Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Piti itselläkin ihan rekisteröityä tänne. Tuurilla satuin saamaan tuon Cdonin tilauksen läpi, tämä tapahtui tiistaina n. klo 15.40. Maksutapana myös lasku (jota ei näy vielä missään?) ja tilauksen status "Käsitellään" ja "Varaston vastaanottama". Nyt sitten löytyy Postin sovelluksesta seuranta, eli kai se on oikeasti matkalla. Cdonin aspa ei kysymyksiin vastaa ainakaan heti, mutta käy tämä näinkin :)
Moi, itsellä täysin sama. Laskulla tilattu tiistain erästä, status vielä "Käsitellään" ja "Varaston vastaanottama". Tänään ilmestynyt Postin appiin tuo seurantakoodi ja painoksi merkitty 6,63kg. Vaikuttaa siltä, että tosiaan tuo tila muuttuu "Lähetetty" vasta kun on Suomen puolella tai kirjattu postissa vastaanotetuksi, kuten joku tuolla aiemmilla sivuilla kertoikin.

Edit: Ja juuri päivittyi myös tilaus tilaan "Lähetetty" kera sähköpostiviestin. Huh!

Edit 2: Ja myös lasku tuli noin tuntia myöhemmin sähköpostiin.
 
Viimeksi muokattu:
Tiistaina tilasin cdonista laskulla, tilausvahvistus tuli 15.44. Nyt löytyy omapostista tiedot. Cdon ei ole vielä mitään ilmoittanut.
 
Moi, itsellä täysin sama. Laskulla tilattu tiistain erästä, status vielä "Käsitellään" ja "Varaston vastaanottama". Tänään ilmestynyt Postin appiin tuo seurantakoodi ja painoksi merkitty 6,63kg. Vaikuttaa siltä, että tosiaan tuo tila muuttuu "Lähetetty" vasta kun on Suomen puolella tai kirjattu postissa vastaanotetuksi, kuten joku tuolla aiemmilla sivuilla kertoikin.

Mulla on cdonin sivuilla status lähetetty ja näkyy myös omapostissa paketti
 
Mulle taas kerrottiin, että DE toimitus olisi tammikuussa, mutta VOI olla, että tulee jo joulukuussa:rolleyes: kysessä siis Gigantin klo 12 tilauserä. Kyselyn tein tiistaina.
 
Viimeksi muokattu:
Elisalta soittivat, että 18.9. tilattu ps5 tulisikin vasta ensi vuoden puolella. Aikaisempi arvio oli 2.12. :(
No ohhoh aikamoista shaibaa. Mulla ennakkotilaus tosiaan Telialta ja sieltä ei ole kuulunu mitään sen tekstiviestin jälkeen jossa kerrottiin minun saavan koneen toisesta erästä. Tuo laittaa mietityttämään minun tilauksenkin kohtaloa kun tuntuu, että nuo operaattoreiden nettikaupat kulkee käsikädessä kaikessa.
 
Onks joku tilannu gigantin 12 erästä ja tilausvahvarissa ”myymälän varastossa”? Ootteko kysyny aspasta toimitusaikaa?
Tai saiks joku cdonista spostia et tuote poistettu tilauksesta ja näkyykö silti tunnareil tilaus aktiivisena ja käsittelyssä?
 
No ohhoh aikamoista shaibaa. Mulla ennakkotilaus tosiaan Telialta ja sieltä ei ole kuulunu mitään sen tekstiviestin jälkeen jossa kerrottiin minun saavan koneen toisesta erästä. Tuo laittaa mietityttämään minun tilauksenkin kohtaloa kun tuntuu, että nuo operaattoreiden nettikaupat kulkee käsikädessä kaikessa.
Itse myös Telialta tilasin levyasemallisen version heti kun niitä sinne ilmestyi myyntiin (20.9. klo. 13.11). Silloin jo oli "tieto", että toimitukset tammi-maaliskuussa.

Siellähän he myivät julkaisuun ainoastaan näitä digikonsoli + 2 ohjainta -bundleja, tilasitko moisen, vai jotain muuta?
 
Onks joku tilannu gigantin 12 erästä ja tilausvahvarissa ”myymälän varastossa”? Ootteko kysyny aspasta toimitusaikaa?
Tai saiks joku cdonista spostia et tuote poistettu tilauksesta ja näkyykö silti tunnareil tilaus aktiivisena ja käsittelyssä?
Mulla lukee gigantista 12 erästä saadussa vahvistuksessa "varastossa" ja lupailivat kahteen kertaan 4.12 toimitusta.
 
Tällasen vastauksen sain äskön gigantist
 

Liitetiedostot

  • C4165E30-8747-4807-B918-9780863F0D1C.jpeg
    C4165E30-8747-4807-B918-9780863F0D1C.jpeg
    60,2 KB · Lukukerrat: 161
  • Angry
Reactions: apa
Tällasen vastauksen sain äskön gigantist
Jaahas. No en tiiä, mutta oon soitellu sinne ja ovat puhuneet kanssa joulukuusta melko varmalla tiedolla kaksi kertaa. Tosiaan tammikuuhan oli alunperinkin tarkoitus mutta ei suljeta pois sitä, että ei saatas joulukuussa. Mikään ei ole gigantin mukaan myöskään varmaa tietoa.
Jaahas. No en tiiä, mutta oon soitellu sinne ja ovat puhuneet kanssa joulukuusta melko varmalla tiedolla kaksi kertaa. Tosiaan tammikuuhan oli alunperinkin tarkoitus mutta ei suljeta pois sitä, että ei saatas joulukuussa. Mikään ei ole gigantin mukaan myöskään varmaa tietoa.
Sitä paitsi poweristakin tilanneet ovat saamassa joulukuussa jopa myöhemmistä eristä tilanneet. Luulis noiden tulevan samasta ruotsin varastosta. Sitten on ollut myös nämä cdonin yllätyserät joten voipi olla, että joulukuussa saadaan.
 
Jaahas. No en tiiä, mutta oon soitellu sinne ja ovat puhuneet kanssa joulukuusta melko varmalla tiedolla kaksi kertaa. Tosiaan tammikuuhan oli alunperinkin tarkoitus mutta ei suljeta pois sitä, että ei saatas joulukuussa. Mikään ei ole gigantin mukaan myöskään varmaa tietoa.
Joo toivotaan et saadaan joulukuus. Ei kyl luulis olevan ylitsepääsemätön asia saada selvitettyä maahantuojalt toimitusaikoja. Ja inhottavaa kun kaikille sanotaa vähä eri aikoja
 
Joo toivotaan et saadaan joulukuus. Ei kyl luulis olevan ylitsepääsemätön asia saada selvitettyä maahantuojalt toimitusaikoja. Ja inhottavaa kun kaikille sanotaa vähä eri aikoja
Jep. Teliakin saamassa lisäerän joulukuun puolella, joten on vielä toivoa saada jouluksi. :)
 
Niin se vaan on pakko alkaa uskoa, että monien pettymysten jälkeen sain naarattua tiistaina cdonista vielä pleikan, tilausvahvistus 15.34 ja tänään "lähetetty" ja lasku spostiin :cool: olo on kun samaisella pikku pojalla joka ps1 ilmestymisen aikaan kävi joka päivä parin viikon ajan koulun jälkeen postissa kysymässä onko tullut pakettia
 
1606408450427.png
Tossa puhutaan jotain 2. joulukuuta saapuvasta toisesta erästä nii jos sillon gigantillekin saapuu se joulukuun erä.
Edit: Joulukuussa saapuvasta erästä, mutta tuolla oli jotain puhetta 2.12 saapuvasta erästä myös.
 
Näyttökuva 2020-11-26 kello 19.28.21.png
Prisma alkaa toimittaa ylimyytyjä konsoleita ensi tiistaina. Suora kysymys Prisman chatissa: Tuleeko ensi viikon tiistaina 1.12. lisäerä, josta nämä "ylimyydyt" konsolit toimitetaan. Jos saatu vastaus tämä pitää paikkansa niin ei tarvitsekaan enää kauaa odottaa. Mahtavaa!
 
Ylös Bottom