Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Onko kukaan gigantin klo 12 erän tilanneista kuullut mitään uutta? Itsellä edelleen "tilaus vastaanotettu" vaan sivuilla, tilausvahvistuksen sain jo 12:07.
 
Kysymys muille powerin perjantain lisäerästä saaneille. Kun sähköpostissa on tilausvahvistus ja siinä lukee päivämäärä että milloin on laitteen tilannut. Sähköposti viestissä lukee ihan oikein se päivämäärä mutta kun painan "seuraa tilauksesi etenemistä" linkkiä ja katson sieltä päivämäärää niin näyttää että tilaus olisi tehty tunti aikaisemmin. Onko muilla sama?
On varmaan Ruotsin aikavyöhykkeellä tallentunut se tilausaika ja siks näyttää noin.
 
OmaPosti seurannasta näkyy että lähetys on luovutettu vastaanottajalle, mutta minulle ei ole tullut mitään sähköpostia/tekstaria Prismasta eikä postilta, niin voikohan laitteen jo noutaa vai pitääkö odottaa noutoviestiä? Jos jollain siis on kokemuksia miten Prisman noudot toimii
 
Elättelen toiveita et Verkkokauppa sais täl viikol konsoleita varastoon ja postittaisivat eteenpäin. Tule jo!! :D Heidän arviona siis on viikko 48-49.
 
Gigantin arpajaisista 09:03 vahvituksesta. Sain juuri haettua oman PS5:n suoraan matkahuollosta.

Olitko tilannut matkahuolto noutopaketilla johonkin toimipisteeseen? Voiko sen siis hakea välistä suoraan matkahuollolta vaikka olisi tilattu johonkin kauppaan esimerkiksi?
 
Elättelen toiveita et Verkkokauppa sais täl viikol konsoleita varastoon ja postittaisivat eteenpäin. Tule jo!! :D Heidän arviona siis on viikko 48-49.
Olisipa hyvä. Minullakin tilaus verkkokaupasta vetämässä, mutta heidän pleikkari sivulla lukee että toimitettavissa 2021 :confused: ?
 
Onko kukaan gigantin klo 12 erän tilanneista kuullut mitään uutta? Itsellä edelleen "tilaus vastaanotettu" vaan sivuilla, tilausvahvistuksen sain jo 12:07.
Juur äsken tuli viesti että konsoli on noudettavissa matkahuollosta, harmi vain kun itse olen 400km päässä työreissussa. Voipi olla että torstaina tulee painettua kaasua vähän raskaammin

Pidän kyllä pienenä ihmeenä tätä kun tosiaan vahvistus tuli vasta 12.38 ja ostoskorikin tarjosi eioota hetken aikaa. Kannatti rämpyttää
 
Ylös Bottom