Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Osallistuttu, mutta toivottavasti ei taas Gigantissa mennä näillä sitten ennakkotilanneiden ohi.
Kyllä siinä mennään niiden ohi tai sitten osa on jo tilanneille joille ei viime kilpailusta riittänytkään, herää kysymys onko gigantista voinut edes ennakkotilata ja maksaa koko konsolia etukäteen? Minä en ainakaan pystyny niiltä marras-joulukuussa varaamaan ja sain joulukuun kilpaerästä oman laitteen.
 
Laitoin itteni vahingossa kaks kertaa Gigantin arvontaan sisään kun sivut tökki. Toivottavasti eivät nyt luule että yritin useita kertoja päästä sisään ja kumoa meikäläisen arpaa hehe.
 
Laitoin itteni vahingossa kaks kertaa Gigantin arvontaan sisään kun sivut tökki. Toivottavasti eivät nyt luule että yritin useita kertoja päästä sisään ja kumoa meikäläisen arpaa hehe.
Et menettänyt, tein saman mokan ja selvitin asian, ollaan OK!
 

Liitetiedostot

  • 1611940998971.png
    1611940998971.png
    25,2 KB · Lukukerrat: 101
Tuliko teille jotain ilmoitusta tuosta osallistumisesta arvontaan? Itselle ei ainakaan. Annoin tiedot ja klikkasi lisää jäseneksi painiketta ja sen jälkeen ei mitään tapahdu...outo arvonta.
 
Tuliko teille jotain ilmoitusta tuosta osallistumisesta arvontaan? Itselle ei ainakaan. Annoin tiedot ja klikkasi lisää jäseneksi painiketta ja sen jälkeen ei mitään tapahdu...outo arvonta.
tuli joo, sain ilmoituksen et kiitos gigantti klubiin liittymisestä, ei muuta sitten.
 
Klubilaiselle hyvinkin epäselvä arvonta. Vai tuleeko kaikki klubilaiset siihen. Tuskin kaikki edes on kiinnostuneita. No saa nähdä selkeytyykö sivusto alun haparoinnin jälkeen.
 
Mulla mennyt ihan ohi nämä "arpajaiset" mutta pitääkö tommosiin nykyään osallistua, jos haluaa konsolin ostaa? :confused:

Vai onko tämä joku keino estää trokareita saamasta läjää konsoleita?
 
Eikö sulla pitäis jo sillon siirtyä syrjään jos kerran on jo.........
Eikös nämä ole avoimet arpajaiset ja jos toisen konsolin vielä haluaa, niin kai tähän saa ihan vapaasti osallistua.
Meinaatko että se joka on jo kerran voittanu lotossa, niin jättää lottoamatta uudestaan sen takia, että muutkin voi voittaa.
Höpö höpö.
Turha minua on syyttää, jos joku on jäänyt ilman konsolia julkaisussa.
Sonya ja koronaa tästä konsoli niukkuudesta saa syyttää.
Onnea Kaikille Arvontaan!
PS: Etkös sinä jo tilannut sen konsolisi englannista, joten ei tämän arvonnan pitäisi sinuakaan sitten edes koskea saati haitata kuka tähän osallistuu.
 
Viimeksi muokattu:
Eikös nämä ole avoimet arpajaiset ja jos toisen konsolin vielä haluaa, niin kai tähän saa ihan vapaasti osallistua.
Meinaatko että se joka on jo kerran voittanu lotossa, niin jättää lottoamatta uudestaan sen takia, että muutkin voi voittaa.
Höpö höpö.
Turha minua on syyttää, jos joku on jäänyt ilman konsolia julkaisussa.
Sonya ja koronaa tästä konsoli niukkuudesta saa syyttää.
Onnea Kaikille Arvontaan!
PS: Etkös sinä jo tilannut sen konsolisi englannista, joten ei tämän arvonnan pitäisi sinuakaan sitten edes koskea saati haitata kuka tähän osallistuu.
Tässä taas huomaa ihmisten itsekkyyden. Muita ei ajatella yhtään kunhan vain itse saa kaiken.
 
Tässä taas huomaa ihmisten itsekkyyden. Muita ei ajatella yhtään kunhan vain itse saa kaiken.
En minä kaikkea halua, yhden vain tai muuten olisin nakittanut koko suvun vaanimaan noita gigantin arpajaisia. Kirjoituksestasi päätellen sinäkin taidat vielä olla ilman uutta PS5:ta, muuten en tuollaista katkeruutta ymmärrä.
Kyllä näissä arpajaisissa jokaisella on mahdollisuutensa ja jokainen niihin saa halutessaan osallistua, että turha mistään itsekkyydestä on puhua.
Vaimolle olisi tuo toinen konsoli tulossa, että ihan sitä tarvitsevalle henkilölle menee. Vai meinasitko, että tuo menisi takan päälle koristeeksi?!? :D No älä huoli en aio ilmoittaa jos arpa osuu kohdalle, niin ei tule kenellekkään pahaa mieltä. This case is now closed.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom