Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Onko kukaan ollut Giganttiin yhteydessä noista 9:00 myydyistä laitteista? Ymmärsin että ne oli jo varastossa ja lähtee tänään tai huomenna, mutta pelottavan hiljaista.


Oma tilausvahvistus Gigantilta tuli mailiin 9.04 ja 11 aikaan soitin aspaan ja kyselin tilannetta niin onnitteli hyvästä tuurista kun oli erä mennyt todella nopeasti ja vakuutti että viimeistään huomenna lähtee paketti liikkeelle joten ensi viikolla pitäs päästä testailee täälläkin.
 
Gigantin klo 12 myynnistä onnistuin minäkin kuin ihmeen kaupalla konsolin saamaan (oli jo 3 kertaa ostoskorissa mut aina hävisi).Toivottavasti pitää paikkansa että vielä ennen joulua pääsee pelailemaan.
 
Gigantin klo 12 myynnistä onnistuin minäkin kuin ihmeen kaupalla konsolin saamaan (oli jo 3 kertaa ostoskorissa mut aina hävisi).Toivottavasti pitää paikkansa että vielä ennen joulua pääsee pelailemaan.


Toiselta foorumilta kuultua ja itsekin soitin ja varmistin että 12 erässä ostetut konsolit tulevat vasta tammikuussa. Tämä siis soittoaspasta. Chätissä luvattiin jouluksi.
 
Nyt on Powerista ennakkotilatusta ps5 uutta tietoa. On alkanut liikkua. Uusin tieto on että huomenna pitäisi olla smartpost automaatissa. Tämä tieto on tullut sekä Powerin sivuille (oman tilauksen seuranta palveluun) sekä Omaposti sovellukseen.
 
Itse soitin sinne Gigantin aspaan ja sieltä lupailtiin minulle toimitus päivälle 4.12. Aikaisemmin sivuilla myös näkyi, että digiversiota olisi myös tulossa 7.12.
 
Samassa tilassa omakin tilaus. Samaa miettinyt että mikäs tilanne.. Päivittäkää Powerista tilanneet toki jos tulee muutoksia ja tilauksestanne kuuluu jotain
Tässä meikäläisen speksit tällä hetkellä :

Kuljetuksessa
19.11.2020 07:16
Lähetetty terminaalista
SE - STF
19.11.2020 07:10
Kuljetuksessa
NO - Skillingaryd
18.11.2020 23:00

Arvioitu toimitusaika edelleen se 23.11

Edit. Niin ja mulla oli nouto myymälästä, ajattelin sillon että se on nopein. Voi kuinka väärässä olinkaan!
 
Ehkä tästä tiedotaan tänään tai huomenna tarkemmin. Näköjään kellään gigantissa ei ole tähän asiaan oikeaa vastausta.

Just :D Mulla lukee myös siis että saatavuus 2.12 siinä tilausvahvistuksessa
Itse juuri Gigantin soittoaspasta sain klo 12 konsolin toimitus/saapumispäiväksi 4.12, luki siellä tilaukseni tiedoissa. :rolleyes:

Missä sulla luki tämä? Mulla tosiaan vaan tuo saatavuus 2.12 siellä, mutta chättiaspa sanoi että 7.12 pitäs olla perillä
 
Savu meinasi nousta korvista, mutta lopulta Gigantin kakkoserästä natsasi. Tai ainakin rahat lähti ja vahvistus tuli. Täytyy sanoa että oli kyllä ihan perseestä nämä F5-festivaalit ja jäi koko julkaisuspektaakkelista melko limainen maku.

Kädet nyt kyynärpäitä myöten ristiin että toimituksen osalta tuo 4.12. olisi lähempänä totuutta kuin tammikuu. Ehtisi sopivasti Cyberpunkia varten.

Kiintoisaa myös nähdä tuleeko ja milloin Prismalta se lupailtu toinen erä ennen joulua, piti olla suurinpiirtein samankokoinen kuin ensimmäisen erän. Luuhan siitäkin varmaan käteen jäisi, mutta ehkä silti vielä kerran jaksaisi yrittää.
 
Mulla taas näkyy, että varastossa. Soitin sinnen tänään ja lupailivat toimitusta näillänäkymin 4.12 päivälle. Toivon, että tämä pitää paikkansa. Kertoivat saaneensa toisen erön odotettua aikaisemmin. :D

On tämä kyllä melkoista vuoristorataa :D no, mulle ok se tammikuukin ei siinä. Demon's souls kyllä polttelee kovasti...
 
https://www.is.fi/digitoday/art-2000007628227.html prisma myynyt tyhjää jonkun verran. Onko teillä tietoa toimituksista vielä jotka sieltä onnistuitte saamaan?
Sain tilausvahvistuksen prismalta klo 10.17. Epäilen että oon se jolle myyty tyhjää :D olin yhteydessä asiakaspalveluun ja he kertoivat että tilaukseni tila on ok ja jos ei ole tuotetta niin minuun ollaan sähköpostitse yhteyttä. Tilasin rekisteröimättömänä ja noutona Triplasta.. jännittävää :)
 
Onko kenelläkään muulla viivästynyt toimitus Gigantista Matkahuollon kautta? Mulla ollut nyt aamupäivästä lähtien Vantaalla, eikä ole sieltä liikkunut mihinkään.

Edit. Tilaus tehty siis 18.9.
 
Ylös Bottom