Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Itsellä on tilausvahvistus tullut sähköpostiin 12:04. Saatavuus on varastossa. Aspasta kuitenkin kahteen kertaan asiasta kysyin, niin sanoivat, että toimitukset menevät tammikuulle.
Sieltä ei oikeesti saa vieläkään oikeaa vastausta. Ei kannata vielä menettää toivoa, voi olla että ens viikolla tulee tai sit joulu-tammikuun aikana.
Sieltä ei oikeesti saa vieläkään oikeaa vastausta. Ei kannata vielä menettää toivoa, voi olla että ens viikolla tulee tai sit joulu-tammikuun aikana.
Esim. Powerista luvattiin joulukuun loppuun, mutta lähettävät jo 3.12. Ja pleikkareita tulee vielä kaikkialle ennen loppuvuotta joten viimeistään jouluksi.
 
Piti itsekin kysäistä Powerilta, mutta minulle ei uskaltaneet sanoa tarkkaa päivämäärää, joulukuun alkupuolta ja "mahdollisesti ennen 15.12" sanoivat..
 
powerin takuuta kannatta myös chatissa pyytää korjattavaksi jos on merkattu alkamaan ennakkotilauspäiväksi eikä noutopäiväksi. Sanoivat että lisää tietoihin, ei näy itselle mutta pitäisi löytyä sitten tarvittaessa järjestelmästä.

Eilen hain konsolit vihdoin, vaan 6 päivää myöhässä launchista o_O No, oli se odotuksen arvoinen kun sai 50€ lahjakortin sen takia.

Muuten hyvä vekotin vaan coil whineä tms tunkee vähän häiritsevästi välillä, ainakin demons soulssin ukkoa tehdessä surisi ärsyttävästi. Tuuletin on hiljaisessa kämpässä ihan kuultavissa, mutta todella paljon hiljaisempi mitä yksikään nelosen tuuletin jonka olen omistanut.
 
Onkohan kukaan saanut mitään uutta tietoa Telian kakkoserästä, jonka pitäisi kai Joulukuussa tulla?
Harvinaisen berberistä tuo Telian ennakkotilaussysteemi, kun vaihdoin luurin mulla meni sen mukana sähköpostiin tullut tilausvahvari ja tekstiviesti, jossa ilmoitettiin minun saavan koneeni toisesta erästä, ja näitä ei löydy jälkeenpäin mistään heidän hienojen omatelia sovellusten tai nettisivujen yms. kautta.
 
Tiistain CDON tilauksesta,

itse sain tilausvahvistuksen vasta klo 15:56 ja nyt tuli viesti että tilauksen status vaihtui "käsitellään" tilasta "lähetetty". Että ei ihan noillakaan reilu meininki taida olla, kun ennen minua tilanneilta on peruutettu tilaukset.

Mutta en kyllä usko että konetta tuolta saan vasta sitten kun paketti on omissa käsissä.
 
Tiistain CDON tilauksesta,

itse sain tilausvahvistuksen vasta klo 15:56 ja nyt tuli viesti että tilauksen status vaihtui "käsitellään" tilasta "lähetetty". Että ei ihan noillakaan reilu meininki taida olla, kun ennen minua tilanneilta on peruutettu tilaukset.

Mutta en kyllä usko että konetta tuolta saan vasta sitten kun paketti on omissa käsissä.
Toivotaan, että konsoli tulee perille!
 
Tiistain CDON tilauksesta,

itse sain tilausvahvistuksen vasta klo 15:56 ja nyt tuli viesti että tilauksen status vaihtui "käsitellään" tilasta "lähetetty". Että ei ihan noillakaan reilu meininki taida olla, kun ennen minua tilanneilta on peruutettu tilaukset.

Mutta en kyllä usko että konetta tuolta saan vasta sitten kun paketti on omissa käsissä.

Saapa nähdä, itellä tuli vahvistus jo 15:26, eioo vielä lähetetty.
 
CDON.com tiistain yllätyserästä klo 15:38 tuli tilausvahvistus ja juuri äsken kuittaus, että laite lähetetty.
 
Täälläkin CDON:sta tilattu tiistaina ja tilausvahvistus tullut 15.42 ja edelleen statuksena ”käsitellään”
 
Onko joku saanyt cdon tilauksen eteenpäin käyttäen lasku maksutapaa? Itse en uskaltanut suoraan maksaa kun pelko että näin käy et tilaus perutaan kun ”varastossa ei tavaraa”.
 
Nyt on kyl ihmisellä niin paska tuuri. Tilasin gigantin klo 12 erästä ja vahvistus 12:09, maksoin heti, aspa sanoo et tulee viimestää tammikuussa, porukka saanut jo konsoleita vaikka tilannut myöhemmin. Tiistaina tein cdoniin tilauksen ja vahvistus 15:47, oma tilaus mitätöity ja taas jälkeen tilanneet saanu. Selkeesti oon tuomittu paskaan tuuriin vaiks cdoni s.postissa ilmotti että tilaus on poistettu, näkyy se tunnareilla edelleenki tilassa ”käsitellään”. Tiistaina ekaa kertaa laittanu aspaan viestiä eikä vieläkään oo vastannu
 
Nyt on kyl ihmisellä niin paska tuuri. Tilasin gigantin klo 12 erästä ja vahvistus 12:09, maksoin heti, aspa sanoo et tulee viimestää tammikuussa, porukka saanut jo konsoleita vaikka tilannut myöhemmin. Tiistaina tein cdoniin tilauksen ja vahvistus 15:47, oma tilaus mitätöity ja taas jälkeen tilanneet saanu. Selkeesti oon tuomittu paskaan tuuriin vaiks cdoni s.postissa ilmotti että tilaus on poistettu, näkyy se tunnareilla edelleenki tilassa ”käsitellään”. Tiistaina ekaa kertaa laittanu aspaan viestiä eikä vieläkään oo vastannu
On kyllä huonoa tuuria. Ite jäin kanssa pois siitä klo12 erästä gigantissa.
 
Käytin maanantain tilauksessa cdonista laskua. Paketti tulossa nyt suomen postissa. Joko uskaltas juhlia??? Ei vielä.

Piti itselläkin ihan rekisteröityä tänne. Tuurilla satuin saamaan tuon Cdonin tilauksen läpi, tämä tapahtui tiistaina n. klo 15.40. Maksutapana myös lasku (jota ei näy vielä missään?) ja tilauksen status "Käsitellään" ja "Varaston vastaanottama". Nyt sitten löytyy Postin sovelluksesta seuranta, eli kai se on oikeasti matkalla. Cdonin aspa ei kysymyksiin vastaa ainakaan heti, mutta käy tämä näinkin :)
 
Ylös Bottom