kun oma konsolin saanti oli varmistunut, että näinkin moni tän foorumin memberi onnistui kalastelemaan pleikkarin jostain myyntikanavasta, jostain myyntierästä ja toi Gigantin jälkimmäisen erän saapuminen vielä joulukuun alkupuolella oli kyllä loistava juttu kaikille. Toivottavasti suurin osa niistä joilla on pakkomielle saada PS5 vielä tän vuoden puolella onnistuu konsolin haalimaan näistä arpakierroksista, vaikka ovatkin ihan vituralleen järjestettyjä, jotta saadaan kiirreellisimmille konsolit käyttöön ja trokarit joutuis nuolemaan näppejään ja ihmettelemään, että mitäs vittua noille varastoon jääneille konsoleille tehdään ja joutuvat myymään sen parin kympin voitolla vs. tän hetkiset tonnin järjettömät pyynnöt.

Tosin vähän maalailen turhan optimistisia kuvia jos Keskisen arvontaan osallistui 20 t ihmistä :D

Ite oon kyllä sitä koulukuntaa joka on trokareitakin kriittisempi sitä ostajakuntaa kohtaan, jotka on valmiita pitämään heidän liiketoimintansa pystyssä ja maksamaan päättömiä hintoja.

Ilmotkaas kun Gigantin aamukierroksen lottovoittajat saatte koodia, että paketti lähtenyt liikenteeseen niin tiedän alkaa soittelemaan vihaisia puheluja giganttiin, että missä minun :D:D
 
Mulla näyttää powerin sivu että odottaa edelleen pakkaamistao_O

Ei näköjään riitä että eivät osaa lähettää etukäteen, vaan eivät edes tänään taida saada matkaan. Tais olla vika kerta kun tuolta ostan mitään mitä haluaa nopsaan

Ja sama vika kuin ylempänä kun aattelin että noudolla myymälästä saisi nopsaan :D
No eikö pää asia ole että sait masiinan? Itseä syö lukea näitä kommentteja kun ihmiset valittavat toimituksen kestosta kun itse joudun odottelemaan ens vuoteen, sit torissa on joku heppu jolla on noita konsoleita 7kpl
 
Ylös Bottom