Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

.
...
Kiitokset aiemmin jollekulle tässä keskustelussa vinkistä koskien mahdollisuutta saada Powerista lahjakorttia hyvityksenä, jos ei saanut konetta heti julkkaripäivänä (itsellä menee maanantaihin). Lupailivat pistää sähköpostiin lahjakorttia.
Moi, mulla sama tilanne, miten pyysit hyvitystä? Olin suoraan meilitse yhteydessä myymäläpäällikköön mutta häneltä ei sympatioita (muuten kun sanallisesti) herunut.

Pienen selvityksen jälkeen mun PS5 saapunut 8:50 perjantaina Schenkerin Turun terminaaliin, mutta sieltä ei vaan viety Poweriin. Ruotsista se on lähtenyt noin 20:00 torstaina, eli aivan liian myöhään.
Mutta taas, hirveän pettynyt ei saa olla kun kuitenkin ensi viikolla pääsee pelaamaan.
 
Onko kukaan Gigantin klo 9 erästä tilannut saanut saapumisaikataulusta mitään tietoja? Perjantai iltapäivästä asti Matkahuollon lähetys ilmoittanut näin:

20.11.2020 16:41
Odotamme lähetystä kuljetettavaksi

Tilausvahvistus ja kuitti tullut mutta makaakohan lähetys nyt jossain terminaalissa Ruotsissa odottamassa maanantaita vai olisiko kuitenkin jo matkalla? ‍
 
Onko kukaan Gigantin klo 9 erästä tilannut saanut saapumisaikataulusta mitään tietoja? Perjantai iltapäivästä asti Matkahuollon lähetys ilmoittanut näin:

20.11.2020 16:41
Odotamme lähetystä kuljetettavaksi

Tilausvahvistus ja kuitti tullut mutta makaakohan lähetys nyt jossain terminaalissa Ruotsissa odottamassa maanantaita vai olisiko kuitenkin jo matkalla? ‍
Yllättävän kauan kestää ajella stadin sisällä ://


21.11.2020 07:39 Helsinki
Viemme lähetystä juuri pakettipisteeseen. Lähetämme vastaanottajalle viestin, kun se on noudettavissa.
 
Onko kukaan Gigantin klo 9 erästä tilannut saanut saapumisaikataulusta mitään tietoja? Perjantai iltapäivästä asti Matkahuollon lähetys ilmoittanut näin:

20.11.2020 16:41
Odotamme lähetystä kuljetettavaksi

Tilausvahvistus ja kuitti tullut mutta makaakohan lähetys nyt jossain terminaalissa Ruotsissa odottamassa maanantaita vai olisiko kuitenkin jo matkalla? ‍
Itellä näkyy samalla tavalla matkahuollon seurannassa. Kaveri kuitenkin sai jo eilen (lauantaina) konsolin samasta erästä, koska oli tilannut sen nopeamman kuljetuksen postin kautta. Eli vois veikata, että tavara on jo liikkeellä. Todennäkösesti joko kuljetuksessa Ruotsin puolella tai sitten Matkahuollon puolella laiskotellaan ja pidetään käsiä munissa.
 
Onko kukaan Gigantin klo 9 erästä tilannut saanut saapumisaikataulusta mitään tietoja? Perjantai iltapäivästä asti Matkahuollon lähetys ilmoittanut näin:

20.11.2020 16:41
Odotamme lähetystä kuljetettavaksi

Tilausvahvistus ja kuitti tullut mutta makaakohan lähetys nyt jossain terminaalissa Ruotsissa odottamassa maanantaita vai olisiko kuitenkin jo matkalla? ‍
Mulla ihan sama tilanne, olis pitäny maksaa 2e enemmän pikatoimituksesta ni vois jo pelata. Vaan eipä siinä hötäkässä paljon joutanut toimitustapoja funtsimaan...
 
Te jotka saitte Verkkokaupasta julkaisuksi PS5:n, oliko se pakattua asiallisesti joihinkin verkkokaupan kuoriin tai muihin kääreisii? Sellaisiin josta ei nyt heti selkene paketin sisältävän konsolia? Luin joistain kommenteistä että jotkut ovat saaneet konsolin kotiin sen omissa myyntikuorissa. Pohdin, että saako tässä vielä pelätä että konsoli katoaa matkalla, houkutus voi olla suuri.

Täällä oli valtava pahvilaatikko joka oli hyvin pehmustettu sisältä.
 
Uutta tietoa Prismasta tilanneille jotka saivat s-ryhmän sähköpostin konsolitoimituksen viivästymisestä.. näin ei olekkaan!

Hei,

kiitos viestistäsi!

Tämän hetkisen tiedon mukaan uusi erä saapuu ensiviikon aikana, joten tilaukselle luvattu toimitusaika 2-6 arkipäivää toteutuu.
 
Moi, mulla sama tilanne, miten pyysit hyvitystä? Olin suoraan meilitse yhteydessä myymäläpäällikköön mutta häneltä ei sympatioita (muuten kun sanallisesti) herunut.

Pienen selvityksen jälkeen mun PS5 saapunut 8:50 perjantaina Schenkerin Turun terminaaliin, mutta sieltä ei vaan viety Poweriin. Ruotsista se on lähtenyt noin 20:00 torstaina, eli aivan liian myöhään.
Mutta taas, hirveän pettynyt ei saa olla kun kuitenkin ensi viikolla pääsee pelaamaan.

Mun powerin PS5 lähti vasta matkaan norjan varastolta perjantaina :rolleyes: Selailinketjua ja vissiin chatin kautta oli joku saanut 50€ hyvityksen, eipä tuo ole auki joten kai se on sitten huomenna kysyttävä, toivottavasti vielä hoituu koska oishan tuo epäreilua muuten, että jotkut saa ja jotkut ei, varsinkin jos kone on lähetetty päivä launchin jälkeen:(
 
Itse haluaisin ostaa ps5:n gigantista, saisin samalla käytettyä sinne olevan lahjakorttini.
Eivät kuitenkaan verkkokaupan kautta anna tuota konsolia ostaa kun niitä ei ole. Luulisi että tuon saisi sieltä ostettua ja toimitus sitten joskus kun tavaraa tulee, mutta kun ei..
Näköjään haluavat sitten seuraavalle erälle järjestää samanlaisen shown, että pitää olla sivuilla hakkaamassa F5...
 
Itse haluaisin ostaa ps5:n gigantista, saisin samalla käytettyä sinne olevan lahjakorttini.
Eivät kuitenkaan verkkokaupan kautta anna tuota konsolia ostaa kun niitä ei ole. Luulisi että tuon saisi sieltä ostettua ja toimitus sitten joskus kun tavaraa tulee, mutta kun ei..
Näköjään haluavat sitten seuraavalle erälle järjestää samanlaisen shown, että pitää olla sivuilla hakkaamassa F5...
No pistä tilaus Verkkokaupan jonoon ja osta Gigantista lahjakortilla vaikka peli tai pari. Sama mistä konsolia yrittää nyt hankkia kun kaikissa on jonoa, vaikka Gigantti ottaisin jonoon tilanne silti sama kuin missä tahansa muualla.
 
Moi, mulla sama tilanne, miten pyysit hyvitystä? Olin suoraan meilitse yhteydessä myymäläpäällikköön mutta häneltä ei sympatioita (muuten kun sanallisesti) herunut.

Chatin kautta kyselin, onko heillä tällaista käytäntöä mainiten, että tiedossa on kilpailija Gigantin jakavan muutaman kympin lahjakortteja. Lisäksi vielä mainitsin, että lukeneeni nettikeskusteluista joidenkin saaneen lahjakortteja Poweriltakin. Mitään 50 euroa ei itselle tullut, vaan 25e lahjakortti, en sitten tiedä olisiko kyselemällä voinut vielä enemmän saada. Tyydyin kuitenkin tuohon, kun mikään iso ongelma toimituksen viivästyminen muutamalla päivällä ei itsellekään ole, sillä harvat konsolin ovat vasta saaneet, vaikka olisihan sitä kiva ollut päästä jo ottamaan ensituntumia.
 
Onko kukaan Gigantin klo 9 erästä tilannut saanut saapumisaikataulusta mitään tietoja? Perjantai iltapäivästä asti Matkahuollon lähetys ilmoittanut näin:

20.11.2020 16:41
Odotamme lähetystä kuljetettavaksi

Tilausvahvistus ja kuitti tullut mutta makaakohan lähetys nyt jossain terminaalissa Ruotsissa odottamassa maanantaita vai olisiko kuitenkin jo matkalla? ‍

Eipä nuo taida viikonlopun aikana liikkua, tai ainakaan päivitellä tilannetta. Ainakaan kun itse olen jotain MH kuljetuksella tilannut. On varmaankin kyllä tapauskohtaista.
 
Chatin kautta kyselin, onko heillä tällaista käytäntöä mainiten, että tiedossa on kilpailija Gigantin jakavan muutaman kympin lahjakortteja. Lisäksi vielä mainitsin, että lukeneeni nettikeskusteluista joidenkin saaneen lahjakortteja Poweriltakin. Mitään 50 euroa ei itselle tullut, vaan 25e lahjakortti, en sitten tiedä olisiko kyselemällä voinut vielä enemmän saada. Tyydyin kuitenkin tuohon, kun mikään iso ongelma toimituksen viivästyminen muutamalla päivällä ei itsellekään ole, sillä harvat konsolin ovat vasta saaneet, vaikka olisihan sitä kiva ollut päästä jo ottamaan ensituntumia.
Kiitos vastauksesta, onnistuin itsekin äsken saamaan "balsamia haavoille".
Ainakin omissa silmissä kuva Powerin toiminnasta vähän korjattu, ja saatan jatkossakin asioida heillä.
(tuskin kuitenkaan ennakkotilauksissa ;))

Edit:
Mun powerin PS5 lähti vasta matkaan norjan varastolta perjantaina :rolleyes: Selailinketjua ja vissiin chatin kautta oli joku saanut 50€ hyvityksen, eipä tuo ole auki joten kai se on sitten huomenna kysyttävä, toivottavasti vielä hoituu koska oishan tuo epäreilua muuten, että jotkut saa ja jotkut ei, varsinkin jos kone on lähetetty päivä launchin jälkeen:(

Kannattaa siis kysyä, vielä tänäänkin. :)
 
25 € lahjakortin sain minäkin Powerista, kyllähän se vähän edes mieltä lämmittää. Tärkeintä tietenkin että virhe myönnettiin ja sai jotain vastinetta pettymykselle. 10 € lahjakortti näemmä tuli Power-pisteiden kautta jo ostoksesta, joten nyt kasassa 35 €. Taidankin sijoittaa tuon johonkin peliin, jospa konsoli tulee oikeasti huomenna!
 
25 € lahjakortin sain minäkin Powerista, kyllähän se vähän edes mieltä lämmittää. Tärkeintä tietenkin että virhe myönnettiin ja sai jotain vastinetta pettymykselle. 10 € lahjakortti näemmä tuli Power-pisteiden kautta jo ostoksesta, joten nyt kasassa 35 €. Taidankin sijoittaa tuon johonkin peliin, jospa konsoli tulee oikeasti huomenna!
Sama täällä, tosin 20 € minulle. Näyttää siltä että pienentävät hyvitystä ajan myötä :rolleyes::p Tai sit asiakastukihenkilöllä maanantaivit**** :D
 
Onko joku vielä saanut viestiä Cittarilta? Aika kehnoa heidän viestintä. Konsoli kun pitäisi olla maksettuna/noudettuna su mennessä.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom